Η Λεωφόρος Μεσογείων όταν ήταν χωματόδρομος και κυκλοφορούσαν άλογα μπροστά από τη Σχολή Χωροφυλακής το 1915
Σήμερα, η λεωφόρος Μεσογείων είναι ένας από τους πιο κεντρικούς οδικούς άξονες της Αθήνας, πώς ήταν όμως πριν από πάνω από 100 χρόνια;
Το 1915, η λεωφόρος Μεσογείων δεν είχε καμία σχέση με τη σύγχρονη, πολυσύχναστη λεωφόρο που γνωρίζουμε σήμερα.
Η λεωφόρος ήταν ουσιαστικά ένας χωματόδρομος που ένωνε την Αθήνα με τα Μεσόγεια (π.χ. Αγία Παρασκευή, Παλλήνη, Σπάτα). Υπήρχαν ελάχιστα κτίρια και κυριαρχούσαν χωράφια, αμπέλια και ελαιώνες.
Οι περισσότερες περιοχές ήταν αγροτικές, με καλλιέργειες και μικρούς οικισμούς, διέρχονταν κάρα, άμαξες και ελάχιστα αυτοκίνητα της εποχής ενώ κοντά στη σημερινή Κατεχάκη υπήρχαν ήδη στρατόπεδα.
Το 1920-1930 κατασκευάστηκε ο πρώτος αστικός δρόμος προς τα Μεσόγεια, το 1950-1960 μετατράπηκε σε κύρια οδική αρτηρία λόγω αστικής εξάπλωσης, το 1970-1980 αναπτύχθηκαν τα νοσοκομεία (401 Στρατιωτικό, Σωτηρία, Ερρίκος Ντυνάν) και το 2000 έγινε η ανακατασκευή της Μεσογείων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2004 και η σύνδεση της με την Αττική Οδό.
Σήμερα, η λεωφόρος Μεσογείων είναι ένας από τους πιο κεντρικούς οδικούς άξονες της Αθήνας, αλλά πριν από 100+ χρόνια ήταν απλά ένας αγροτικός δρόμος.
Διαβάστε επίσης:
Έκαψε όντως όλες τις γυναίκες της πόλης επειδή σκότωσε κατά λάθος τη δική του;
Γιατί οι αρχαίοι Έλληνες δεν είχαν καρέκλες με πλάτη και καθόντουσαν σε πέτρες