Με πάνω από 16 εκατ. Βρετανούς να υποφέρουν από αϋπνία, γίνεται όλο και μεγαλύτερη ανάγκη η εύρεση λύσης σε ένα πρόβλημα που επηρεάζει δραστικά τόσο την ζωή όσο και την παραγωγική διαδικασία στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έτσι, πολλοί πολίτες στρέφονται σε τρόπους αντιμετώπισης του προβλήματος ενώ ακόμα και ο στρατός έχει ψάξει και βρει μεθόδους να...

Με πάνω από 16 εκατ. Βρετανούς να υποφέρουν από αϋπνία, γίνεται όλο και μεγαλύτερη ανάγκη η εύρεση λύσης σε ένα πρόβλημα που επηρεάζει δραστικά τόσο την ζωή όσο και την παραγωγική διαδικασία στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έτσι, πολλοί πολίτες στρέφονται σε τρόπους αντιμετώπισης του προβλήματος ενώ ακόμα και ο στρατός έχει ψάξει και βρει μεθόδους να αντιμετωπίσει την αϋπνία στο στράτευμα, ιδιαίτερα μετά από την διαπίστωση ότι το αξιόμαχο των ανδρών κλονίζονταν όταν δεν είχαν κοιμηθεί καλά.

Ο Αμερικανικός στρατός χρησιμοποιεί με σχεδόν 100% επιτυχία μία μέθοδο που όλο και περισσότεροι πολίτες τείνουν να υιοθετούν. Σύμφωνα με τον συγγραφέα Lloyd Bud Winter η μέθοδος αυτή έχει τέσσερα στάδια.

Πρώτο στάδιο: Χαλάρωση των μυών του προσώπου, συμπεριλαμβανομένης και της γλώσσας, των μάγουλων και των μυών γύρω από τα μάτια.

Δεύτερο στάδιο: Ρίξιμο των αγκώνων όσο χαμηλότερα γίνεται και χαλάρωμα των χεριών.

Τρίτο στάδιο: Χαλάρωμα του στήθους, βαθιές εισπνοές και εκπνοές, χαλάρωμα των ποδιών και τον δακτύλων.

Τέταρτο στάδιο: Μετά από 10 δευτερόλεπτα αρχίστε να χαλαρώνεται και εγκεφαλικά, προσπαθώντας να “αδειάσετε” τον λογισμό σας. Όπως προτείνει ο συγγραφέας, σε αυτό το στάδιο θα βοηθήσει η επανάληψη της φράσης “Μην σκέφτεσαι (don’t think) ή η δημιουργία της εικόνας ότι κοιτάμε τον ουρανό ξαπλωμένοι σε ένα κανό.