Το Αλ Τσαντίρι Νιουζ «κλειδώνει» την κορυφή – και αφήνει τους ανταγωνιστές να κοιτάζουν ταβάνι
Ο Λάκης Λαζόπουλος επέστρεψε κι έδειξε, για ακόμη μια φορά, ότι όταν ανοίγει το «Τσαντίρι» του, τα υπόλοιπα κανάλια απλώς… κάνουν υπομονή.
Το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» έχει μπει ξανά στο πρόγραμμα του MEGA και, όπως φαίνεται από τα νούμερα τηλεθέασης, κάποιοι πρέπει να αναθεωρήσουν για το τι θεωρείται «παλιό» και τι «ξεπερασμένο» στην ελληνική τηλεόραση. Γιατί όταν μια εκπομπή γράφει 21,2% στο γενικό σύνολο και 18,8% στο δυναμικό κοινό, υπάρχει μόνο ένα συμπέρασμα:
το κοινό δεν ξεχνά αυτό που του λείπει.
Ακόμη πιο εκκωφαντική ήταν η διαφορά από τον ανταγωνισμό, που ξεπέρασε τις 6,6 μονάδες. Κι εκεί, όσο κι αν κάποιοι θέλουν να το ωραιοποιήσουν, η εικόνα είναι ξεκάθαρη:
όταν το Τσαντίρι παίζει, τα άλλα κανάλια απλώς προσπαθούν να… περιορίσουν τη ζημιά.
Το δίωρο του Λαζόπουλου έπιασε 24,3% σε επιμέρους κοινό και έφτασε σε 2,4 εκατομμύρια τηλεθεατές σε κάλυψη. Στην εποχή των χιλιάδων επιλογών, του streaming και των διασκορπισμένων συνηθειών, τέτοια νούμερα δεν είναι απλώς επιτυχία, είναι δήλωση υπεροχής.
Και κάπως έτσι, μέσα σε μια τηλεοπτική αγορά που αλλάζει ταχύτατα αλλά συχνά χωρίς ξεκάθαρη ταυτότητα, έρχεται ο Λαζόπουλος να υπενθυμίσει ότι:
αν έχεις λόγο, άποψη και σάτιρα που πονάει, το κοινό δεν σε εγκαταλείπει. Αφήνει τους άλλους να φωνάζουν για “καινοτομία” ενώ παλεύουν για διψήφια νούμερα.
Δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι το επόμενο «Τσαντίρι», την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου, το περιμένουν ήδη όλοι.
Κάποιοι για να γελάσουν. Κάποιοι για να κράξουν.
Και κάποιοι – οι ανταγωνιστές – για να δουν πόσο ακόμα θα ανέβει ο πήχης.