Υπό τους ήχους της Μασσαλιώτιδας σε ένα εκστασιασμένο κοινό, έπειτα από δέκα χρόνια απουσίας από το ημερολόγιο της Formula 1, με τα γαλλικά… Red Arrows της Patrouille Acrobatique de France να δημιουργούν ένα μαγευτικό υπερθέαμα, το γαλλικό Γκραν Πρι φιλοξένησε τον αγώνα του το απόγευμα της Κυριακής, με τον Χάμιλτον να πετυχαίνει μια σημαντική νίκη...

Υπό τους ήχους της Μασσαλιώτιδας σε ένα εκστασιασμένο κοινό, έπειτα από δέκα χρόνια απουσίας από το ημερολόγιο της Formula 1, με τα γαλλικά… Red Arrows της Patrouille Acrobatique de France να δημιουργούν ένα μαγευτικό υπερθέαμα, το γαλλικό Γκραν Πρι φιλοξένησε τον αγώνα του το απόγευμα της Κυριακής, με τον Χάμιλτον να πετυχαίνει μια σημαντική νίκη εκ μέρους της Mercedes.

Η εκκίνηση ήταν καθαρή και σωστή για τον Βρετανό, ωστόσο στη δεύτερη θέση ο Βάλτερι Μπότας συγκρούστηκε με τον Σεμπάστιαν Φέτελ, στέλνοντας συντρίμμια στην πίστα και, αρχικά τουλάχιστον, κρύβοντας το γεγονός πως ταυτόχρονα δύο συμπατριώτες, οι Γκαζλί και Όκον, συγκρούστηκαν επίσης – εξουδετερώνοντας ο ένας τον άλλο στο Γκραν Πρι της πατρίδας τους.

Παρά το όχημα ασφάλειας ο Χάμιλτον παρέμεινε στην πρώτη θέση και μάλιστα με σχετικά άνετη – αλλά όχι χαώδη – διαφορά από τον δεύτερο Φερστάπεν, ήρεμος στην ιδέα πως, πολύ πιο πίσω, ο Φέτελ κατέβαλλε τεράστιες προσπάθειες να ξεκολλήσει από την… οπισθοφυλακή.

Τελικά ο Γερμανός τερμάτισε στην πέμπτη θέση, έχοντας καταβάλλει εργώδεις προσπάθειες να αναρριχηθεί, έστω κι αν τελικά ο χρόνος δεν ήταν αρκετός για να τον βάλει εντός τριάδας.

Ο Λεκλέρ, που θεωρείται φαβορί να πάρει τη θέση του Ραϊκόνεν στη Ferrari με τη νέα σεζόν, έκανε μια καλή εκκίνηση, πιέζοντας τον Μάγκνουσεν για την πέμπτη θέση, αλλά τελικά μένοντας πίσω εξαιτίας και θεμάτων στα ελαστικά. Βγαίνοντας από τα πιτ στη 16η θέση, τελικά κατάφερε – και είναι αξιέπαινο – να τερματίσει στη 10η θέση, εντός βαθμολογικής κλίμακας σε ένα εντυπωσιακό comeback.

Πιο ψηλά, ο Μαξ Φερστάπεν ξέφυγε από την στασιμότητα των τελευταίων αγώνων και κατάφερε να κρατήσει τη δεύτερη θέση σταθερά μπροστά από τον Ραϊκόνεν που ολοκλήρωσε το πόντιουμ, σχεδόν 26 δευτερόλεπτα πίσω από τον Χάμιλτον.

Πολύ καλή εμφάνιση και για την Renault, που είδε και τους δύο της οδηγούς να τερματίζουν εντός δεκάδας στο Γκραν Πρι του «σπιτιού» της (παρότι ο Σάινθ βοηθήθηκε τα μέγιστα από τα εικονικά οχήματα ασφαλείας, καθώς υπέστη απώλεια ισχύος δύο γύρους πριν την καρώ σημαία), ενώ στα σίγουρα οι Γάλλοι θα τρίβουν τα χέρια τους, κάνοντας τη Ρεντ Μπουλ να «μετανιώσει» για την επιλογή της να αλλάξει σε μοτέρ Honda την επόμενη σεζόν!

Στον αντίποδα, ο Αλόνσο πιάστηκε… στον ύπνο από τον Φέτελ, σπινάροντας στον 20ό γύρο και αντιμετωπίζοντας προβλήματα μέχρι που αποσύρθηκε από τον αγώνα κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.

Ο Μπότας έπειτα από την αρχική σύγκρουση δεν κατάφερε να ξεφύγει βαθμολογικά, τερματίζοντας στην έβδομη θέση πίσω από τον Μάγκνουσεν τον οποίο, αν και κυνήγησε, δεν κατάφερε να πιάσει.

Έφτασε -σχεδόν- στην πηγή και νερό δεν ήπιε και ο Στρολ, του οποίου το ένα ελαστικό αποσυνετέθη στο 51ο τουρ, στέλνοντας τον Καναδό της Williams στις μπάρες. DNF και για τον Πέρες, που η μονομαχία του με τον Χούλκενμπεργκ της Renault δεν τον είδε να βγαίνει από πάνω, καθώς εγκατέλειψε με μηχανικά προβλήματα λίγο μετά το μέσον του αγώνα.

Η Formula 1 επέστρεψε στη Γαλλία έπειτα από σχεδόν δέκα χρόνια απουσίας, ενώ σειρά πλέον την επόμενη εβδομάδα έχει το Αυστριακό Γκραν Πρι στο Σπίλμπεργκ (καμία σχέση με τον σκηνοθέτη), πριν φτάσουμε στο εμβληματικό Βρετανικό Γκραν Πρι του Σίλβερστοουν που ολοκληρώνει τα Big Three του καλοκαιριού!