Κυβέρνηση: Νέα «λίστα Πέτσα» με 26,8 εκατ. ευρώ σε ΜΜΕ ενώ δέχεται «σφυροκόπημα» για τον ΟΠΕΚΕΠΕ
Ακόμα ένα «πακέτο» ζεστού χρήματος στέλνει στους καναλάρχες η κυβέρνηση, με πρόσχημα την καμπάνια για την... κλιματική αλλαγή
Οπωσδήποτε η Ελλάδα επί διακυβερνήσεως Μητσοτάκη έχει γίνει η χώρα των εκπληκτικών… συμπτώσεων. Μια από αυτές τις συμπτώσεις, είναι ότι όποτε «στριμώχνεται» δημοσκοπικά η κυβέρνηση, αποδεσμεύεται ένα ακόμα «πακέτο» ζεστού χρήματος στα κανάλια.
Στα πρότυπα της διαβόητης λίστας Πέτσα, ανοίγει διάπλατα η κρατική «κάνουλα» για τους καναλάρχες πότε με πρόσχημα την ενημέρωση για την πανδημία, πότε για τις… αναδουλειές για την κάλυψη του πολέμου στην Ουκρανία, πότε για καμπάνια κατά της ακρίβειας κ.ο.κ. Πάντοτε βρίσκεται ένα νομιμοφανέστατο πρόσχημα για να δίνονται «δώρα» δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ (κάθε φορά) σε ΜΜΕ και οπωσδήποτε φαντάζει δύσκολο για τη συγκεκριμένη κυβέρνηση να μοιράζει χρήματα χωρίς να περιμένει κάποιου είδους… ανταπόδοση.
Αυτή τη φορά στο νέο «πακέτο» τύπου «Πέτσα», το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας αγοράζει μιντιακό χώρο για διαφημιστική καμπάνια κόστους 26,8 εκατ. ευρώ, με προκάλυμμα την ευαισθητοποίηση για την… κλιματική αλλαγή.
Σε μια χρονική συγκυρία που η κυβέρνηση δέχεται ανελέητο σφυροκόπημα για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, ο Παύλος Μαρινάκης την Τετάρτη έδωσε εντολή έγκρισης στη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης για το σχετικό πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, «αναφορικά με την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του στοχοθετούμενου κοινού σε θέματα που συνδέονται με δράσεις αντιμετώπισης και πρόληψης κινδύνων και φυσικών καταστροφών το οποίο θα χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2021-2027».
Σύμφωνα με την απόφαση που εκδόθηκε: «το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας ανέρχεται στο συνολικό ποσό ύψους είκοσι έξι εκατομμυρίων οχτακοσίων δύο χιλιάδων τετρακοσίων εξήντα τριών ευρώ (26.802.463,00 €)”.
Η καμπάνια θα επιστρατευτεί σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και έντυπα μέσα, άλλα ως συνήθως τα κριτήρια κατανομής των ποσών παραμένουν «θολά», αλλά όπως έχει φανεί και στις προηγούμενες λίστες «Πέτσα», δημιουργούνται έντονες εντυπώσεις για πολιτικές… συμπάθειες και αντιπάθειες στον χώρο των ΜΜΕ.
Η αρχική υπογραφή για τη συγκεκριμένη καμπάνια ανήκει στον πρώην υπουργό Κλιματικής Κρίσης, Βασίλη Κικίλια (από τον Ιανουάριο του 2025), ωστόσο τώρα ο νυν υπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης αποφάσισε να βγάλει από το… συρτάρι την οριστική περαίωση των… δώρων.
Σε μια εποχή που ο εξοργισμένος λαός μαθαίνει για τη λεηλασία του δημόσιου χρήματος με τις απατεωνιές μέσω ΟΠΕΚΕΠΕ, η κυβέρνηση Μητσοτάκη συνεχίζει απτόητη να «μπουκώνει» το μιντιακό σύστημα με ζεστό χρήμα για να σώσει ό,τι σώζεται από τη δημοσκοπική της κατρακύλα.