MEDIA

Skroutz : Η επίσημη απάντηση για το 365shop

Με τη διαδικασία της αμφισβήτησης συναλλαγών και κουπόνια αγορών το Skroutz απαντά σε όλους τους πελάτες του 365shop που έμειναν ξεκρέμαστοι
Skroutz : Η επίσημη απάντηση για το 365shop

Μετά το θέμα που προέκυψε με το ηλεκτρονικό κατάστημα 365shop, ένα από τα χιλιάδες καταστήματα που υπάρχουν στην πλατφόρμα του, το Skroutz έβγαλε ανακοίνωση ενημερώνοντας τους πελάτες αλλά και το κοινό για το τι ακριβώς έχει συμβεί.

Όπως βλέπουμε και στην ανακοίνωση το Skroutz έχει ήδη απαντήσει σε 492 πελάτες του 365shop οι οποίοι δεν έλαβαν ποτέ την παραγγελία τους. Για αυτούς που είχαν κάνει την πληρωμή τους μέσω κάρτας, το Skroutz τους καθοδηγεί και τους βοηθάει στη διαδικασία αμφισβήτηση συναλλαγής. Για όσους είχαν κάνει κατάθεση του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό του 365shop, το Skroutz τους δίνει κουπόνι για το marketplace του ίσης αξίας με το ποσό που έχασαν. Όσοι έκαναν παραγγελία με τη μέθοδο της αντικαταβολής προφανώς δεν έχουν να ανησυχούν για κάτι.

Στην ανακοίνωση, μεταξύ άλλων, το Skroutz εξηγεί τι κριτήρια χρειάζεται ένα κατάστημα για να ενταχθεί στο marketplace του. Γίνεται προφανές ότι το μεγαλύτερο marketplace της Ελλάδας κάνει τα πάντα προκυμμένου να εξασφαλίσει στους επισκέπτες του την καλύτερη και ασφαλέστερη εμπειρία. Κάτι που απέδειξε με τα γρήγορα αντανακλαστικά του στην υπόθεση του 365shop

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση της Skroutz :

“Αναφορικά με το συμβάν που έχει προκύψει με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, κατάστημα “365shop”, η εταιρεία Skroutz διευκρινίζει τα εξής:

Από τα πρώτα κιόλας σχόλια των καταναλωτών ανταποκριθήκαμε άμεσα, διερευνώντας την υπόθεση και προχωρήσαμε σε λήξη – διακοπή της συνεργασίας με το συγκεκριμένο κατάστημα.

Ταυτόχρονα, έχοντας πάντα στο επίκεντρο της λειτουργίας και της δραστηριότητάς μας, την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη των καταναλωτών, προχωρήσαμε σε ενέργειες στήριξης και αποζημίωσης των καταναλωτών.

Πιο συγκεκριμένα, αξίζει να αναφερθεί ότι το κατάστημα 365 SHOP GR MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, με έδρα την Κατερίνη, δραστηριοποιούνταν στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz από το 2019, συμμετέχοντας σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων, πληρώντας τις τότε ισχύουσες προϋποθέσεις για ένταξη στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών.

Στις 9/02/2022 προέβη σε αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος με έδρα την Αθήνα, ενώ η αλλαγή αναρτήθηκε επίσημα στο ΓΕΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο) στις 31/3/2022. Τη Δευτέρα 4/4/2022 λάβαμε τις πρώτες αρνητικές κριτικές για το συγκεκριμένο κατάστημα και ενεργοποιήθηκαν άμεσα οι μηχανισμοί ελέγχου μας.

Το κατάστημα την ίδια ημέρα αφαιρέθηκε από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz, καθώς διαπιστώθηκε η αλλαγή του καθεστώτος ιδιοκτησίας στο ΓΕΜΗ, για την οποία δεν ήταν ενήμερες ούτε οι τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόταν εως τότε το κατάστημα. Με κύριο γνώμονα την προστασία των καταναλωτών, το κατάστημα αφαιρέθηκε άμεσα από την πλατφόρμα και προχωρήσαμε σε άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές ώστε να τους ενημερώσουμε να προχωρήσουν σε αμφισβήτηση της τραπεζικής τους συναλλαγής.

Εν συνεχεία με πρωταρχικό μας μέλημα μας την άψογη αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε ενέργειες στήριξης και αποζημίωσης των καταναλωτών. Αξίζει να αναφερθεί ότι από την έναρξη του συμβάντος μέχρι και σήμερα η εταιρεία έχει ήδη απαντήσει σε 492 emails καταναλωτών στα οποία είτε προσφέρει αποζημίωση με μορφή κουπονιού ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας – μέσω του Skroutz Marketplace – για τους καταναλωτές που ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, είτε στηρίζει και βοηθά τους καταναλωτές που έκαναν την αγορά τους με κάρτα (χρεωστική η πιστωτική) να λάβουν πίσω τα χρήματά τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής. Έως τώρα έχουν εκδοθεί 106 κουπόνια αξίας: €51,418.75.

Ειδική μνεία οφείλει να γίνει στην πολιτική ένταξης καταστημάτων στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών της Skroutz η οποία και μεταβάλλεται συνεχώς με την πάροδο του χρόνου με στόχο να γίνεται όλο και πιο αυστηρή ώστε να διασφαλιστεί η προστασία των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, η ισχύουσα πολιτική συμμετοχής στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών της Skroutz από το Φεβρουάριο του 2022 είναι η εξής:

– Κάθε κατάστημα που επιθυμεί να εγγραφεί στο Skroutz με το δικό του e-shop θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει τουλάχιστον τρεις ετήσιες χρήσεις πριν την υποβολή της αίτησης. Παράλληλα, η εταιρεία θα πρέπει να έχει ετήσιο κύκλο εργασιών ύψους τουλάχιστον 50.000 ευρώ.

– Αν το κατάστημα έχει λιγότερες από τρεις (κλεισμένες) χρήσεις και καταγράφει ετήσιο κύκλο εργασιών χαμηλότερο των 50.000 ευρώ (σε κάθε χρήση), τότε μπορεί να αξιοποιήσει το Skroutz Marketplace για τα επόμενα δύο χρόνια. Με την πάροδο των δύο ετών, θα μπορεί να αξιολογηθεί το ενδεχόμενο ενεργοποίησης του redirection μοντέλου.

– Αν η εταιρεία έχει περισσότερες από τρεις χρήσεις και καταγράφει ετήσιο κύκλο εργασιών υψηλότερο των 50.000 ευρώ/χρήση, τότε μπορεί να αξιοποιήσει τόσο το μοντέλο συμμετοχής στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών όσο και το Skroutz Marketplace.

– Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο κινητής τηλεφωνίας, laptop, tablet, κονσόλες παιχνιδιών θα μπορούν να πωλούν τα προϊόντα τους μόνο μέσω του Skroutz Marketplace (για τουλάχιστον δύο χρόνια).

Να υπογραμμιστεί τέλος, ότι τα στοιχεία κάθε εταιρείας ελέγχονται για την εγκυρότητά τους μέσω της εφαρμογής του GSIS (Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων) ενώ είναι υποχρεωτική η εγγραφή στο ΓΕΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο). Περισσότερες πληροφορίες για τη συμμετοχή των εταιρειών στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών της Skroutz μπορείτε να βρείτε εδώ.

Κλείνοντας, να τονιστεί ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ).

Να υπογραμμίσουμε δε, ότι παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε στο πλευρό του καταναλωτή ανά πάσα στιγμή και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε συστήματα και διαδικασίες που προσφέρουν άμεση, γρήγορη και εύκολη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές, συνδυαζόμενη με την κατάλληλη υποστήριξη και εξυπηρέτηση”.

Γρηγόρης Κεντητός

Γράφω για πράγματα που με συναρπάζουν, αλλά φροντίζω πάντα να τα ερευνώ σαν να τα μελετούσα για πρώτη φορά. Αναζητώ τη σύνδεση ανάμεσα στο χθες και το σήμερα, το ανθρώπινο μέσα στο ακαδημαϊκό, και τη γνώση που μπορεί να μεταφερθεί με τρόπο απλό, ακριβή και ζωντανό. Είτε πρόκειται για έναν αρχαίο πόλεμο είτε για ένα φαινόμενο της εποχής μας, στηρίζομαι πάντα σε πρωτογενές υλικό, πραγματικές πηγές και σοβαρή τεκμηρίωση. Θέλω κάθε κείμενο να αξίζει τον χρόνο του αναγνώστη — και τον δικό μου.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Media: Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2025

Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2025

Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2025ν.

Media
Media: Happy Traveller: Χριστουγεννιάτικο Αμβούργο, εικόνες που δεν μοιάζουν με καμία άλλη πόλη

Happy Traveller: Χριστουγεννιάτικο Αμβούργο, εικόνες που δεν μοιάζουν με καμία άλλη πόλη

Το Happy Traveller ταξιδεύει σε έναν από τους πιο εντυπωσιακούς χειμερινούς προορισμούς της Ευρώπης. Το Σάββατο 27 Δεκεμβρίου στις 16:50, ο Ευτύχης και η Ηλέκτρα μάς ξεναγούν στο Αμβούργο...

Media
Media: Τένις, εξουσία και σκοτεινά μυστικά: Η νέα σειρά 15-0 έρχεται στην ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ

Τένις, εξουσία και σκοτεινά μυστικά: Η νέα σειρά 15-0 έρχεται στην ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ

Το 15-0 (Fifteen-Love) έρχεται στην ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ με μια ιστορία που σοκάρει και καθηλώνει.

Media
Media: Η εμβληματική σειρά που επιστρέφει στην ελληνική τηλεόραση – Το HOUSE κάνει πρεμιέρα στο ΜΑΚ TV

Η εμβληματική σειρά που επιστρέφει στην ελληνική τηλεόραση – Το HOUSE κάνει πρεμιέρα στο ΜΑΚ TV

Το HOUSE, η σειρά που άλλαξε τον τρόπο που βλέπαμε τα ιατρικά δράματα, κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 5 Ιανουαρίου και προβάλλεται καθημερινά στις 22:00 στο ΜΑΚ TV.

Media
Media: Χωρίς αντίπαλο ο Εκατομμυριούχος: Ο Αρναούτογλου σάρωσε την τηλεθέαση όλο το 2025

Χωρίς αντίπαλο ο Εκατομμυριούχος: Ο Αρναούτογλου σάρωσε την τηλεθέαση όλο το 2025

Το Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου έκλεισε το 2025 στην κορυφή της τηλεθέασης...

Media
Media: Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025

Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025

Πρωτοσέλιδα αθλητικών εφημερίδων για την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025.

Media
Πρωτοσέλιδο Sportime: Πρωτοσέλιδο Sportime (23/12): RIP Chris Rea…

Πρωτοσέλιδο Sportime (23/12): RIP Chris Rea…

Πρωτοσέλιδο Sportime (23/12): Ο Κρις Ρία μεταξύ άλλων τραγούδησε και για τα Χριστούγεννα, έφυγε τη Δευτέρα από τη ζωή

Πρωτοσέλιδο Sportime
Media: Τι θα φορεθεί αυτά τα Χριστούγεννα; Ο Λάκης Γαβαλάς δίνει τα πιο χρήσιμα fashion tips στο MadWalk Gifting Lounge by ΣΚΡΑΤΣ

Τι θα φορεθεί αυτά τα Χριστούγεννα; Ο Λάκης Γαβαλάς δίνει τα πιο χρήσιμα fashion tips στο MadWalk Gifting Lounge by ΣΚΡΑΤΣ

Στο MadWalk Gifting Lounge by ΣΚΡΑΤΣ από τον Λάκη Γαβαλά επιτέλους δίνονται απαντήσεις για το τι θα φορεθεί φέτος τα Χριστούγεννα

Media
Media: Χάνει κατά κράτος στο ποδόσφαιρο ο Αλαφούζος, αλλά στις αθλητικές εκπομπές Μαρινάκης, Σαββίδης και ΕΡΤ βλέπουν την πλάτη του

Χάνει κατά κράτος στο ποδόσφαιρο ο Αλαφούζος, αλλά στις αθλητικές εκπομπές Μαρινάκης, Σαββίδης και ΕΡΤ βλέπουν την πλάτη του

Μπορεί στο ποδόσφαιρο ο Παναθηναϊκός να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, αλλά στα τηλεοπτικά ο Γιάννης Αλαφούζος κερδίζει τους αντιπάλους του

Media