Το ύπουλο δηλητήριο του Netflix στα παιδιά: 41% των «κατάλληλων» σειρών είναι γεμάτες με woke μηνύματα!
Έρευνα - σοκ ενός συντηρητικού οργανισμού στις ΗΠΑ εντόπισε 326 σειρές να επιχειρούν πλύση εγκεφάλου με άμεσο ή έμμεσο τρόπο!
Έναν ανελέητο προγραμματισμό παιδικών εγκεφάλων πραγματοποιεί η πλατφόρμα Netflix, έχοντας κυριολεκτικά κατακλύσει το περιεχόμενό της με ΛΟΑΤΚΙ+ προπαγάνδα. Φαινομενικά «αθώες» σειρές που προορίζονται για παιδιά, γίνονται πεδίο ψυχολογικού πολέμου με επαναλαμβανόμενα μηνύματα σεξουαλικής «αφύπνισης» και σύγχυσης των βιολογικών φύλων.
Αυτό που εδώ και χρόνια ήταν φως – φανάρι ότι επιχειρούσε το Netflix, καταγράφηκε και από σχετική μελέτη της Concerned Women for America (CWA), μια Ευαγγελική συντηρητική οργάνωση των ΗΠΑ. Στην έρευνα με τίτλο «LGBTQ Messaging Pervasive In Netflix Children’s Programming» (Η προώθηση μηνυμάτων LGBTQ είναι διάχυτη στο παιδικό πρόγραμμα του Netflix), διαπιστώθηκε ότι στο 41% των σειρών του Netflix με βαθμολογία «G» (κατάλληλο για όλους) και TV-Y7 (κατάλληλο για παιδιά άνω των 7 ετών), εντοπίζεται περιεχόμενο woke προσηλυτισμού που γίνεται είτε με άμεσο – είτε με έμμεσο τρόπο. Σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες, το 33% των σειρών σχετικών με νέους στο Netflix περιείχε θέματα, ιστορίες ή χαρακτήρες ΛΟΑΤΚΙ+.
Μηνύματα που τραυματίζουν ύπουλα τον παιδικό ψυχισμό, υποτιμούν την οικογένεια, υποβαθμίζουν τα φυσικά φύλα, διαστρέφουν τον ρόλο της μητρότητας και της πατρότητας και εισάγουν τα παιδιά σε έναν κόσμο σεξουαλικής πανσπερμίας όπου τα πάντα είναι επιτρεπτά και η παρέκκλιση αποτελεί καύχημα.
Μια πλατφόρμα «κατήχησης»…
Ούτε σε 50, ούτε σε 100, αλλά σε 326 σειρές της συγκεκριμένης πλατφόρμας (είτε πρωτότυπες – είτε αδειοδοτημένες), βρέθηκε υλικό που προωθεί την ατζέντα των ατελείωτων φύλων. Εκατομμύρια γονέων σε όλον τον κόσμο, εμπιστεύονται ανύποπτα την ψυχαγωγία του παιδιού τους σε μια εταιρεία που βομβαρδίζει παιδικά μυαλουδάκια με προηγμένες τεχνικές υποβολής. Όποιος γονιός βρίσκει εύκολη λύση στο να «παρκάρει» το παιδί σε τέτοια θεάματα, οφείλει να μάθει ότι το «πάρκινγκ» παραβιάζεται καθημερινά και κάποιοι άλλοι οδηγούν το νου του παιδιού του σε μελλοντικούς γκρεμούς.
Η μελέτη κατηγοριοποίησε την προπαγάνδα που εντόπισε σε «άμεση» (σαφείς αναφορές και χαρακτήρες γκέι, λεσβίες, αμφισεξουαλικοί, τρανς κλπ), σε «υπονοούμενη» (με δευτερεύοντες χαρακτήρες ή έμμεσες «queer» αναφορές και υπαινιγμούς) και «meta» (δηλαδή έκτακτες εμφανίσεις ΛΟΑΤΚΙ+ χαρακτήρων ως «σφήνες» που δεν ανήκουν στην πλοκή της σειράς).
Στις σειρές που βαθμολογούνται ως κατάλληλες για όλους, μόνο το 4% υπάγεται στην κατηγορία της «υπονοούμενης» προπαγάνδας. Το 18% έχουν «άμεσο» περιεχόμενο και το 19% «meta» περιεχόμενο. Να σημειώσουμε εδώ ότι το περιεχόμενο «meta» είναι ακόμα πιο ύπουλο, διότι ένας γονιός μπορεί να ελέγξει τα πρώτα επεισόδια μιας σειράς, να μη βρει τίποτα το επιλήψιμο και να μείνει ήσυχος ότι το παιδί του παρακολουθεί κάτι το ακίνδυνο. Μέχρι που έρχεται η προπαγάνδα ως «σφήνα» με «guest star» πλύση εγκεφάλου, την ώρα που το παιδί παρακολουθεί μόνο του.
Το χαμηλότερο ποσοστό woke υλικού μπορεί μεν να βρέθηκε στις σειρές με βαθμολογία «TV-Y» (κατάλληλο για παιδιά όλων των ηλικιών), αλλά και πάλι στο 21% αυτών των εκπομπών προβάλλεται η συγκεκριμένη ατζέντα. Εκεί βρίσκουμε να παρουσιάζονται χαρακτήρες παιδικών που αυτοπροδιορίζονται ως τρανς ή «μη-δυαδικοί» ή ανήκουν σε οικογένειες με δύο μαμάδες ή δύο μπαμπάδες.
Και οι ύπουλες τακτικές προσηλυτισμού δεν έχουν τελειωμό. Woke χαρακτήρες εισάγονται και σε κλασσικές σειρές που επανακυκλοφορούν σε νέα έκδοση (το λεγόμενο reboot ή remake σειρών). Σε μια από αυτές («The Baby-Sitters Club»), μια babysitter ενός αγοριού ενημερώνει το κοινό ότι «η» Bailey «είναι ένα μικρό κορίτσι και τα νέα της ρούχα βοηθούν τους ανθρώπους να το δουν». Μια φίλη της babysitter παρομοιάζει τον αυτοπροσδιορισμό ως τρανς, με το να είναι κάποιος αριστερόχειρας. Όπως θα ήταν παράλογο να μάθεις κάποιον να γράφει με το αντίθετο χέρι, το ίδιο παράλογο παρουσιάζεται και το να νουθετήσεις έναν τρανς έφηβο, ακούγεται να λέει.
Επιστροφή στην υγιή παιδαγωγία
Όλο αυτό το αντιπαιδαγωγικό δηλητήριο που διοχετεύεται από το Netflix, αναμένεται να πολλαπλασιαστεί στις οθόνες μετά τη συμφωνία για εξαγορά της Warner Bros και τη θυγατρική πλατφόρμα HBO που – αν δεν υπάρξουν πολιτικές παρεμβάσεις – θα ολοκληρωθεί εντός του 2026. Όπως αντιλαμβάνεστε ο παιδικός «προγραμματισμός» στα πρότυπα της Νέας Τάξης γίνεται μια ενοποιημένη βιομηχανία που θα κατακλύσει το marketing από κάθε οθόνη, κάθε κινητό, κάθε κινηματογράφο, αλλά και τον τομέα των παιχνιδιών που προέρχονται από σειρές και ταινίες.
Όσο το περιεχόμενο του παιδικού θεάματος γίνεται ολοένα και πιο τοξικό από σκοπιμότητες, τόσο γίνεται πιο αναγκαίο οι γονείς να γυρίσουν την πλάτη σε αυτόν τον πόλεμο που εξαπολύεται μέσα από τους δέκτες τους. Και να επιστρέψουν στις παραδοσιακές αξίες της παιδαγωγίας, κάνοντας τα παιδιά να αγαπήσουν το διάβασμα, την κλασσική παιδική λογοτεχνία, τις παλιές αγνές σειρές (ενδεικτικά η ΕΡΤ διαθέτει πολύ μεγάλο αρχείο), τα διαχρονικά παραμύθια. Και ακόμα καλύτερα να αγαπήσουν τους βίους των Αγίων (που κυκλοφορούν σε διάφορες παιδικές αποδόσεις και σε βίντεο), τις χριστιανικές ομιλίες και τις βιογραφίες των ηρώων μας.
Και πρωτίστως οι γονείς να σταθούν με άγρυπνη προσοχή ως ασπίδες κατά της προπαγάνδας. Και με μια βαθιά και ποιοτική σχέση με το παιδί, να χτίσουν οι ίδιοι τα φίλτρα του ώστε να απορρίπτει τα ρυπαρά «εισερχόμενα» για το μάτι και το αυτί.
Σε αυτά τα πολύτιμα εφόδια βασίζεται η πραγματική παιδαγωγική επανάσταση της εποχής μας, όσο το σκοτάδι προσπαθεί να εισβάλλει από κάθε ηλεκτρονικό μέσο και να γίνει σπόρος απωλείας που θα φυτρώσει στην κάθε παιδική καρδιά.