ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ταξί: Αυξήσεις φωτιά – 4 ευρώ η ελάχιστη διαδρομή – Επιστρέφει το UBER X;

Πόσο αυξάνεται το κόστος των διαδρομών στα ταξί -Ο νέος τιμοκατάλογος σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΑΤΑ
Ταξί: Αυξήσεις φωτιά – 4 ευρώ η ελάχιστη διαδρομή – Επιστρέφει το UBER X;

Τα πάντα αυξάνονται το τελευταίο διάστημα, σειρά πήραν και τα ταξί για αυξήσεις! Άλλωστε με την τόσο μεγάλη αύξηση στην τιμή της βενζίνης, ήταν αναμενόμενο, ότι λίαν συντόμως, και οι επαγγελματίες οδηγοί θα αύξαναν τα κόμιστρα στις κούρσες τους. Ο νέος τιμοκατάλογος σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΑΤΑ

Άλλωστε η Ελλάδα διαθέτει την  8η πιο ακριβή βενζίνη στον κόσμο και 4η στην Ευρώπη 

Είναι χαρακτηριστικό ότι η «πτώση της σημαίας» ανεβαίνει κατά 0,61 λεπτά, με την «ελάχιστη κούρσα» να τιμάται πλέον στα 4 ευρώ (από 3,16 ευρώ), ενώ η μονή ταρίφα ανεβαίνει κατά 0, 22 λεπτά!




Ως σχόλιο από την πλευρά μας έχουμε να κάνουμε το εξής: Αντί η κυβέρνηση να θεσπίσει τα καύσιμα για επαγγελματίες, τα οποία θα έπρεπε να είχαν ελάχιστη φορολογία και τιμές κόστους, ώστε τα ταξί να ήταν προσβάσιμα σε όλους…επέλεξαν να στραγγαλίσουν τον κλάδο των επαγγελματιών οδηγών και να κάνουν το μέσο, προσβάσιμο για ακόμη λιγότερους.

Στην παρούσα φάση ο κλάδος σώζεται αποκλειστικά και μόνο από την αυξημένη τουριστική κίνηση…Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που πολλοί επαγγελματίες έχουν εγκαταλείψει την χρήση εφαρμογών και δουλεύουν αποκλειστικά με «δρόμο» ή σε λιμάνια και αεροδρόμια.

Έτσι αποφεύγουν άλλωστε και τις χρεώσεις των υπηρεσιών απο τις εφαρμογές. Τι θα γίνει όμως από τον χειμώνα που θα μείνουμε ξανά εμείς και εμείς;

Γιατί δεν βρίσκουμε ταξί τελικά;

Να σημειώσουμε πως χιλίαδες ήταν οι επαγγελματίες οδηγοί οι οποίοι «κατέβηκαν απο το τιμόνι» εξαιτίας της πανδημίας με τις θέσεις τους να μην έχουν αναπληρωθεί.
Αποτέλεσμα πλεον να υπάρχει περισσότερη ζήτηση με λιγότερη προσφορά, κάτι το οποίο κάνει εξαιρετικά δύσκολη πλέον την εύρεση ταξί.

Επιστρέφουν επιλογές τύπου UBER X

Τέλος σύμφωνα με διαρροές, η κυβέρνηση εξαιτίας της εν λόγω έλλειψης και me πρόσχημα την εξυπηρέτηση των πολιτών, μετά τις εκλογές, σκέφτεται να επαναφέρει σε πλατφόρμες υπηρεσίες τύπου UBER X, δηλαδή «ενοικίασης» μισθωμένων οχημάτων με μη επαγγελματίες οδηγούς…με οτι αυτό συνεπάγεται για τους επαγγελματίες του κλάδου.”

Ολα αυτά την ώρα που τα χρήματα που θα δοθούν για αμόλυβη από το Fuel Pass θα είναι προκλητικά αστεία.

ΣΑΤΑ: Ο νέος τιμοκατάλογος στα ταξί:

  • Πτώση σημαίας: 1,80 ευρώ από 1,19
  • Ελάχιστη αποζημίωση: 4 ευρώ από 3,16
  • Μονή ταρίφα: 0,90 ανά χιλιόμετρο από 0,68
  • Διπλή ταρίφα-Νυχτερινό: 1,25 ανά χιλιόμετρο από 1,19
  • Χρονοχρέωση ανά ώρα-Μέγιστη διάρκεια αναμονής 20 λεπτά: 15 ευρώ από 10,85
  • Αεροδρόμιο-Κέντρο Αθήνας (Δακτύλιος) και το αντίστροφο: 40 ευρώ από 35 ευρώ
  • Αεροδρόμιο-Κέντρο Αθήνας (Δακτύλιος) και το αντίστροφο-Νύχτα (00.00-05.00): 55 ευρώ από 48 ευρώ

Η τελική συμφωνία με το Υπουργείο Μεταφορών όπως διαμορφώθηκε μετά σημερινή μας συνάντηση ορίζει το τιμολόγιο ως εξής:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ταξί: Αυξήσεις φωτιά – 4 ευρώ η ελάχιστη διαδρομή – Επιστρέφει το UBER X;», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Αλέξανδρος Κωτάκης

Είμαι ο Αλέξανδρος Κωτάκης και γεννήθηκα στην Αθήνα. Σπούδασα αθλητική δημοσιογραφία και πλέον η σχέση μου μαζί της ξεπερνά την 20ετία. Όλα αυτά τα χρόνια «κύλησαν» στο διαδίκτυο μέσα από συνεργασίες με αθλητικές ιστοσελίδες. To Sportnet.gr αποτέλεσε την αρχή για εμένα, ενώ ακολούθησαν το Sportline.gr, το easybetnet.com και βεβαίως το Goal News (Sentragoal.gr) στο οποίο παρέμεινα το συντριπτικά μεγαλύτερο διάστημα της ως τώρα πορείας μου (11.5 έτη). Τα τελευταία χρόνια βρίσκομαι στην «οικογένεια» του Sportime, με το οποίο συνεχίζω να καλύπτω το αθλητικό ρεπορτάζ, αλλά και την ειδησεογραφία της επικαιρότητας από όλους του χώρους. Επίσης αρθρογραφώ για την ομάδα του Άρη.