VIRAL

Ορεινή Μέλισσα: Τι είναι το Shock Value Marketing που χρησιμοποιεί για να ανέβει στην κορυφή των Social Media

Ο Χάρης Σταμάτης, ή αλλιώς Ορεινή Μέλισσα, είναι ο master του Shock Value Marketing ακόμα και αν δεν ξέρει καν τι ειναι
Ορεινή Μέλισσα: Τι είναι το Shock Value Marketing που χρησιμοποιεί για να ανέβει στην κορυφή των Social Media

Ο Χάρης Σταμάτης, ο γνωστός σε όλους Ορεινή Μέλισσα, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει εκατοντάδες χιλιάδες ακόλουθους στο TikTok και το Youtube με τα πρωτότυπα αλλά συχνά αμφιλεγόμενα βίντεο του. Από τις παράξενες συνταγές μαγειρικής μέχρι τα σκηνικά με ποντίκια, τα φίδια, τα σκουλήκια και το όχι και τόσο καθαρό σπίτι στο χωριό, ο Χάρης χρησιμοποιεί μια τακτική γνωστή ως “shock value marketing” για να προσελκύσει την προσοχή του κοινού.

Το shock value marketing είναι μια στρατηγική όπου το περιεχόμενο εχει σκοπό να προκαλέσει ισχυρές συναισθηματικές αντιδράσεις, όπως σοκ, αποστροφή ή γέλιο. Αυτό το είδος μάρκετινγκ εκμεταλλεύεται την τάση των ανθρώπων να μοιράζονται και να σχολιάζουν ακραίες ή προκλητικές καταστάσεις, αυξάνοντας έτσι την προβολή και τη δημοτικότητα του δημιουργού.

Στα βίντεο του Χάρη, ο Ορεινή Μέλισσα συχνά μαγειρεύει συνταγές που φαινομενικά δεν έχουν καμία λογική, πολλές από αυτές είναι στα όρια της αηδίας και κάποιες τα ξεπερνάνε. Ο Ορεινή Μέλισσα διατηρεί πάντα μια θετική στάση για το αποτέλεσμα, υποστηρίζοντας ότι αυτό που έφτιαξε είναι νόστιμο και βάζοντας του βαθμούς που αγγίζουν το τέλειο. Το περιβάλλον στα βίντεό του, με τα ποντίκια και τα φίδια να εμφανίζονται στο σκηνικό αλλά και το μέχρι πολύ πρόσφατα γεμάτο σκόνη σπίτι στο χωριό, προσθέτει ακόμη περισσότερο στη θεατρικότητα και το σοκ της σκηνής.

Παρά το πολλές φορές αμφιλεγόμενο περιεχόμενο του, ο Ορεινή Μέλισσα έχει καταφέρει να κερδίσει την αγάπη και τον σεβασμό των ακολούθων του, αποδεικνύοντας ότι η αυθεντικότητα και η τόλμη τελικά στο τέλος πάντα αποδίδουν.

Με το shock value marketing, ο Χάρης δεν δημιουργεί απλώς περιεχόμενο, δημιουργεί μια εμπειρία που οι followers του δεν μπορούν να αγνοήσουν. Αυτή η τακτική όχι μόνο αυξάνει την αλληλεπίδραση αλλά και ενισχύει τη σχέση του με το κοινό του, κάνοντάς τον έναν από τους πιο συμπαθητικούς και δημοφιλείς influencers της εποχής.

Ακόμα και αν ο, για τους περισσότερος, αυθεντικός και ειλικρινής Χάρης δεν έχει ιδέα τι είναι το Shock Value marketing, άθελα του το χρησιμοποιεί με τόσο καλό τρόπο που θα το ζήλευαν κορυφαίοι marketeers από όλο τον κόσμο. Και για αυτό του βγάζουμε ένα καπέλο, άντε και ένα δεύτερο.

 

Γρηγόρης Κεντητός

Γράφω για πράγματα που με συναρπάζουν, αλλά φροντίζω πάντα να τα ερευνώ σαν να τα μελετούσα για πρώτη φορά. Αναζητώ τη σύνδεση ανάμεσα στο χθες και το σήμερα, το ανθρώπινο μέσα στο ακαδημαϊκό, και τη γνώση που μπορεί να μεταφερθεί με τρόπο απλό, ακριβή και ζωντανό. Είτε πρόκειται για έναν αρχαίο πόλεμο είτε για ένα φαινόμενο της εποχής μας, στηρίζομαι πάντα σε πρωτογενές υλικό, πραγματικές πηγές και σοβαρή τεκμηρίωση. Θέλω κάθε κείμενο να αξίζει τον χρόνο του αναγνώστη — και τον δικό μου.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
VIRAL: Τα πιο εκνευριστικά χριστουγεννιάτικα τραγούδια

Τα πιο εκνευριστικά χριστουγεννιάτικα τραγούδια

Από το ασταμάτητο «Last Christmas» μέχρι το «All I Want for Christmas Is You».

VIRAL
VIRAL: Το Casio του 1983 που ήταν δεκαετίες μπροστά από την εποχή του

Το Casio του 1983 που ήταν δεκαετίες μπροστά από την εποχή του

Ένα ρολόι Casio από το 1983 αποδεικνύει πως η εταιρεία είχε προβλέψει το μέλλον της τεχνολογίας πολύ πριν την εποχή των smartwatches.

VIRAL
VIRAL: Ταξίδι στην Μπολόνια ο Ντόρσει με φόρμα Γκριντς

Ταξίδι στην Μπολόνια ο Ντόρσει με φόρμα Γκριντς

O Τάιλερ Ντόρσεϊ εμφανίστηκε στο... πνεύμα των ημερών φορώντας φόρμα Γκριντς.

VIRAL
VIRAL: Powerball: Νικητής στο Άρκανσο κέρδισε 1,817 δισ. δολάρια παραμονή Χριστουγέννων

Powerball: Νικητής στο Άρκανσο κέρδισε 1,817 δισ. δολάρια παραμονή Χριστουγέννων

Αδιανόητη τύχη για παίκτη στο Άρκανσο των ΗΠΑ, που κέρδισε το τζακποτ του Powerball ύψους 1,817 δισ. δολαρίων παραμονή Χριστουγέννων.

VIRAL
VIRAL: Σπάνιο σκηνικό στην κλήρωση του ΛΟΤΤΟ: Κόλλησε η κληρωτίδα

Σπάνιο σκηνικό στην κλήρωση του ΛΟΤΤΟ: Κόλλησε η κληρωτίδα

Απρόοπτο κατά τη διάρκεια της κλήρωσης του ΛΟΤΤΟ, όταν η κληρωτίδα παρουσίασε πρόβλημα, προκαλώντας καθυστέρηση και έκπληξη.

VIRAL
VIRAL: Τι είναι οι λάμψεις που βλέπεις όταν είσαι στον ηλεκτρικό; Είναι εκρήξεις ή κάτι άλλο;

Τι είναι οι λάμψεις που βλέπεις όταν είσαι στον ηλεκτρικό; Είναι εκρήξεις ή κάτι άλλο;

Ένα βίντεο μέσα από συρμό του ηλεκτρικού προκάλεσε ανησυχία λόγω έντονων λαμψών. Δεν πρόκειται για εκρήξεις αλλά για ένα συνηθισμένο φαινόμενο.

VIRAL
VIRAL: Έτσι σε «βλέπει» το iPhone σου: Πώς λειτουργεί το Face ID

Έτσι σε «βλέπει» το iPhone σου: Πώς λειτουργεί το Face ID

Το Face ID χαρτογραφεί το πρόσωπό σου με 30.000 κουκκίδες. Δες τι ακριβώς «βλέπει» το iPhone όταν ξεκλειδώνει.

VIRAL
VIRAL: Ελατήριο εχεις στα πόδια; Το viral video που ανέβασε ο Μίλτος Τεντόγλου

Ελατήριο εχεις στα πόδια; Το viral video που ανέβασε ο Μίλτος Τεντόγλου

Το βίντεο από την προπόνηση του Μίλτου Τεντόγλου που έκανε τους πάντες να μιλούν για ελατήρια στα πόδια του

VIRAL
VIRAL: Prince Oliver: Όταν η μόδα μετατρέπεται σε ζωντανό έργο τέχνης

Prince Oliver: Όταν η μόδα μετατρέπεται σε ζωντανό έργο τέχνης

Η νέα καμπάνια της Prince Oliver συνδέει τη μόδα με τη ζωγραφική σε μια σύγχρονη performance όπου το σώμα γίνεται καμβάς και τα ρούχα αναλαμβάνουν τον ρόλο της τελικής πινελιάς.

VIRAL