Χάνει κατά κράτος στο ποδόσφαιρο ο Αλαφούζος, αλλά στις αθλητικές εκπομπές Μαρινάκης, Σαββίδης και ΕΡΤ βλέπουν την πλάτη του
Μπορεί στο ποδόσφαιρο ο Παναθηναϊκός να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, αλλά στα τηλεοπτικά ο Γιάννης Αλαφούζος κερδίζει τους αντιπάλους του
Ο Παναθηναϊκός πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, αλλά στα αθλητικά τηλεοπτικά ο Γιάννης Αλαφούζος κερδίζει τους αντιπάλους του
Δεν το συζητάμε πως ο Γιάννης Αλαφούζος στο ποδόσφαιρο έχει αποτύχει σε σχέση με τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες που έχουν και κανάλι πέρα από ποδοσφαιρική ομάδα. Στις αθλητικές εκπομπές όμως, παίρνει την πρωτιά με διαφορά στις τηλεθέασεις…
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης έχει την πρωτοκαθεδρία σχεδόν σε όλα με το MEGA είναι η αλήθεια. Όχι όμως στις αθλητικές εκπομπές. Δεν πάει άσχημα η Σούπερ Μπάλα Live, αλλά σε σχέση με το Monobala του ΣΚΑΪ είναι πολύ πίσω και πολύ μακριά… Δεν συζητάμε για το Grande League του OPEN του Ιβάν Σαββίδη. Συγγενείς και φίλοι στα της τηλεθέασης.
Η τηλεθέαση στις αθλητικές εκπομπές της Κυριακής βράδυ έχει ξεκάθαρο νικητή, με το Monobala του ΣΚΑΪ να επιβεβαιώνει ότι έχει βρει σταθερό κοινό στο late night. Η εκπομπή κατέγραψε 14% στο δυναμικό κοινό και 15,8% στο σύνολο, νούμερα που την έφεραν καθαρά στην κορυφή της ζώνης.
Με άλλα λόγια, ο ΣΚΑΪ πήρε προβάδισμα τόσο στους τηλεθεατές 18-54 όσο και στο γενικό σύνολο, δείχνοντας ότι η συνταγή της εκπομπής «δουλεύει» σε όλες τις ηλικίες.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το Super Μπάλα Live του MEGA, το οποίο κινήθηκε σε πιο χαμηλά επίπεδα στο δυναμικό κοινό με 5,9%, αλλά ανέβασε αισθητά το σύνολο φτάνοντας το 10,7%. Για παράδειγμα, αυτό δείχνει ότι η εκπομπή έχει μεγαλύτερη απήχηση σε πιο ώριμο κοινό, χωρίς όμως να απειλεί την πρωτιά.
Πιο πίσω ακολούθησε το Grande League του OPEN του Ιβάν Σαββίδη με 2,9% τόσο στο δυναμικό όσο και στο σύνολο, επιβεβαιώνοντας ότι δεν κατάφερε να μπει ουσιαστικά στη «μάχη» της τηλεθέασης.
Τέλος, η Αθλητική Κυριακή στην ΕΡΤ1 έκλεισε τη ζώνη με 1,3% στο δυναμικό κοινό και 3,1% στο σύνολο, διατηρώντας έναν πιο περιορισμένο αλλά σταθερό πυρήνα τηλεθεατών.
Τι δείχνει η συνολική εικόνα για το late night της Κυριακής; Πως το Monobala έχει κατάφερε να ξεχωρίσει χωρίς πραγματικό ανταγωνισμό. Διότι όταν υπάρχει διαφορά άνω των 5 μονάδων στο δυναμικό, τα συμπεράσματα βγαίνουν εύκολα. Για ποιο λόγο; Γιατί έχει επενδύσει στους Θοδωρή Ζαγοράκη και Γιούρκα Σεϊταρίδη. Θέλει παλαίμαχους και ανθρώπους που έχουν παίξει μπάλα ο κόσμος και όχι δημοσιογράφους που λένε τα δικά τους, ανάλογα με το τι τους βολεύει…
Η εικόνα είναι από το zappit.
