Το Γκραν Πρι της Τσεχίας ολοκληρώθηκε, και στην κορυφή αναδείχθηκε, έπειτα από αρκετό καιρό απουσίας, ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο, φέρνοντας το πολυπόθητο χρυσό μετάλλιο στην Ducati, έστω κι αν ο κορυφαίος αναβάτης της δεν βρίσκεται στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος, κάτω από τον… πολιορκητικό κριό Μάρκεθ. Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Ντόβι στην pole position του...

Το Γκραν Πρι της Τσεχίας ολοκληρώθηκε, και στην κορυφή αναδείχθηκε, έπειτα από αρκετό καιρό απουσίας, ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο, φέρνοντας το πολυπόθητο χρυσό μετάλλιο στην Ducati, έστω κι αν ο κορυφαίος αναβάτης της δεν βρίσκεται στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος, κάτω από τον… πολιορκητικό κριό Μάρκεθ.

Ο αγώνας ξεκίνησε με τον Ντόβι στην pole position του Brno, όμως μακράν η καλύτερη εκκίνηση ανήκε τελικά στον Ρόσι, που εκτινάχθηκε στη δεύτερη θέση.

Ο «Γιατρός» έτρεξε ένα πολύ καλό πρώτο μισό του αγώνα, αναρριχόμενος μάλιστα στην κορυφή της αγέλης, προσπερνώντας τον Ντόβι με 14 γύρους να απομένουν. Το προβάδισμά του ωστόσο δεν κράτησε παρά τρεις γύρους, καθώς ο αποφασισμένος αναβάτης της Ducati επέστρεψε για να «γκρεμίσει» από το θρόνο του το «Γιατρό».

Από εκείνο το σημείο κι έπειτα ο αγώνας του Ρόσι σημείωσε μια δραματική επιδείνωση, καθώς τον προσπέρασαν κατά σειρά οι Λορένθο, Μάρκεθ και Κράτσλοου και ο Ιταλός έπεσε στην πέμπτη θέση, τερματίζοντας τελικά μόλις εκτός βάθρου, έχοντας ανακτήσει την τέταρτη θέση από τον Κράτσλοου.

Το τελευταίο τρίτο του αγώνα πάντως είδε την πρώτη θέση να διεκδικείται από μία στενά κινούμενη ομάδα, καθώς ο μεν Ντόβι συνέχισε στην κορυφή, όμως απειλήθηκε αρκετά από τον ομόσταυλό του (προς το παρόν) Λορένθο στη δεύτερη θέση – μάλιστα, η από μηχανής βοήθεια για τον Ντόβι ήρθε με τη μορφή του Μάρκεθ, καθώς η μονομαχία μεταξύ των δύο also-ran και μελλοντικών «συμπαικτών» στέρησε τελικά και από τους δύο την ευκαιρία να επιτεθούν στον Ντοβιτσιόζο.

Για τον Λορένθο πάντως, ο αγώνας στην Τσεχία αποτέλεσε πεδίο δόξης λαμπρό για να αποδείξει ότι δεν αποφεύγει τη μάχη, πραγματοποιώντας εντυπωσιακούς ελιγμούς (για παράδειγμα την διπλή προσπέραση Ντόβι και Μάρκεθ) και παλεύοντας μέχρι τέλους, χαρίζοντας τελικά στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati το πολυπόθητο 1-2!

Εκτός μάχης την Κυριακή βγήκαν, και μάλιστα μόλις στην τρίτη στροφή του αγώνα, οι Μπράντλ, Σμιθ και Βινιάλες, σε μία τριπλή σύγκρουση που ελέγχεται από τους κριτές του αγώνα, πτώση και για τον Ρέντινγκ 15 γύρους πριν το τέλος, ενώ η δραματικά ζεστή πίστα στέρησε τον τερματισμό και για τον Ράμπατ, που τον είδαμε τελευταία φορά να σπρώχνει, έπειτα από τεχνικό πρόβλημα, τη μηχανή του στην άκρη της πίστας.

Οι δύο Suzuki των Ιαννόνε και Ρινς τερμάτισαν στη δέκατη και ενδέκατη θέση, σε μία όχι αρκετά καλή εμφάνιση, έχοντας «καπελωθεί» από τους Μπαουτίστα και Πεδρόσα στην ένατη και όγδοη θέση.

Ο Μάρκεθ εξακολουθεί να προηγείται στην κατάταξη του πρωταθλήματος και μάλιστα με μεγάλη διαφορά, καθώς απέχει 49 βαθμούς από τον Ρόσι και 68 από τον τρίτο Ντοβιτσιόζο, κάτι που τον κάνει να ατενίζει το μέλλον της σεζόν με αισιοδοξία, εάν φυσικά δεν υπάρξει κάποιο εμπόδιο που δεν φαίνεται τώρα στον ορίζοντα.

Επόμενο Γκραν Πρι στην Αυστρία και το Red Bull Ring, καθώς το MotoGP έχει επανέλθει από το καλοκαιρινό διάλειμμά του για τα καλά!

Η γνώμη σας μετρά. Σχολιάστε το άρθρο