MEDIA

Δε σε χάλασε το κραχ στα social media… Για σκέψου το!

Δεν είναι και τόσο κακό που είδες τον κόσμο έξω από τα social media ή ότι αναγκάστηκες να επικοινωνήσεις μέσω τηλεφώνου και όχι από το messenger.
Δε σε χάλασε το κραχ στα social media… Για σκέψου το!

Σκέψου μόνο την εικόνα σου να σκρολάρεις εναγωνίως στην οθόνη του κινητού σου λες κι έκανες τεχνητή αναπνοή στα social media. Δεν αναρωτήθηκες «μα τι ακριβώς κάνω;»!

Για να μην παρεξηγηθούμε. Τα social media είναι εξέλιξη. Η κοινωνία, ο κόσμος, χρειάζονται την εξέλιξη γιατί κυρίως η ζωή μας γίνεται πιο εύκολη. Και μπορούμε να κάνουμε πράγματα που θα ήταν δύσκολα υπό άλλες προϋποθέσεις.

Επί της ουσίας αυτή η εξέλιξη με τα social media δεν είναι του… διαβόλου, αλλά το πρόβλημα είναι ότι εξαρτώνται από τους ανθρώπους. Ένα παράδειγμα: Με το Facebook, το Instagram κτλ μπορούμε να μειώσουμε τις αποστάσεις. Μπορούμε να… μεταφερθούμε παντού. Να μιλήσουμε με τον καθένα, οπουδήποτε βρίσκεται. Μπορούμε να ξαναβρούμε συμμαθητές ή συμφοιτητές. Μπορούμε να βρούμε κι ενδιαφέροντες ανθρώπους εφόσον βέβαια κάνουμε την απαραίτητη αξιολόγηση.

Μπορούν επίσης οι επαγγελματίες να έχουν ένα χρήσιμο εμπορικό εργαλείο για να προωθούν τα προϊόντα τους. Βεβαίως και ισχύει και καλώς ισχύει…

Υπάρχει όμως ένα τεράστιο ΑΛΛΑ…

Ποιο είναι αυτό το «αλλά»; Εκείνο που αντί να μειώνει τις αποστάσεις, τις αυξάνει. Εκείνο που σε κάνει να εύχεσαι πχ τα χρόνια πολλά μέσα από το Facebook ακόμα και σε… ομαδικό tag (για να βγάλεις την υποχρέωση) και όχι να σηκώσεις το τηλέφωνο.

Εκείνο που κανονίζεις τις δουλειές σου μέσω inbox και όχι με τη δια ζώσης επαφή.

Εκείνο που προωθείς το όποιο προϊόν σου μέσω των σελίδων σου, ενώ θα ΕΠΡΕΠΕ να διατηρείς και προσωπική επαφή.

Εκείνο που φλερτάρεις περιμένοντας αν… διαβάστηκε αυτό που έστειλες ή αν θα… στείλει. Αντί να ποντάρεις στην προσωπικότητα, στο να μάθεις τον άλλο από κοντά… Γιατί όμως;

Δε μπορούμε παρά ν’ αναλογιστούμε αν αυτό το ΚΡΑΧ στα social media ήταν μια εικόνα από το μέλλον που θα μας βάλει σε διαδικασία σκέψης περί αναθεώρησης κάποιων πραγμάτων.

Δηλαδή εφόσον πέσουν οι πλατφόρμες, αυτομάτως θα πρέπει να πάψουμε να έχουμε ζωή;

Είναι σοκαριστική η εικόνα δύο ανθρώπων σε καφετέρια να κάθονται στο ίδιο τραπέζι. Να μη μιλούν μεταξύ τους, να μην ανταλλάσσουν κουβέντα επί ώρες και να είναι βυθισμένοι στο τηλέφωνό τους.

Είναι μάλλον άσχημο να σκέφτεσαι ότι εφόσον έπεσε η πλατφόρμα δεν έχω τρόπο προκειμένου να αξιοποιήσω εμπορικά το προϊόν μου. Υπάρχει και η δια ζώσης επαφή.

Μήπως να ξανασκεφτούμε ότι είμαστε άνθρωποι; Και όλα είναι χρήσιμα αρκεί όμως να τα διαχειριζόμαστε σωστά;

Μήπως καταλάβαμε ότι η εικόνα των social media είναι και πλασματική σε τεράστιο βαθμό; Κι εμείς έχουμε βουτήξει μέσα;

(Το ότι οι… τουιτεράδες πανηγύριζαν επειδή η δική τους πλατφόρμα έμεινε ζωντανή ενώ έπεσαν οι άλλες, εντάσσεται στη γραφικότητα)

 

Νίκος Μπουρλάκης

Στις 5 Σεπτεμβρίου του 1989 δημοσιεύτηκε το πρώτο του κείμενο στο «7ήμερο του μπάσκετ» κι ακολούθησε μια μακρά διαδρομή σε «Φως των Σπορ», «Αθλητική Ηχώ», «Goal News» και από το 2017 στο «Sportime». Έχει εργαστεί σε ιστοσελίδες ως σχολιογράφος (sentragoal.gr, basketblog.gr μεταξύ άλλων), στα περιοδικά μπάσκετ «Τρίποντο» και «All Star Basket», στους ραδιοφωνικούς σταθμούς «Sentra 103,3» και «AlphaSport» όπως και ως υπεύθυνος Τύπου σε ομάδες της Basket League αλλά και στον ΕΣΑΚΕ. Επίσης εργάστηκε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 ενώ επί σειρά ετών ήταν καθηγητής στο New York College, στο ΙΕΚ Ομηρος και στο City Unity College

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Media: Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2025

Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2025

Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2025ν.

Media
Media: Happy Traveller: Χριστουγεννιάτικο Αμβούργο, εικόνες που δεν μοιάζουν με καμία άλλη πόλη

Happy Traveller: Χριστουγεννιάτικο Αμβούργο, εικόνες που δεν μοιάζουν με καμία άλλη πόλη

Το Happy Traveller ταξιδεύει σε έναν από τους πιο εντυπωσιακούς χειμερινούς προορισμούς της Ευρώπης. Το Σάββατο 27 Δεκεμβρίου στις 16:50, ο Ευτύχης και η Ηλέκτρα μάς ξεναγούν στο Αμβούργο...

Media
Media: Τένις, εξουσία και σκοτεινά μυστικά: Η νέα σειρά 15-0 έρχεται στην ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ

Τένις, εξουσία και σκοτεινά μυστικά: Η νέα σειρά 15-0 έρχεται στην ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ

Το 15-0 (Fifteen-Love) έρχεται στην ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ με μια ιστορία που σοκάρει και καθηλώνει.

Media
Media: Η εμβληματική σειρά που επιστρέφει στην ελληνική τηλεόραση – Το HOUSE κάνει πρεμιέρα στο ΜΑΚ TV

Η εμβληματική σειρά που επιστρέφει στην ελληνική τηλεόραση – Το HOUSE κάνει πρεμιέρα στο ΜΑΚ TV

Το HOUSE, η σειρά που άλλαξε τον τρόπο που βλέπαμε τα ιατρικά δράματα, κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 5 Ιανουαρίου και προβάλλεται καθημερινά στις 22:00 στο ΜΑΚ TV.

Media
Media: Χωρίς αντίπαλο ο Εκατομμυριούχος: Ο Αρναούτογλου σάρωσε την τηλεθέαση όλο το 2025

Χωρίς αντίπαλο ο Εκατομμυριούχος: Ο Αρναούτογλου σάρωσε την τηλεθέαση όλο το 2025

Το Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου έκλεισε το 2025 στην κορυφή της τηλεθέασης...

Media
Media: Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025

Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025

Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025.

Media
Πρωτοσέλιδο Sportime: Πρωτοσέλιδο Sportime (23/12): RIP Chris Rea…

Πρωτοσέλιδο Sportime (23/12): RIP Chris Rea…

Πρωτοσέλιδο Sportime (23/12): Ο Κρις Ρία μεταξύ άλλων τραγούδησε και για τα Χριστούγεννα, έφυγε τη Δευτέρα από τη ζωή

Πρωτοσέλιδο Sportime
Media: Τι θα φορεθεί αυτά τα Χριστούγεννα; Ο Λάκης Γαβαλάς δίνει τα πιο χρήσιμα fashion tips στο MadWalk Gifting Lounge by ΣΚΡΑΤΣ

Τι θα φορεθεί αυτά τα Χριστούγεννα; Ο Λάκης Γαβαλάς δίνει τα πιο χρήσιμα fashion tips στο MadWalk Gifting Lounge by ΣΚΡΑΤΣ

Στο MadWalk Gifting Lounge by ΣΚΡΑΤΣ από τον Λάκη Γαβαλά επιτέλους δίνονται απαντήσεις για το τι θα φορεθεί φέτος τα Χριστούγεννα

Media
Media: Χάνει κατά κράτος στο ποδόσφαιρο ο Αλαφούζος, αλλά στις αθλητικές εκπομπές Μαρινάκης, Σαββίδης και ΕΡΤ βλέπουν την πλάτη του

Χάνει κατά κράτος στο ποδόσφαιρο ο Αλαφούζος, αλλά στις αθλητικές εκπομπές Μαρινάκης, Σαββίδης και ΕΡΤ βλέπουν την πλάτη του

Μπορεί στο ποδόσφαιρο ο Παναθηναϊκός να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, αλλά στα τηλεοπτικά ο Γιάννης Αλαφούζος κερδίζει τους αντιπάλους του

Media