ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Content Marketing

Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες. Ως ποιοτικό θα μπορούσαμε να ορίσουμε το περιεχόμενο...
Content Marketing

Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.

Ως ποιοτικό θα μπορούσαμε να ορίσουμε το περιεχόμενο αυτό, το οποίο δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα των πελατών, χωρίς να “πουλάει” άμεσα το προϊόν μας (υπηρεσία). Ακόμα και η έμμεση πώληση, θα πρέπει να γίνεται με τέτοιο τρόπο, που να μη φαίνεται ότι δώσαμε μια χρήσιμη πληροφορία, με σκοπό να πουλήσουμε το δικό μας προϊόν.

Σκεφτείτε ότι βρίσκεστε σε μια παρέα, της οποίας τη σύνθεση δε γνωρίζετε και αναφέρετε ένα ιατρικό θέμα που σας απασχολεί. Τυχαία λοιπόν, μεταξύ των άλλων, βρίσκονται δύο γιατροί. Ο ένας δίνει κατευθείαν την κάρτα του και σε καλεί να τον επισκεφθείς στο ιατρείο του. Ο άλλος, κάθεται και σου εξηγεί, με απλά και κατανοητά λόγια και δεν σου δίνει καν την κάρτα του. Μάλλον είναι αυτονόητο ποιον θα επέλεγες να επισκεφθείς…

Το περιεχόμενο, μπορεί (και πρέπει) να είναι τόσο κείμενο, όσο και video αλλά και φωτογραφίες. Πρέπει να είναι τέτοιο, που να δίνει κίνητρο σε όσους το λάβουν, το βρουν μπροστά τους αναζητώντας, να το μοιραστούν και με άλλους. Σε κάθε περίπτωση, το ποιοτικό περιεχόμενο, μας κατατάσσει στο μυαλό των καταναλωτών, ως μια αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης, με περιεχόμενο που δε θα βρουν εύκολα αλλού. Αποτέλεσμα αυτού, το προφανές: Όταν θελήσουν να αναζητήσουν κάτι ξανά, θα ξεκινήσουν την αναζήτηση της απάντησης αυτού που τους απασχολεί, από εμάς.

Θα πρέπει να σημειώσουμε δύο βασικές παραμέτρους.

Πρώτον, πέραν του περιεχομένου, βασικό ρόλο για να πετύχουμε το σκοπό μας, παίζει και ο ρυθμός ανανέωσης. Δε μιλάμε για να μιλήσουμε, αλλά απ’ την άλλη, δεν ξεχνούμε να ανανεώνουμε τις πληροφορίες μας.

Δεύτερον, θα πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν μας, ότι το περιεχόμενο που παράγουμε, αφορά κυρίως την ιστοσελίδα μας, αλλά δε θα πρέπει να ξεχνούμε όλα τα κανάλια που επικοινωνούμε με τους πελάτες μας. Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram είναι μόνον μερικά από αυτά.

Απόστολος Ανδριανάκος | Γενικός Διευθυντής

ΕΛΕΔ – Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου

andrianakos@eled.gr

#Tags

Sportime Team

Μέλος της συντακτικής ομάδας του Sportime.GR.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Τεχνολογία: Ο Αόρατος Ψηφιακός Πόλεμος του 21ου Αιώνα: Πώς οι Κυβερνοεπιθέσεις Απειλούν την Οικονομική Αντοχή  και Αποδεκατίζουν τις Επιχειρήσεις

Ο Αόρατος Ψηφιακός Πόλεμος του 21ου Αιώνα: Πώς οι Κυβερνοεπιθέσεις Απειλούν την Οικονομική Αντοχή  και Αποδεκατίζουν τις Επιχειρήσεις

Σε μια εποχή όπου η αβεβαιότητα έχει γίνει η νέα κανονικότητα, η επιχειρησιακή ανθεκτικότητα (business resilience) δεν αποτελεί πλέον πολυτέλεια αλλά βασική προϋπόθεση επιβίωσης.

Τεχνολογία
Τεχνολογία: Ψήφος από το κινητό: Πώς θα ψηφίζουμε στις επόμενες εκλογές – Όλη η νέα διαδικασία

Ψήφος από το κινητό: Πώς θα ψηφίζουμε στις επόμενες εκλογές – Όλη η νέα διαδικασία

Ο νέος Κώδικας Αυτοδιοίκησης φέρνει μεγάλες αλλαγές στη διαδικασία των εκλογών, καθώς για πρώτη φορά οι πολίτες θα μπορούν να ρίχνουν την ψήφο τους απευθείας από το κινητό τους.

Τεχνολογία
Κοινωνία: Ποια Ελλάδα θέλουμε;

Ποια Ελλάδα θέλουμε;

Θέλουμε έναν πολίτη που ελέγχει την τεχνολογία ή μια τεχνολογία που ελέγχει τον πολίτη;

Κοινωνία
Κοινωνία: Αστεία που σκοτώνουν – Από το like στον κίνδυνο

Αστεία που σκοτώνουν – Από το like στον κίνδυνο

Ο Εκπαιδευτικός Μάριος Παπαευσταθίου στο True Story 102.8 του Νομού Κοζάνης με την Δημοσιογράφο Αναστασία Κοτζακόλιου

Κοινωνία
Τεχνολογία: Το ρομπότ Memo έρχεται να σου πλύνει τα πιάτα και να καθαρίσει το σπίτι

Το ρομπότ Memo έρχεται να σου πλύνει τα πιάτα και να καθαρίσει το σπίτι

Το Memo παρουσιάζεται σαν το πρώτο ρομπότ που πραγματικά δουλεύει σε ένα αληθινό σπίτι σερβίρει καφέ πλένει πιάτα και τακτοποιεί πάγκους

Τεχνολογία
Κοινωνία: Cloudflare Εrror-Xάος στο Διαδίκτυο

Cloudflare Εrror-Xάος στο Διαδίκτυο

Εκτεταμένο διαδικτυακό blackout: Όταν ένα αρχείο «γκρέμισε» το X, την ChatGPT και χιλιάδες ιστοσελίδες

Κοινωνία
Τεχνολογία: Κυβερνοεπιθέσεις από εξελιγμένους χάκερ σε επιχειρήσεις και οργανισμούς

Κυβερνοεπιθέσεις από εξελιγμένους χάκερ σε επιχειρήσεις και οργανισμούς

«Ψηφιακές Σκιές σε Τρίκαλα και Μετέωρα: Επιθέσεις χάκερ και ψεύτικες καταχωρήσεις κατοικιών που απειλούν τον τουρισμό - Ο Καθηγητής Οικονομίας και Νέων Τεχνολογιών Μάριος Παπαευσταθίου στο OPEN TV για τον αόρατο πόλεμο του 21ου αιώνα

Τεχνολογία
Τεχνολογία: Ψηφιακή επιτήρηση και πτυχία για influencers: Το νέο πρόσωπο της Κίνας

Ψηφιακή επιτήρηση και πτυχία για influencers: Το νέο πρόσωπο της Κίνας

Ο Καθηγητής Οικονομίας και Νέων Τεχνολογιών Μάριος Παπαευσταθίου στο ραδιόφωνο NEO 103.3 του Βόλου

Τεχνολογία
Τεχνολογία: Ο Τζένσεν Χουάνγκ προειδοποιεί: «Η Κίνα θα κερδίσει τον αγώνα της τεχνητής νοημοσύνης»

Ο Τζένσεν Χουάνγκ προειδοποιεί: «Η Κίνα θα κερδίσει τον αγώνα της τεχνητής νοημοσύνης»

Ο CEO της Nvidia, Τζένσεν Χουάνγκ, προειδοποιεί ότι η Κίνα προηγείται στις τεχνολογίες AI και καλεί τις ΗΠΑ να κινηθούν γρηγορότερα.

Τεχνολογία