ΜΑΝΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ

Στη χειρότερη στιγμή της ιστορίας του

Ανατρέχοντας στο παρελθόν, διαβάζει κανείς το μέλλον. Μία άποψη που, για τον Παναθηναϊκό τουλάχιστον, έχει υπόσταση
Στη χειρότερη στιγμή της ιστορίας του

Ανατρέχοντας στο παρελθόν, διαβάζει κανείς το μέλλον. Μία άποψη που, για τον Παναθηναϊκό τουλάχιστον, έχει υπόσταση. Έφτασε στο σημείο να διαγράψει για ένα «φεγγάρι» εκείνον που του έδωσε σάρκα και οστά, τον Γιώργο Καλαφάτη! Χωρίστηκε σε Βαρδινογιαννικούς και Γιαννακοπουλικούς. Διχάστηκε (και διχάζεται) για το γηπεδικό. Τι άλλο θέλετε;

Είναι στη φύση του συλλόγου να υπάρχει καθεστώς «εμφυλίου» σε πολλές στιγμές της ιστορίας του. Γνήσιο ελληνικό τέκνο. Και όταν επικρατεί ησυχία-τάξη-ασφάλεια, είθισται να φτάνει σε τίτλους και διακρίσεις.

Τώρα o Παναθηναϊκός βρίσκεται στη χειρότερη στιγμή της ιστορίας του. Έχει γραφτεί αμέτρητες φορές ότι το βαρέλι δεν έχει πάτο. Αλλά αυτά που συνέβησαν στις 10 Ιουνίου 2020, μία ημέρα μνήμης για τον «πράσινο» οργανισμό στο σύνολό του, πραγματικά είναι «πρωτοφανή», «απίστευτα» και αποτελούν «όνειδος».

Θαρρείς πως αυτοί οι τρεις χαρακτηρισμοί, αρχικά του συλλόγου εν προκειμένω, φαντάζουν φτωχοί για να περιγραφεί ο ξεπεσμός, η κατάντια, η κατάρα που έχει χτυπήσει τον, άλλοτε, σύλλογο μεγάλο.

Θα επιλυθεί άραγε το «αιώνιο» γηπεδικό ζήτημα; Αν ναι, θα συνοδευθεί από μία δίκαιη συμφωνία για όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές; Ίσως οι απαντήσεις να είναι καταφατικές. Αυτά τα τελευταία, όμως, δε διαγράφονται με κανένα block, με κανένα unfollow…

Μέχρι να κάμει ξαστεριά, play και… ξαναplay σε video όπως αυτά τα δύο:

Μάνος Ανδρουλάκης

Ο Μάνος Ανδρουλάκης σπούδασε αθλητική δημοσιογραφία και το 2006 έκανε την αρχή σε εβδομαδιαία εφημερίδα του Ηρακλείου Κρήτης. Από το 2009 μέχρι το 2015 εργάστηκε στην ιστοσελίδα Contra.gr. Στο Sportime επιμελείται τους αγώνες του ποδοσφαιρικού Παναθηναϊκού και θέματα γύρω από την «πράσινη» επικαιρότητα.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μάνος Ανδρουλάκης: Πώς θα ξαναγίνουμε «Ζορμπάδες»;

Πώς θα ξαναγίνουμε «Ζορμπάδες»;

Ο ζορμπάς δεν έχει συνδεθεί απαραίτητα με αξιέπαινες ενέργειες. Ο «Ζορμπάς», όμως, είναι η επιτομή του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού

Μάνος Ανδρουλάκης
Μάνος Ανδρουλάκης: Εκείνη ήταν Μίλαν, εκείνος δεν είναι ακόμα Παναθηναϊκός

Εκείνη ήταν Μίλαν, εκείνος δεν είναι ακόμα Παναθηναϊκός

Σχόλιο με αφορμή τη φιλική αναμέτρηση Μίλαν - Παναθηναϊκός

Μάνος Ανδρουλάκης
Μάνος Ανδρουλάκης: Παναθηναϊκός: Να γίνουν Ιακωβίδηδες

Παναθηναϊκός: Να γίνουν Ιακωβίδηδες

Ένα από τα πρόσωπα των ημερών λόγω Ολυμπιακών Αγώνων είναι ο Θοδωρής Ιακωβίδης, ο αρσιβαρίστας που συγκλόνισε το Πανελλήνιο.

Μάνος Ανδρουλάκης
Μάνος Ανδρουλάκης: Παναθηναϊκός: Βαριά πόδια, έλλειψη φρεσκάδας

Παναθηναϊκός: Βαριά πόδια, έλλειψη φρεσκάδας

Δεν ήταν καθόλου καλή η εικόνα της ομάδας του Ιβάν Γιοβάνοβιτς στο μεγαλύτερο διάστημα του φιλικού ματς με την Άλκμααρ.

Μάνος Ανδρουλάκης
Μάνος Ανδρουλάκης: Παναθηναϊκός: Μην ξεγράφετε τον Ενγκμπακοτό

Παναθηναϊκός: Μην ξεγράφετε τον Ενγκμπακοτό

Ενδιαφέροντα στοιχεία έχουν προκύψει αυτές τις πρώτες ημέρες στο Χορστ της Ολλανδίας για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.

Μάνος Ανδρουλάκης
Μάνος Ανδρουλάκης: Παναθηναϊκός: Έβαλε… δευτέρα και πάει

Παναθηναϊκός: Έβαλε… δευτέρα και πάει

Αργά και προσεκτικά κινήθηκε όλο αυτό το διάστημα (και έτσι θα συνεχίσει δηλαδή) η ομάδα του Ιβάν Γιοβάνοβιτς.

Μάνος Ανδρουλάκης
Μάνος Ανδρουλάκης: Παναθηναϊκός: (Και) γι’ αυτό βγαίνεις Ευρώπη…

Παναθηναϊκός: (Και) γι’ αυτό βγαίνεις Ευρώπη…

Κυλούν οι μέρες και πλέον το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας επί ελληνικού εδάφους οδεύει προς την ολοκλήρωσή του.

Μάνος Ανδρουλάκης
Μάνος Ανδρουλάκης: Για κάποιους ο Παναθηναϊκός Β’ έχει αξία

Για κάποιους ο Παναθηναϊκός Β’ έχει αξία

Για ορισμένους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού... Α', πιθανή παρουσία στον Β' έχει χαρακτήρα υποβιβασμού.

Μάνος Ανδρουλάκης
Μάνος Ανδρουλάκης: Παναθηναϊκός: Η υπομονή είναι αρετή

Παναθηναϊκός: Η υπομονή είναι αρετή

Έργα και όχι λόγια θέλουν να δουν οι φίλαθλοι της ομάδας που ειδικά την τελευταία 10ετία βιώνουν τη μία πίκρα μετά την άλλη.

Μάνος Ανδρουλάκης