Σαν φυλλάδιο σούπερ μάρκετ η φανέλα της Βόλφσμπεργκερ
Καλό το marketing αλλά.... υπάρχουνε και όρια.
Ο ΠΑΟΚ ξεπέρασε στην παράταση το εμπόδιο της Βόλφσμπεργκερ και συνεχίζει το ευρωπαϊκό ταξίδι του.
Βέβαια φάνηκε πως η ελληνική ομάδα θέλει ακόμη πολλή δουλειά…
Όσον αφορά τα «εξωγηπεδικά» αυτό που μου έκανε που μου έκανε εντύπωση ήταν η φανέλα του αυστριακού συλλόγου.
Δεν πρέπει να υπάρχει άλλη με τόσους χορηγούς παντού. Κάθετα, οριζόντια, στα μανίκια, στα σορτς… Όπου υπήρχε διαθέσιμος χώρος υπήρχε κι ένα διαφημιστικό σήμα.
Φαίνεται πως στη Βόλφσμπεργκερ θα τραβάνε τα… ζόρια τους.

*Δεν γνωρίζω αν οι φωτογραφίες της φανέλας είναι από τη φετινή σεζόν αλλά απ’ ότι αντιλαμβάνομαι δεν υπάρχει και ουσιαστική διαφορά.