ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Νέο «Fuel Pass»: Με 20 ευρώ επιδότηση καυσίμων τον μήνα, δεν σβήνει ούτε το λαμπάκι στο καντράν

Σταγόνα στον ωκεανό της ακρίβειας είναι οι επιδοτήσεις του νέου «Fuel Pass», που εξασφαλίζουν στον πολίτη... 8 λίτρα βενζίνης τον μήνα.
Νέο «Fuel Pass»: Με 20 ευρώ επιδότηση καυσίμων τον μήνα, δεν σβήνει ούτε το λαμπάκι στο καντράν

Fuel Pass: Την πολιτική της επιδότησης της ακρίβειας παρά της ριζικής καταπολέμησης της, συνεχίζει να ακολουθεί απρόσκοπτα το Μαξίμου φέρνοντας νέα μέτρα – ασπιρίνη για τα καύσιμα.

Σταθερή στην λογική κοροϊδίας: «γράψου στη πλατφόρμα – λάβε το ‘’χαρτζιλίκι’’ – πλήρωσε την εκτοξευμένη τιμή», η κυβέρνηση αναμένεται να ανακοινώσει στις 3 το μεσημέρι σήμερα, μια ενίσχυση καυσίμων που από τα 40 ευρώ στους τρεις μήνες, αυξάνεται στα 60 με 65 ευρώ το τρίμηνο. Δηλαδή τα 13 ευρώ επιδότησης τον μήνα,  γίνονται… 20 ή 21,6.

Είναι ηλίου φαεινότερο πως με 20 ευρώ τον μήνα, και με αυτές τις τιμές, ο πολίτης δεν μπορεί να συμπληρώσει καύσιμα ούτε για να… σβήσει το κόκκινο λαμπάκι στο καντράν αυτοκινήτου. Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με μια επιδότηση που αρκεί για να μπουν στο ντεπόζιτο περίπου… οκτώ λίτρα βενζίνης τον μήνα!

Λόγω του ότι τα νησιά καταγράφουν ακόμα πιο εξωφρενικές καυσίμων απ’ ότι η ενδοχώρα, η επιδότηση σε αυτά θα ανέρχεται στα 100 ευρώ στο τρίμηνο και 70 ευρώ για τα δίτροχα. Δηλαδή 33 ευρώ τον μήνα και 23 ευρώ τον μήνα αντίστοιχα.

Στο ντίζελ, η ενίσχυση παραμένει στα 12 λεπτά ανά λίτρο στην αντλία. Η νέα επιδότηση «Fuel Pass» θα ισχύσει για Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, για βενζίνη και ντίζελ. Τα νέα μέτρα κοστολογούνται στα 375 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά οι δύο επιδοτήσεις για τα καύσιμα  κοστολογούνται συνολικά στα 580 εκατ. ευρώ, ενώ όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός, η νέα επιδότηση απομειώνει την τιμή της βενζίνης κατά 44 λεπτά.

Ασφαλώς μόνο ως λογιστική… μαγειρική μπορεί να χαρακτηριστεί η δήθεν έμμεση μείωση της τιμής βενζίνης, εφόσον για όσους έχουν αυξημένες ανάγκες μετακίνησης οι δυσθεώρητες τιμές βενζίνης εξαερώνουν το «χαρτζιλίκι» της κυβέρνησης. Την ώρα που τα περισσότερα κράτη – μέλη της ΕΕ έχουν προχωρήσει σε μείωση των φόρων στα καύσιμα, η ελληνική κυβέρνηση αποτελεί θλιβερή εξαίρεση, συνεχίζοντας εμμονικά να μην μειώνει τον ΕΦΚ, άλλα να πορεύεται με μια επιδοματική πολιτική «ψίχουλων».

Ενώ ακόμα και η Κομισιόν έχει παρουσιάσει ως πρόταση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας, την μείωση του φόρου στα καύσιμα, η κυβέρνηση αρνείται πεισματικά να ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο. Η εξήγηση που δίνεται από τα κυβερνητικά στελέχη ως τώρα είναι πως το κράτος θα χάσει έσοδα, που θα κοστίσουν σε παιδεία, υγεία, συντάξεις. Την ίδια στιγμή όμως, χαρίζονται δισεκατομμύρια προς τους ισχυρούς με γενναίες φοροελαφρύνσεις, μειώσεις ασφαλιστικών εισφορών και απευθείας αναθέσεις στους… ημέτερους.

Μόνιμο θύμα, ο ελληνικός λαός που μετράει «φραγκοδίφραγκα» μέσα από πλατφόρμες του gov.gr, για να περάσει τον εφιαλτικό μήνα του, βλέποντας μια κυβέρνηση απρόθυμη να συγκρουστεί με τα συμφέροντα της «συντεχνίας» των καυσίμων…

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Νέο «Fuel Pass»: Με 20 ευρώ επιδότηση καυσίμων τον μήνα, δεν σβήνει ούτε το λαμπάκι στο καντράν», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Παντελής Λαμψιώτης

Αρθρογραφεί στο Sportime.GR και είναι συντάκτης του άρθρου αυτού.