Η Μαρία Σάκκαρη δεν «ζωγραφίζει» μόνο στα γήπεδα του τένις, αλλά όπως φαίνεται και στον δρόμο καθώς οδηγεί ένα γερμανικό υπερπολυτελές SUV.

Η Μαρία Σάκκαρη έγραψε ιστορία με την πρόκρισή της στους «4» του Roland Garros και δείχνει ικανή να κατακτήσει το σπουδαίο Grand Slam που γίνεται στη Γαλλία μία φορά το χρόνο.

Εκτός όμως από τα κορτ η «Ελληνίδα Θεά» «μαγεύει» και στην άσφαλτο καθώς κυκλοφορεί με μια Porsche Cayenne E-Hybrid Coupe.

Θυμίζουμε ότι τον Σεπτέμβριο του 2019 η Porsche Hellas, είχε ανακοινώσει πως η Σάκκαρη είναι η νέα brand ambassador, μιας και αντιπροσωπεύει όλες τις αξίες της μάρκας:

«Είναι προσηλωμένη στους στόχους της, διακρίνεται για τη συνέπεια και το ήθος μιας αθλήτριας παγκόσμιας κλάσης, και αποτελεί πρότυπο για τη νέα γενιά».

«Ευχαριστώ το team της Porsche Hellas που πίστεψε και έκανε πραγματικότητα αυτή τη συνεργασία», είχε δηλώσει η Μαρία Σάκκαρη, εμφανώς χαρούμενη για τη συνεργασία της με τη γερμανική εταιρεία.

Η Porsche Cayenne E-Hybrid ενσωματώνει έναν V6 μοτέρ 2,9 λίτρων που παράγει 340 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα που συνεπικουρεί με 136 PS. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 462 PS/ 700 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα αποτελεί υπόθεση 4,8 δλ., όταν η τελική ταχύτητα φτάνει τα 253 χλμ./ώρα.

Πρόσφατα το μοντέλο αναβαθμίστηκε, με τους ανθρώπους της εταιρείας να τοποθετούν μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 17,9 kWh (αντί 14,1 kWh) που προσφέρει έως και 48 αμιγώς ηλεκτρικά χιλιόμετρα. Η μεικτή κατανάλωση ξεκινά από 2,4 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να είναι μόλις 56 gr/km.

Πρόσφατα το μοντέλο αναβαθμίστηκε, με τους ανθρώπους της εταιρείας να τοποθετούν μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 17,9 kWh (αντί 14,1 kWh) που προσφέρει έως και 48 αμιγώς ηλεκτρικά χιλιόμετρα. Η μεικτή κατανάλωση ξεκινά από 2,4 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να είναι μόλις 56 gr/km. Πρόσφατα το μοντέλο αναβαθμίστηκε, με τους ανθρώπους της εταιρείας να τοποθετούν μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 17,9 kWh (αντί 14,1 kWh) που προσφέρει έως και 48 αμιγώς ηλεκτρικά χιλιόμετρα. Η μεικτή κατανάλωση ξεκινά από 2,4 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να είναι μόλις 56 gr/km. Πρόσφατα το μοντέλο αναβαθμίστηκε, με τους ανθρώπους της εταιρείας να τοποθετούν μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 17,9 kWh (αντί 14,1 kWh) που προσφέρει έως και 48 αμιγώς ηλεκτρικά χιλιόμετρα. Η μεικτή κατανάλωση ξεκινά από 2,4 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να είναι μόλις 56 gr/km.

Η Μαρία δεν «ζωγραφίζει» μόνο στα γήπεδα του τένις, αλλά όπως φαίνεται και στον δρόμο καθώς οδηγεί ένα γερμανικό υπερπολυτελές SUV.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SAKKATTACK (@mariasakkari)

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SAKKATTACK (@mariasakkari)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Σταματιάδης: «Γιατί όχι τουρνουά τένις στο Βικελίδης; Μπορούν να έρθουν Τσιτσιπάς, Σάκκαρη! Τα πάει καλά ο Καρυπίδης»

Ονιεκούρου: Ο Ολυμπιακός βρήκε κοινό σημείο επαφής με τη Μονακό

MasterChef Τελικός: Το πιάτο με τα 44 υλικά του διάσημου chef που τρόμαξε τους παίκτες