ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ο ΠΑΟΚ ξέρει να κερδίζει τον Παναθηναϊκό – Το μέγα λάθος του Γιοβάνοβιτς με την έξοδο του Μπερνάρ και ο αμφιλεγόμενος Λουτσέσκου

Ο ΠΑΟΚ προκρίθηκε αφού άντεξε στο πρώτο καλό ημίχρονο του Παναθηναϊκού! Τραγικό λάθος του Γιοβάνοβιτς η έξοδος του Μπερνάρ
Ο ΠΑΟΚ ξέρει να κερδίζει τον Παναθηναϊκό – Το μέγα λάθος του Γιοβάνοβιτς με την έξοδο του Μπερνάρ και ο αμφιλεγόμενος Λουτσέσκου

Ο ΠΑΟΚ άντεξε ένα ημίχρονο, το καλύτερο του Παναθηναϊκού στα δυο παιχνίδια τους για το Κύπελλο και προκρίθηκε αν και σε αυτό συνέβαλλε και το μέγα λάθος του Γιοβάνοβιτς με την έξοδο του Μπερνάρ.

Οι «πράσινοι» μπήκαν φουριόζοι όπως θα περίμενε κανείς. Ήταν όντως καλοί, καλύτεροι από τα τελευταία τους παιχνίδια.

Το γκολ του Τσέριν ήρθε από την αμυντική αδυναμία του Ντάντας στη φάση. Ο Παναθηναϊκός είχε τη φόρα που έπρεπε αλλά κόπηκε κάπου στο δεύτερο ημίχρονο.

Εκεί ο ΠΑΟΚ έσβησε το ματς χωρίς να πιάσει την απόδοση του αγώνα της Super League 1, το 0-3.

Προσπάθησε όμως να παίξει και πάλι την μπάλα του, αυτό είναι σημαντικό.

Με μία διαφοροποίηση.

ALERT! ΗΡΘΕ ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΔΩΡΑ!

Ακόμα περισσότερη πίεση στο build up του Παναθηναϊκού που χωρίς Σένκεφελντ, Μάγκνουσον, Πούγγουρα, έπαιξε με τον Κουρμπέλη στόπερ.

Είναι χαρακτηριστική και η προσέγγιση του Κωνσταντέλια στο ματς.

Ο νεαρός σταρ του ΠΑΟΚ είχε λιγότερες επαφές με την μπάλα, σε σχέση με τα δύο προηγούμενα ματς με το «τριφύλλι».

Είχε όμως μεγαλύτερη και σημαντικότερη συνεισφορά στην πίεση του αντιπάλου, στο δικό του μισό.

 

Ο ΠΑΟΚ τσέκαρε το εισιτήριο από το λάθος του Γιοβάνοβιτς με την έξοδο του Μπερνάρ

 

Κανείς δεν μπορεί να μην αναγνωρίσει τη δουλειά και την πρόοδο του Παναθηναϊκού χάρη στον Γιοβάνοβιτς. Στα τελευταία ματς, μαζί με την πτώση της ομάδας του, φαίνεται και δική του. Ο Γιοβάνοβιτς που δε βοηθά ακόμα στην ανάπτυξη παικτών του κλαμπ. 

Αυτό το μόνιμο 4-4-2 όταν στραβώνει το παιχνίδι έχει γίνει πια πατέντα.

Καμία λογική στην αλλαγή του Μπερνάρ, που και πάλι ήταν κινητικός. Προσπαθούσε να παίξει κάθετα, να κάνει το κάτι διαφορετικό. Που θα μπέρδευε τον αντίπαλο.

 

Αντί να μείνει στο ματς ο Βραζιλιάνος, ο Γιοβάνοβιτς τον τράβηξε στον πάγκο. Και δεν έβγαλε τον Σπόραρ, που ήταν εκτός τόπου και χρόνου. Πάλι.

Μην βιαστεί κάποιος να μιλήσει για γκολ και πως θα βγει ο σέντερ φορ. Όταν μια ομάδα έχει πλάνο φαίνεται. Και ο Αλμέιδα έψαχνε γκολ στο Ιωνικός-ΑΕΚ και έβγαλε τον Φαν Βέερτ. Πέρασε περιφερειακούς παίκτες και έκανε την ανατροπή, γιατί έχει προφανώς δουλευτεί.

Με τον Ιωαννίδη μάλιστα να τραβιέται έξω, ο Παναθηναϊκός θα μπορούσε να ζορίσει τον ΠΑΟΚ ακόμα περισσότερο στη γραμμή της περιοχής.

 

Λουτσέσκου, του αρέσει να προκαλεί

Ο ΠΑΟΚ είχε έναν εξαιρετικό Ολιβέιρα, με διαφορά τον καλύτερο του παίκτη. Μονομαχίες μέχρι τελικής πτώσης και γκολ. Αυτοπεποίθηση, φάνηκε και στο πέναλτι.

Περίεργη η επιλογή Ντάντας-Αουγκούστο στα χαφ, με τον βραζιλιάνο να παίρνει την ευθύνη να κόβει την πίεση.

Η είσοδος του Σβαμπ έφερε μεγαλύτερη ισορροπία.

Ακόμα ένα δείγμα πόσο ξέρει την ομάδα του ο Λουτσέσκου και πόσο είναι και πάλι δικό του δημιούργημα. Ένας προπονητής τόσο αμφιλεγόμενος όσο θέλει να είναι.

Προπονητικά δεν αμφισβητείται από κανέναν.

Οι δηλώσεις του όμως και η συμπεριφορά του κατά τη διάρκεια του αγώνα ξεπερνούν πολλές φορές τα όρια.

Αλλά είναι και φανερό πως εκτός από αυθορμητισμό, θέλει και να προκαλεί.

Θέλει να το κάνει και για τον οργανισμό που δουλεύει.

Ταυτίζεται μαζί του και θέλει και εκείνος (κλαμπ, παίκτες οπαδοί) να ταυτιστούν ακόμα περισσότερο μαζί του.

 

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ο ΠΑΟΚ ξέρει να κερδίζει τον Παναθηναϊκό – Το μέγα λάθος του Γιοβάνοβιτς με την έξοδο του Μπερνάρ και ο αμφιλεγόμενος Λουτσέσκου», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γιάννης Χωριανόπουλος

Για χάρη της δημοσιογραφίας δεν τελείωσε ποτέ το Ιστορικό Τμήμα του Πανεπιστημίου της Κέρκυρας. Πρώτο δημοσιογραφικό «σπίτι» η εφημερίδα Derby από τον Ιούνιο του 2001 έως και το καλοκαίρι του 2009. Ασχολήθηκε (Ολυμπιακοί Αγώνες της Αθήνας γαρ) με τα λεγόμενα (αλλά ποτέ) μικρά σπορ και στη συνέχεια με το ρεπορτάζ του υγρού στίβου αλλά και του Παναθηναϊκού. Επόμενος σταθμός ο Sport FM και η SportDay το 2009, με υγρό στίβο και Πανιώνιο ενώ από τον Ιανουάριο του 2013 η είσοδος στο δύσκολο αλλά συνάμα συναρπαστικό ρεπορτάζ της ΑΕΚ. Από τον Οκτώβριο του 2015 Αρχισυντάκτης, έμεινε ως το 2017, χρονιά κατά την οποία κυκλοφόρησε το Sportime ξανά στα περίπτερα. Διευθυντής Σύνταξης πλέον στο sportime.gr και την e-Sportime, τον συναρπάζουν οι μεταγραφές. Έχει διατελέσει, μεταξύ άλλων και συνεργάτης σε αρκετά περιοδικά (Sportive, Περιοδικό της ΕΟΕ κ.ά).