Ακρίβεια: Κοροϊδία με τις μειώσεις τιμών που διαφημίζει η κυβέρνηση – Εκπτώσεις σε καβουροδαγκάνες, ψεύτικες βλεφαρίδες και μανταλάκια
Εκατοντάδες άχρηστα προϊόντα περιλαμβάνονται στους 2.180 κωδικούς - Ελάχιστη η ωφέλεια των νοικοκυριών από τις εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ
Δεν έχει όριο η κοροϊδία στην πολυδιαφημισμένη μείωση τιμών που ανακοίνωσε μετά βαΐων και… κλάδων η κυβέρνηση Μητσοτάκη για 2.180 κωδικούς προϊόντων στα σούπερ μάρκετ.
Ενώ εδώ και 7 χρόνια η κυβέρνηση αρνείται πεισματικά να μειώσει τον ΦΠΑ στα βασικά τρόφιμα – κάτι δηλαδή που θα προσέφερε πραγματική ανάσα στα νοικοκυριά, οι κωδικοί που θα υποστούν μειώσεις 3% έως 35% (με μεσοσταθμική μείωση 8%) περιλαμβάνουν εκατοντάδες «άκυρα» προϊόντα που έχουν από ελάχιστη έως μηδενική αξία για τις ανάγκες ενός νοικοκυριού. Κι έτσι δεν συνεισφέρουν ουσιαστικά τίποτα στη μείωση του κόστους διαβίωσης.
Ενδεικτικά τα προϊόντα που θα υποστούν μειώσεις τιμών περιλαμβάνουν… μανταλάκια, 36 κωδικούς με λάμπες, ψεύτικες βλεφαρίδες και νύχια, δόλωμα για ποντίκια, λαστιχάκια για τα μαλλιά, νυχοκόπτες, ελαφρόπετρα για τις φτέρνες, κερί αποτρίχωσης, σκούπες, καβουροδαγκάνες πανέ, πάτοι παπουτσιών, βεγγαλικά τούρτας και συνδετήρες. Όπως ήταν αναμενόμενο, στα social media γίνεται… γλέντι
Δεν ξέρει κανείς αν πρέπει να γελάσει ή να κλάψει με τον εμπαιγμό του υπουργείου Ανάπτυξης και των σούπερ μάρκετ. Μέσα στους 2.180 κωδικούς υπάρχει βέβαια και ένα ποσοστό βασικών τροφίμων και αναγκαίων προϊόντων, αλλά κανονικά οι μειώσεις θα έπρεπε να αφορούν μόνο τέτοια. Το μόνο που προσφέρει το να πέφτουν οι τιμές σε εκατοντάδες άχρηστα προϊόντα, είναι το να «φουσκώνει» με κωδικούς… κοροϊδίας την επικοινωνιακή «μόστρα» της η κυβέρνησης, παρέα με τα σούπερ μάρκετ.
Φυσικά τέτοιου είδους μεσοβέζικες πρωτοβουλίες είναι καταδικασμένες να καταλήξουν στον κάλαθο των αχρήστων από τους αγανακτισμένους πολίτες, οι οποίοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι το να μειωθεί 8% ένα προϊόν τη στιγμή που τα τελευταία χρόνια η τιμή του έχει εκτιναχθεί κατά 80-100%, είναι μια ακραία κοροϊδία.
Η νέα δημοσκόπηση της Marc που παρουσιάστηκε στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1, φανερώνει ότι το πρόβλημα της ακρίβειας εξακολουθεί να είναι το μεγαλύτερο «αγκάθι» των νοικοκυριών με το 67,7% να δηλώνει ότι αυτό είναι το πρώτο θέμα που θα πρέπει να εστιάσει η κυβέρνηση. Ενώ παράλληλα το ζήτημα της ακρίβειας είναι και ο πιο ισχυρός παράγοντας που φθείρει την κυβέρνηση, με το 37,7% των πολιτών να το εμφανίζουν ως κορυφαία αιτία δυσαρέσκειας.
Όμως αντί η κυβέρνηση να «ακούσει» μετά από 7 χρόνια τη λαϊκή απαίτηση, επεκτείνει την ίδια κοροϊδία που προηγήθηκε με τα ταμπελάκια -5% και τα καλάθια του νοικοκυριού. Γιατί προφανώς δεν επιθυμεί να «σπάσει αυγά» με τα καρτέλ της αγοράς και συνεχίζει να περιορίζεται σε ημίμετρα. Ο Τάκης Θεοδωρικάκος λέει ότι δίνει… διαρκή μάχη για την ακρίβεια, αλλά την πραγματική μάχη δίνουν οι Έλληνες για να χωνέψουν την κοροϊδία που υφίστανται.
Δείτε την Ανθή Βούλγαρη να παρουσιάζει μερικά από προϊόντα που έβαλαν έκπτωση τα σούπερ μάρκετ:
Μυθική.
Απίστευτη.
Καταπληκτική Ανθη Βουλγαρη
Χρειάστηκε μόνο 43 δευτερόλεπτα για να ξετινάξει τον Αδωνισμο του Μαξίμου
Την αγαπώ
❤️ pic.twitter.com/6vjPqszrZP— Marka2‼️ (@Marka2free) October 20, 2025