Μόλις χθες ο Α. Γεωργιάδης δήλωνε πως δεν πρέπει να αποκαλύπτονται οι επωνυμίες των επιχειρήσεων που αισχροκερδούν, και σήμερα ανακοίνωσε το αντίθετο!

Μόλις χθες ο Α. Γεωργιάδης δήλωνε πως δεν πρέπει να αποκαλύπτονται οι επωνυμίες των επιχειρήσεων που αισχροκερδούν, και σήμερα ανακοίνωσε το αντίθετο!

Πρακτικά αδύνατο είναι πλέον για τον μέσο πολίτη να παρακολουθήσει την ταχύτητα με την οποία προβαίνει σε πολιτικές κυβιστήσεις ο Άδωνης Γεωργιάδης, που πλέον αλλάζει δηλώσεις και τοποθετήσεις σε φρενήρη ρυθμό.

Μόλις χθες ο υπουργός Ανάπτυξης εμφανίστηκε σε τηλεοπτική εκπομπή και υπεραμύνθηκε με «νύχια και με δόντια» την προστασία της ανωνυμίας όσων μεγάλων επιχειρήσεων αισχροκερδούν εις βάρος του καταναλωτή, γιατί έτσι ορίζει ο «νόμος» και γιατί «η Ελλάδα είναι κράτος δικαίου» όπως είπε.

Και σήμερα, μετά τον πολυήμερο σάλο που δημιουργήθηκε λόγω της προκλητικής επιμονής του να βγάζει «λάδι» τις μεγάλες αλυσίδες που κερδοσκοπούν μη αποκαλύπτοντας την επωνυμία τους, ο κ. Γεωργιάδης έκανε στροφή 180 μοιρών και εμφανίστηκε στη Βουλή σαν… υπερασπιστής του καταναλωτή και σφοδρός πολέμιος των παραβατών!

Μέχρι χθες ο υπουργός Ανάπτυξης ήθελε τα σούπερ μάρκετ που αισχροκερδούν να παραμένουν «άγνωστα». Προκειμένου να προστατέψει τα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα ο Άδωνις Γεωργιάδης, έφτασε στο… σουρεαλιστικό σημείο να παραλληλίσει όσους απαιτούσαν να μάθουν ποια είναι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ που «έφαγε» πρόστιμο 647.000 ευρώ, με όσους είχαν περικυκλώσει το σπίτι της Ρούλας Πισπιρίγκου για να την λιντσάρουν!

Και σήμερα Τρίτη, ο ίδιος πολιτικός (ή μήπως κάποιος… σωσίας του;) είπε με ύφος… άτεγκτου τιμωρού της αισχροκέρδειας από το βήμα της Βουλής πως: «έχει έρθει η ώρα να προστατεύσουμε τον καταναλωτή από φαινόμενα αισχροκέρδειας» και ότι «αυτήν τη στιγμή, για μένα την ώρα του πολέμου, η αισχροκέρδεια είναι μαυραγοριτισμός»!

Επαναλαμβάνουμε πως πρόκειται για λόγια του ίδιου προσώπου, του Άδωνι Γεωργιάδη, υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Τέτοια θεαματική κυβίστηση μέσα σε 24 ώρες, θα την ζήλευε ακόμα και ένας ολυμπιονίκης!

Συγκεκριμένα ο κ. Γεωργιάδης ανακοίνωσε πως θα γίνει κατάθεση διάταξης, παρόμοιας με εκείνη που είχε εφαρμοστεί για τον κορονοϊό, όπου θα δίνεται το δικαίωμα στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να δημοσιοποιεί τις επωνυμίες των επιχειρήσεων, στις οποίες επιβάλλονται πρόστιμα για λόγους αισχροκέρδειας.

Α. Γεωργιάδης: Στροφή 180 μοιρών λόγω… εκλογών;

Πέρα από το να… μοστράρει επανειλημμένως το application για το «e – Καταναλωτής», επιτέλους ο Άδωνις Γεωργιάδης αποφάσισε να κάνει και κάτι σωστό, προς πραγματικό όφελος του καταναλωτή, αφού μέχρι τώρα δημοσιοποιούσε «στη φόρα» μόνο τα στοιχεία μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έκαναν παραβάσεις σχετικές με τα – έτσι κι αλλιώς αποτυχημένα μέτρα – κατά του κορονοϊού.

Το θέμα είναι πως η απότομη αλλαγή συμπεριφοράς μέσα σε λίγες μόνο ώρες, υποδεικνύει πως ο κ. Γεωργιάδης «τα μάζεψε» λόγω της λαϊκής κατακραυγής άλλα και για να δημιουργήσει κλίμα «πολιτικής υπευθυνότητας» εν όψει προεκλογικής περιόδου.

Ένας άγραφος νόμος της αγοράς είναι πως οι πελάτες ανταμείβουν ή αποδοκιμάζουν μια επιχείρηση αναλόγως της ποιότητας και του επιχειρηματικού ήθους που την διακρίνει. Η κυβέρνηση όμως ως τώρα δεν επέτρεπε ούτε αυτό, όποτε τύχαινε να μπουν στο μικροσκόπιο μεγάλες επιχειρήσεις.

Και το αυτονόητο, δηλαδή το να μαθαίνει ο καταναλωτής τους «μαυραγορίτες» για να τους αποφεύγει, έγινε απόφαση που πέρασε από «40 κύματα» μέχρι να παραδεχθεί επιτέλους ο κ. Γεωργιάδης πως πρέπει να υπάρξει σχετική τροπολογία που να προστατεύει τον καταναλωτή…

Ειδήσεις τώρα
Καιρός: Μεγάλο άνοδος της θερμοκρασίας από Τετάρτη!
Απίστευτος εμπαιγμός των εγκλωβισμένων στην Αττική Οδό από την εταιρεία!