ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΝΔΡΩΝΗΣ

«Αδέσποτα Κορμιά»: Μια αδέσποτη εικαστική αλητεία – Η βλασφημία στα Θεία έγινε το διαβατήριο επιτυχίας του κάθε ατάλαντου

Η βλασφημία και ο χριστιανοφοβικός ρατσισμός στην υπηρεσία της «τέχνης» - Η χυδαία αφίσα με την εσταυρωμένη «Μαντόνα» είναι αδέσποτη αθλιότητα
«Αδέσποτα Κορμιά»: Μια αδέσποτη εικαστική αλητεία – Η βλασφημία στα Θεία έγινε το διαβατήριο επιτυχίας του κάθε ατάλαντου

Ο κάθε ατάλαντος ή ο κάθε «πουθενάς» του καλλιτεχνικού στερεώματος, χρησιμοποιεί τη βλασφημία προς τα Θεία (ή την προσβολή εθνικών συμβόλων) ως μέσο εγγυημένης και φθηνής διαφήμισης. Ως διαβατήριο επιτυχίας για να εκτοξευθούν κατακόρυφα οι μετοχές του κάθε εικαστικού εκτρώματος. Όσο πιο ακραία η βλασφημία, τόσο πιο εξασφαλισμένη η προβολή.

Χιλιάδες «καλλιτέχνες» της κακιάς ώρας έχουν ακολουθήσει αυτήν την εύκολη πεπατημένη, εδώ και δεκαετίες. Μετά από μισό αιώνα όπου έχουν στηθεί ολόκληρες βιομηχανίες πάνω στο αντιχριστιανικό marketing (σε μουσική, κινηματογράφο, εικαστικές τέχνες, video games κ.λπ) θα περίμενε κανείς ότι ακόμα και η πρόκληση στην τέχνη, θα όφειλε να έχει εξελιχθεί σε πιο πρωτότυπες ιδέες. Όχι όμως. Όλα τριγύρω μας αλλάζουν, όλα παίρνουν την «politically correct» μορφή τους, αλλά (όχι) περιέργως η βλασφημία παραμένει πάντα «παραδοσιακή» και αμετάβλητη.

Την κλασσική συνταγή της χυδαίας βλασφημίας των Θείων, ακολούθησε και το ντοκιμαντέρ της Ελίνας Ψύκου: «Αδέσποτα Κορμιά», για την αφίσα του οποίου έχουν ξεσπάσει σφοδρές αντιδράσεις. Ένας πιο αρμόζων τίτλος για το εν λόγω τερατούργημα, θα ήταν «Αδέσποτη Εικαστική Αλητεία» ή σκέτο «Αδέσποτη Αλητεία», διαλέγετε και παίρνετε.

Με μια προφανέστατη έλλειψη έμπνευσης, ταλέντου και καλλιτεχνικού στίγματος, ο δημιουργός της εμετικής αφίσας συμπεριέλαβε στο «έργο» του, τα πιο τετριμμένα συστατικά της βλασφημίας. «Πέταξε» στον ψηφιακό καμβά ένα σταυρό με μία σταυρωμένη και ημίγυμνη γυναίκα με πρόσωπο παπικής «Μαντόνας», η οποία φαίνεται να είναι και έγκυος.

Καταπληκτική σύλληψη. Την έχουμε δει σε διάφορες παραλλαγές της, μόνο μισό εκατομμύριο φορές τις τελευταίες δεκαετίες. Το ντοκιμαντέρ πραγματικά ποιεί «επανάσταση». Αδημονούμε για το επόμενο promotion της κας Ψύκου, που πραγματικά «τάραξε» τα νερά του θεάματος με το αδέσποτο και χιλιοπαιγμένο πανηγύρι της.

Το να ασελγείς στην πίστη εκατομμυρίων ανθρώπων, επειδή το σύστημα σου έχει δώσει το «ελευθέρας» στην κατάχρηση συμβόλων με το πρόσχημα της «ελευθερίας της τέχνης», και επειδή ηδονίζεσαι να ασχημονείς στα σεβάσματα των χριστιανών, είναι καθαρός κρετινισμός. Είναι ανηθικότητα. Είναι παλιανθρωπιά. Δεν έχει καμία σχέση με τις αληθινές αξίες της τέχνης.

Ο σωστός καλλιτέχνης οφείλει να ισορροπεί το έργο του μεταξύ ελευθερίας έκφρασης και σεβασμού στον (όποιον) θεατή. Εδώ πέρα όμως η ελευθεριότητα και η αποθράσυνση στην τέχνη έχει γίνει αυτοσκοπός, για να μπορεί ο καθένας να καταθέσει όποιο τερατούργημα κατεβάζει η γκλάβα του. Αδιαφορώντας για τους συνανθρώπους του που μπορεί να προσβάλλονται από αυτό. Και δεν κατάλαβα γιατί η ελευθερία στην τέχνη έχει περισσότερο συνταγματικό εκτόπισμα από το σεβασμό στο θρησκευτικό συναίσθημα. Από που και ως που;

Όλοι αυτοί οι υποκρίταροι (πολιτικοί και καλλιτέχνες) που σκίζουν τα ιμάτια τους για την «προστασία της ελευθερίας της τέχνης», άμα τους θίξεις τον πολιτικό αρχηγό τους ή ένα ίνδαλμά τους ή ένα συγγενικό τους πρόσωπο, θα γίνουν θηρία ανήμερα και θα κινήσουν γη και ουρανό για να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος. Όταν όμως βλασφημείται ο Τίμιος και Ζωοποιός Σταυρός και η Μητέρα όλων, η Παναγία μας, εμείς δεν πρέπει να αντιδρούμε γιατί είμαστε… «σκοταδιστές»; Σοβαρά; Και περιμένουν ότι ο χριστιανοφοβικός ρατσισμός τους, θα περάσει έτσι στο «ντούκου»; Και όχι απλά το περιμένουν, αλλά το απαιτούν κιόλας;

Ειρηνικά και δημοκρατικά μεν, αλλά δυναμικά δε, θα τους ταράζουμε στην «πολιτική ορθότητα», αντιστρέφοντας την προπαγάνδα τους. Η Παναγία και ο Σταυρός δεν είναι αξεσουάρ για τον κάθε εικαστικό «φανφάρα» που θέλει να νεκραναστήσει την καριέρα του παίζοντας με τα ιερά και τα όσια.

Οι αδέσποτες εκτρώσεις…

Το ντοκιμαντέρ της κας Ψύκου που θα προβληθεί και στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, ασχολείται με «τα δικαιώματα των γυναικών πάνω στο σώμα τους» και μεταξύ άλλων προπαγανδίζει υπέρ της άμβλωσης, αφού όπως λέει η κα Ψυκού «έκπληκτη πρωτοάκουσα πως στη Μάλτα οι αμβλώσεις είναι καθολικά απαγορευμένες και πως συχνά γυναίκες ταξιδεύουν στην Αγγλία ή στην Ιταλία για να υποβληθούν σε άμβλωση».

Επομένως η αφίσα και το περιεχόμενο του ντοκιμαντέρ ταυτίζονται απόλυτα στο μίσος κατά του ανθρώπου και του Θεανθρώπου, εφόσον αυτά τα 2 πάντοτε συνυπάρχουν και αλληλοσυμπληρώνονται. Τα «Αδέσποτα Κορμιά» κυριαρχούν ιδεολογικά πάνω στα κατακρεουργημένα κορμάκια των αμβλώσεων. Ίσως θα ήταν πιο συνεπές για τους συντελεστές του ντοκιμαντέρ να έβαζαν ένα σταυρωμένο μωράκι στην αφίσα τους, μιας και αυτός που θανατώνεται στην πράξη της έκτρωσης δεν είναι η μητέρα, αλλά τα έμβρυα που ετησίως δολοφονούνται κατά εκατοντάδες χιλιάδες στην Ελλάδα.

Αγέννητα μωρά που δεν τους αναγνωρίζεται κανένα δικαίωμα στο να σώσουν το δικό τους σωματάκι, διότι αυτό εξουσιάζεται από τα δικαιώματα των ισχυρότερων (τη μητέρα και τον πατέρα) και διαμελίζεται ζωντανό στα πλαίσια της «ελευθερίας» των γονέων.

Και τέλος πάντων, αν η κα Ψύκου κοπτόταν όντως για την παραβίαση των δικαιωμάτων της γυναίκας, θα όφειλε να θίξει με το promotion της (όχι τον δημοκρατικότατο χριστιανισμό αλλά) μια άλλη θρησκεία που συντηρεί νόμους όπως η κλειτοριδεκτομή, ο δημόσιος λιθοβολισμός γυναικών, η υποχρεωτική χρήση μπούρκας και άλλες απάνθρωπες πρακτικές, οι οποίες έχουν μπολιαστεί πλέον και στην Ευρώπη.

Εκεί θα προέκυπτε όμως ένα… προβληματάκι για το ντοκιμαντέρ, στο να σχεδιάσει μια αφίσα με τα ανάλογα θρησκευτικά σύμβολα αυτής της θρησκείας. Έτσι προσέφυγε στην εύκολη λύση της βλασφημίας του πάντα ανεκτικού χριστιανισμού, που μπορεί να γίνεται «μπαλάκι» στα χέρια των ατάλαντων και εμπαθών. Ή τουλάχιστον έτσι νομίζουν.

Το χειρότερο είναι ότι αυτό το βλάσφημο και μισάνθρωπο ντοκιμαντέρ επιχορηγήθηκε από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης με το 40%, από το σύνολο του προϋπολογισμού του φιλμ. Με χρήματα δηλαδή του ελληνικού λαού, επιδοτείται η βλασφημία της Παναγίας και ο χλευασμός του Σταυρού και του Εσταυρωμένου, για να κάνει το κομμάτι της η κα Ψύκου και οι υπόλοιποι συντελεστές αυτού του αίσχους. Λαμβάνοντας χρήματα από όλους τους πολίτες, η κα Ψύκου και όλο το βλάσφημο σινάφι, κατηγορούν για λογοκρισία τους χριστιανούς που αποτελούν το 85% του πληθυσμού της Ελλάδας. Αυτό και αν είναι αδέσποτη αθλιότητα…

Υ.Γ: Για λόγους σεβασμού στα Θεία και μη αναπαραγωγής της κατάπτυστης αφίσας, σκοπίμως δεν την παραθέτουμε πουθενά σε αυτό το άρθρο.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Ελευθέριος Ανδρώνης: Ρίγη εθνικής ανάτασης – Ο Γιώργος Γεραπετρίτης λέει ότι νιώθει… «φιλέλληνας» στην τοποθεσία «Ελλάδα»

Ρίγη εθνικής ανάτασης – Ο Γιώργος Γεραπετρίτης λέει ότι νιώθει… «φιλέλληνας» στην τοποθεσία «Ελλάδα»

Ο Γιώργος Γεραπετρίτης είπε στο Mega ότι (πάλι καλά) είναι... φιλέλληνας και ολόκληρο το πανελλήνιο άρχισε να ψάχνει ποιανής... χώρας υπήκοος είναι

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Η Ελλάδα καταδικάζει τα παιδιά της – Πρώτη η χώρα μας στην ΕΕ σε παιδική φτώχεια – Και μετά μας λένε ότι τους νοιάζει το δημογραφικό!

Η Ελλάδα καταδικάζει τα παιδιά της – Πρώτη η χώρα μας στην ΕΕ σε παιδική φτώχεια – Και μετά μας λένε ότι τους νοιάζει το δημογραφικό!

Τα στοιχεία της Eurostat αποκαλύπτουν τη ζοφερή εικόνα της Ελλάδας - Μιας χώρας που εγκατέλειψε πλήρως την ευλογία των παιδιών

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Πόλεμος Ισραήλ – Ιράν: Οι προφητείες σταματούν να είναι είδηση για το αύριο και απαιτούν μετάνοια για το σήμερα!

Πόλεμος Ισραήλ – Ιράν: Οι προφητείες σταματούν να είναι είδηση για το αύριο και απαιτούν μετάνοια για το σήμερα!

Ο τρόμος για τα τεκταινόμενα στη Μέση Ανατολή φούντωσε την περιέργεια για τις προφητείες, αλλά όχι για το νόημα μετανοίας τους

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Ανελέητοι διωγμοί και ένοχη σιωπή: Έρευνα αποδεικνύει ότι ο Χριστιανισμός είναι η πιο άγρια διωκόμενη πίστη σε όλο τον κόσμο

Ανελέητοι διωγμοί και ένοχη σιωπή: Έρευνα αποδεικνύει ότι ο Χριστιανισμός είναι η πιο άγρια διωκόμενη πίστη σε όλο τον κόσμο

Κανένας δεν μιλά γι' αυτό το έγκλημα - Περισσότεροι από 380 εκατομμύρια χριστιανών παγκοσμίως αντιμετωπίζουν διακρίσεις και διώξεις για την πίστη τους

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Άγιο Πνεύμα – Το Πνεύμα της αληθείας: Όπου λήθη, εκεί και θάνατος – Όπου Αλήθεια, εκεί και αιωνιότητα

Άγιο Πνεύμα – Το Πνεύμα της αληθείας: Όπου λήθη, εκεί και θάνατος – Όπου Αλήθεια, εκεί και αιωνιότητα

Η αλήθεια του Αγίου Πνεύματος δεν είναι προσωπική ανακάλυψη - Είναι θεϊκή αποκάλυψη και βίωμα ζωής

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Σημεία των Καιρών: Άνοιξε η ατζέντα της ευθανασίας στην Κύπρο – «Σταυρός» χωρίς σκοπό υπάρχει μόνο σε ζωή χωρίς Θεό!

Σημεία των Καιρών: Άνοιξε η ατζέντα της ευθανασίας στην Κύπρο – «Σταυρός» χωρίς σκοπό υπάρχει μόνο σε ζωή χωρίς Θεό!

Η χρυσοφόρα βιομηχανία θανάτου καλπάζει - Θλιβερό φαινόμενο της εποχής να τίθεται θέμα νομιμοποίησης της ευθανασίας στην αγιοτόκο Κύπρο!

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Ιμάν Κελίφ: O «ΧΥ» άνανδρος ολυμπιονίκης που κακοποίησε το γυναικείο φύλο ΚΑΙ τη νοημοσύνη μας

Ιμάν Κελίφ: O «ΧΥ» άνανδρος ολυμπιονίκης που κακοποίησε το γυναικείο φύλο ΚΑΙ τη νοημοσύνη μας

Το woke παραμύθι κατέρρευσε με κρότο - Στις ανδρικές γροθιές του Ιμάν Κελίφ συσπειρώθηκε ένα παγκόσμιο σύστημα διαστροφής της λογικής

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Ανακοίνωση ΙΣΚΕ: Μια ακόμα φωνή αντίστασης που έρχεται να ενισχύσει τα ντεσιμπέλ του «ΟΧΙ» στον Προσωπικό Αριθμό

Ανακοίνωση ΙΣΚΕ: Μια ακόμα φωνή αντίστασης που έρχεται να ενισχύσει τα ντεσιμπέλ του «ΟΧΙ» στον Προσωπικό Αριθμό

Ο απλός κλήρος ενώνει τη φωνή του με τις αγωνίες του χριστεπώνυμου λαού - Γιατί η Εκκλησία είναι κοινωνία ελεύθερων προσώπων και όχι αριθμών

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Οι καμπάνες του Σινά ηχούν πένθιμα για την «έρημο» της Ελλάδας

Οι καμπάνες του Σινά ηχούν πένθιμα για την «έρημο» της Ελλάδας

Η επιχείρηση υφαρπαγής του Σινά από την Αίγυπτο, είναι η τιμωρία για όσες φορές δεν σταθήκαμε στο ελληνορθόδοξο ανάστημά μας

Ελευθέριος Ανδρώνης