WORLD FOOTBALL

Puma: Οι φανέλες που προκάλεσαν την οργή των οπαδών!

Υπάρχει και αν ναι, πού μπαίνει το όριο στο πώς μπορεί μια εταιρεία να... συμπεριφερθεί στην εμφάνιση μιας ομάδας; Το debate ήρθε ξανά στο προσκήνιο, δυναμικά!
Puma: Οι φανέλες που προκάλεσαν την οργή των οπαδών!

H Puma έδωσε μαζεμένες στη δημοσιότητα τις τρίτες εμφανίσεις των ποδοσφαιρικών ομάδων που ντύνει και οι αντιδράσεις δεν ήταν… ευγενικές!

Στα social media οι οπαδοί αναστενάζουν. Και «βράζουν». Καθότι δεν υπάρχει κάτι πιο ιερό για ένα οπαδό από το σήμα της ομάδας που αγαπάει. Μαζί και τα παραδοσιακά χρώματα ή στιλ (π.χ. κάθετες ρίγες) της φανέλας συλλόγου. Η Puma, πάντως, τόλμησε να πάει κόντρα στα καθιερωμένα. Συγκεκριμένα, «εξαφάνισε» τα σήματα μεγάλων ευρωπαϊκών κλαμπ, των οποίων αποτελεί χορηγό ή πιο σωστά, το έκρυψε ως φόντο. Μίλαν, Μάντσεστερ Σίτι, Μαρσέιγ, Φενέρμπαχτσε, Σαχτάρ Ντόνετσκ, PSV, Βαλένθια, Ρεν είναι οι ομάδες των οποίων η 3η εμφάνιση τη φετινή σεζόν θα ‘ναι φωτοτυπία ως προς το σχεδιασμό, με το όνομα της καθεμίας εξ αυτών γραμμένο με μεγάλα γράμματα στο μέσο της φανέλας. Δεν μοιάζουν με εμφανίσεις, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Τώρα αν θυμίζουν φανέλες προπόνησης ή ένα προϊόν-μαϊμού που θα μπορούσε να αγοράσει κανείς από κάποιο πανηγύρι, είναι θέμα… ερμηνείας.

Ντροπή ή ιδιοφυές μάρκετινγκ;

Είναι φανερό πως η εταιρεία θέλησε να πετύχει ένα επικοινωνιακό «μπαμ». Λανσάροντας τες όλες μαζί την ίδια στιγμή, θέλοντας να κάνει τη διαφορά μέσω της ομοιομορφίας. Δεν φαίνεται πάντως να κατάφερε το στόχο της αν κρίνουμε από τις αντιδράσεις του κόσμου. Άλλοι μίλησαν για «ντροπή», άλλοι για «ασέβεια» και ούτω κάθε εξής. Κάποιοι βέβαια θα πουν ότι ο στόχος επιτεύχθηκε, αφού έστω και η αρνητική διαφήμιση είναι διαφήμιση. Και ότι αυτοί που κάνουν θόρυβο είναι οι λίγοι οπαδοί που μένουν κολλημένοι στο παρελθόν και δεν αντιλαμβάνονται ότι ο (ποδοσφαιρικός) κόσμος προχωρά. Αλήθεια είναι ότι στην πάροδο των ετών, οι φαν ανά τον κόσμο «κατάπιαν» πολλά. Τους χορηγούς στη φανέλα, τα περίεργα χρώματα… Αλλά σημαίνει αυτό ότι δεν πρέπει να μπαίνει κάπου και ένα «στοπ»; Κάθε άλλο. Κι έπειτα, ο καθείς δικαιούται να έχει την άποψή του, γούστα είναι αυτά!

Διαβάστε επίσης:

Γιώργος Γιακουμάκης: Πήγε στη Βρέμη για Βέρντερ – Ακόμα στο κόλπο η Σέλτικ

Survivor – Hλίας Μπόγδανος: Ζει τον απόλυτο έρωτα στην Τήνο

Η δημοσιογράφος του CNN στο Αφγανιστάν που άλλαξε αμφίεση σε μία μέρα

 

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Puma: Οι φανέλες που προκάλεσαν την οργή των οπαδών!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γιώργος Καραχάλιος

Σπούδασε Επικοινωνία και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και από το 2006 το επαγγελματικό κοντέρ γράφει: GoalNews, Εξέδρα των Σπορ, Sportday και από το 2017, Sportime. Πάντα με κύριο αντικείμενο και πάθος το διεθνές ποδόσφαιρο. Εσχάτως και με έγνοιες αρχισυντάκτη. Αν τον πετύχετε κάπου, θα σας πει «football is life». Με τα break σε άλλου τύπου δημοσιογραφικά μονοπάτια (συνεργασίες με ξένα τηλεοπτικά ΜΜΕ, πολιτική επικοινωνία) να ενισχύουν παρά να αφαιρούν από αυτή του την πεποίθηση.