MEDIA

Προκλητικά αστεία η νέα καμπάνια εμβολιασμού

Λεφτά υπάρχουν για τη νέα καμπάνια εμβολιασμού - Για την δημιουργία νέων ΜΕΘ COVID όμως;
Προκλητικά αστεία η νέα καμπάνια εμβολιασμού

Καμπάνια εμβολιασμού: Πάνω από 64.000 θετικά κρούσματα κορονοϊού έχουν καταγραφεί στη χώρα μας τις τελευταίες δύο μέρες.

Επιστήμονες και ειδικοί αναφέρουν πως τις επόμενες μέρες οι αριθμοί, είτε θα αυξάνονται κάθε μέρα, είτε θα παραμένουν σταθερά μεγάλοι.

Από την πλευρά της η κυβέρνηση, ρίχνει το φταίξιμο της έξαρσης της πανδημίας, τόσο στους πολίτες που δεν τηρούν τα μέτρα στο 100%, όσο και στη νεολαία και στη διασκέδαση, στην οποία από χθες έχει επιβληθεί λουκέτο.

Μάλιστα όπως αποκάλυψε το sportime.gr στο τραπέζι των συζητήσεων έχει πέσει ξανά το lockdown.

Στο στόχαστρο ξανά οι ανεμβολίαστοι

Θλιβερή εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως οι υπεύθυνοι του Υπ. Υγείας και του Μαξίμου, αντί να κάνουν δημόσια την αυτοκριτική τους για την παντελή έλλειψη σοβαρού σχεδιασμού για την αναχαίτιση της πανδημίας, δαιμόνοποιούν για ακόμη μια φορά τους ανεμβολίαστους και μάλιστα στοχοποιούν ξανά τα άτομα άνω των 60 ετών.

Χαρακτηριστικό, είναι το νέο video της καμπάνιας πειθούς για τον εμβολιασμό, που παρουσιάζει έναν άντρα γύρω τα 60 έτη, ο οποίος είναι αναποφάσιστος για το αν θα κάνει το εμβόλιο.

Στο τέλος του spot, εμφανίζεται ο ειδικός, ο οποίος αναφέρει τα οφέλη του εμβολιασμού, που παρεμπιπτόντως είναι υποχρεωτικός για την εν λόγω ηλικιακή ομάδα.

Στην εποχή του internet και της πολύπλευρης ενημέρωσης, που ο κάθε πολίτης μπορεί να επιλέξει και να ενημερωθεί από όποια πηγή θέλει και να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα, με την κριτική σκέψη που διαθέτει, καμπάνιες τέτοιου παλιομοδίτικου – χαζοαμερικάνικου στιλ, δεν είναι μόνο αστείες, γραφικές και τραγικές…αλλά και πέρα για πέρα προκλητικές.

Προκλητικές γιατί για ακόμη μια φορά δαπανούνται πόροι των φορολογούμενων που θα μπορούσαν να πάνε στην πραγματική υγεία, όπως στη δημιουργία νέων εξειδικευμένων ΜΕΘ COVID.

Προκλητικές, γιατί για ακόμη μια φορά η κυβέρνηση της ΝΔ αποποιείται των ευθυνών της και στοχοποιεί συγκεκριμένη μερίδα πολιτών λες και αυτοί ευθύνονται για την διασπορά του ιού.

Εριστική, γιατί απευθύνεται στον κόσμο λες και είναι χαμηλής νοημοσύνης και μόλις δει το spot θα αφήσει ότι κάνει και θα τρέξει σε ένα εμβολιαστικό κέντρο…

 

Έχει χαθεί το παιχνίδι

 

Οι επόμενες 10-15 μέρες είναι εξαιρετικά κρίσιμες, καθώς κανείς δεν ξέρει ακόμη αν η έξαρση των κρουσμάτων οδηγήσει και σε μαζική αύξηση εισαγωγών στα νοσοκομεία και κατ επέκταση αύξηση των εισαγωγών στις ΜΕΘ.

Η κυβέρνηση και επίσημα έχει χάσει την μπάλα και μέσα από επικοινωνιακά τρικ, ψάχνει να βρει που θα ρίξει την ευθύνη για την ενδεχόμενη τραγωδία που έρχεται, αλλά και για τις 20.708 τραγωδίες που έχουν ήδη συμβεί

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Προκλητικά αστεία η νέα καμπάνια εμβολιασμού», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.