FORMULA 1

Απόλυτη ανατροπή στο Χόκενχαϊμ

Αν η φράση ήταν σωστή γραμματικά, θα μπορούσαμε αντί για “annus horribilis” να το χαρακτηρίσουμε… weekendus horribilis για τη Ferrari, καθώς ελάχιστη βροχή ήταν ικανή για να μετατρέψει το Σαββατοκύριακο του Φέτελ σε καταστροφή. Η υποδειγματική του εκκίνηση από την pole, σε συνδυασμό με έναν αγώνα γενικά χωρίς συμβάντα, έκανε την σύγκρουση του Φέτελ με...
Απόλυτη ανατροπή στο Χόκενχαϊμ

Αν η φράση ήταν σωστή γραμματικά, θα μπορούσαμε αντί για “annus horribilis” να το χαρακτηρίσουμε… weekendus horribilis για τη Ferrari, καθώς ελάχιστη βροχή ήταν ικανή για να μετατρέψει το Σαββατοκύριακο του Φέτελ σε καταστροφή.

Η υποδειγματική του εκκίνηση από την pole, σε συνδυασμό με έναν αγώνα γενικά χωρίς συμβάντα, έκανε την σύγκρουση του Φέτελ με τις μπάρες ακόμα πιο μεγάλη έκπληξη, αν σκεφτούμε πως εκείνη την ώρα ο Γερμανός βρισκόταν στην πρώτη θέση και μάλιστα με ικανή απόσταση από τον Χάμιλτον.

Η μειωμένη πρόσφυση της πίστας ελέω του… ψιλόβροχου που έπεσε στο Hockenheimring αποτέλεσαν την παγίδα που άφησε μόνο τον Ραϊκόνεν να υπερασπίζεται την “τιμή” της Ferrari.

Εάν μάλιστα συνδυάσουμε όσα συνέβησαν στην γερμανική πίστα με την χθεσινή ανακοίνωση της αντικατάστασης του Προέδρου και CEO τόσο της Ferrari, όσο και της Fiat-Chrysler, Σέρτζιο Μαρκιόννε, εξαιτίας της διαρκώς χειροτερεύουσας υγείας του έπειτα από χειρουργείο που έκανε την περασμένη εβδομάδα, το Σαββατοκύριακο δεν ήταν ιδιαίτερα ευχάριστο για την εμβληματική ιταλική ομάδα.

Ο Ραϊκόνεν πάντως έκανε αυτό που έπρεπε και τερμάτισε στην τρίτη θέση, πίσω από τον Μπότας, καθώς η Mercedes κατάφερε τελικά το 1-2 και την αναρρίχηση στην κορυφή του πρωταθλήματος κατασκευαστών.

Βέβαια, η αμφιλεγόμενη κίνησή του να ακυρώσει την είσοδο στα πιτ και να επανέλθει στην πίστα ελέγχεται καθώς γράφονται αυτές οι σειρές από τους Γερμανούς κριτές, καθώς αποτελεί μια παράνομη μανούβρα, σύντομα όμως θα γνωρίζουμε και το αποτέλεσμα.

Στον αντίποδα, εκτός του Φέτελ την καρώ σημαία δεν είδε ούτε ο Ρικάρντο, που εγκατέλειψε με μηχανικό πρόβλημα (τα DNF του είναι πλέον το 40% της φετινής σεζόν), αλλά ούτε και οι Σιρότκιν και Στρολ, καθώς αμφότεροι οι πιλότοι της Williams ακινητοποιήθηκαν με βλάβες με διαφορά ενός γύρου ο ένας από τον άλλον!

Μέτρια η Κυριακή και για την Alfa Romeo Sauber, καθώς ναι μεν ο Έρικσον τερμάτισε ένατος, ο Λεκλέρ ωστόσο δυστυχώς δεν μπόρεσε να επαναλάβει την καλή πορεία των τελευταίων αγώνων του, καθώς η μειωμένη πρόσφυση της πίστας τον έκανε να χάσει δις τον έλεγχο του μονοθεσίου του, την πρώτη μάλιστα με ένα εντυπωσιακό τετακέ 360 μοιρών, έστω κι αν η απίστευτη πιρουέτα του έτυχε αριστοτεχνικής διαχείρισης από το Μονεγάσκο.

Η βροχή ωφέλησε και τον Έρικσον, ωφέλησε όμως και τους Γκροζάν, Πέρες και Όκον, όπως και τον Χάρτλεϋ, που επιχειρεί ένα comeback έπειτα από τις φετινές του δυσκολίες.

Μέτρια η εμφάνιση του Φερστάπεν, του οποίου η στρατηγική ελαστικών δεν βοήθησε, εξαιρετική στον αντίποδα αυτή του Χούλκενμπεργκ, καθώς έφερε τη Renault μια ανάσα από την τριάδα, στην πέμπτη θέση.

Ένας ακόμα αγώνας απομένει πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα, στο Ουγγαρορίνγκ στις 29 Ιουλίου, και η Formula 1 επιστρέφει στις 26 Αυγούστου.

#Tags

Φίλιππος Ντάσκας

Μέλος της συντακτικής ομάδας του Sportime.GR.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Sportime BET: Το πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα roadshow με το showcar της McLaren F1 Team – Πέντε πόλεις έγιναν σημεία αναφοράς για χιλιάδες fans της Formula 1 και όχι μόνο

Το πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα roadshow με το showcar της McLaren F1 Team – Πέντε πόλεις έγιναν σημεία αναφοράς για χιλιάδες fans της Formula 1 και όχι μόνο

Tο εντυπωσιακό roadshow με πρωταγωνιστή το showcar της McLaren F1 Team...

Sportime BET
Formula 1: Ο Φερστάπεν απογοητευμένος μετά το «rubbish» sprint στη Βραζιλία

Ο Φερστάπεν απογοητευμένος μετά το «rubbish» sprint στη Βραζιλία

Ο Μαξ Φερστάπεν χαρακτήρισε «σκουπίδι» τη sprint προκριματική στη Βραζιλία, καθώς η Red Bull δεν είχε καθόλου πρόσφυση και οδήγηση.

Formula 1
Formula 1: Ο Μαξ Φερστάπεν έγραψε τον ταχύτερο γύρο στην Ιστορία της Formula 1

Ο Μαξ Φερστάπεν έγραψε τον ταχύτερο γύρο στην Ιστορία της Formula 1

Ο Μαξ Φερστάπεν πέτυχε στη Μόντσα τον ταχύτερο γύρο όλων των εποχών στη Formula 1 με μέση ταχύτητα 264,682 km h γράφοντας νέο ιστορικό ρεκόρ.

Formula 1
Formula 1: Αυτοί είναι οι δύο οδηγοί με τα περισσότερα πρωταθλήματα στη Φόρμουλα 1

Αυτοί είναι οι δύο οδηγοί με τα περισσότερα πρωταθλήματα στη Φόρμουλα 1

Δύο είναι οι οδηγοί που έχουν κατακτήσει τα περισσότερα πρωταθλήματα στη Φόρμουλα 1, ένας ο απόλυτος θρύλος, ένας ακόμα αγωνίζεται

Formula 1
Formula 1: Ο πιο μικρός σε ηλικία που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Φόρμουλα 1

Ο πιο μικρός σε ηλικία που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Φόρμουλα 1

Ο πιο μικρός σε ηλικία που κέρδισε τη Φόρμουλα 1

Formula 1
Formula 1: McLaren και Allwyn «έβαψαν» πορτοκαλί την Trafalgar Square – Αποθέωση για Norris και Piastri από χιλιάδες φαν της ομάδας

McLaren και Allwyn «έβαψαν» πορτοκαλί την Trafalgar Square – Αποθέωση για Norris και Piastri από χιλιάδες φαν της ομάδας

Λίγο πριν το 12ο Grand Prix της χρονιάς στην ιστορική πίστα του Silverstone, η Trafalgar Square στο Λονδίνο «ντύθηκε» στα χρώματα της McLaren

Formula 1
Formula 1: Ο οδηγός που έπιασε τη μεγαλύτερη ταχύτητα στη Φόρμουλα 1, άγγιξε τα 380 χιλιόμετρα την ώρα

Ο οδηγός που έπιασε τη μεγαλύτερη ταχύτητα στη Φόρμουλα 1, άγγιξε τα 380 χιλιόμετρα την ώρα

Η μεγαλύτερη ταχύτητα στη Φόρμουλα 1

Formula 1
Formula 1: Ο σούπερ σταρ που ειχε πέσει σε κώμα, επέστρεψε και κέρδισε δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα

Ο σούπερ σταρ που ειχε πέσει σε κώμα, επέστρεψε και κέρδισε δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα

Είχε πέσει σε κώμα αλλά επέστρεψε και κέρδισε δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα

Formula 1
Formula 1: Ο πρώτος οδηγός που είχε 5 παγκόσμια πρωταθλήματα στη Formula 1 – Είχε το ρεκόρ για 50 χρόνια πριν του το πάρει ο Σουμάχερ

Ο πρώτος οδηγός που είχε 5 παγκόσμια πρωταθλήματα στη Formula 1 – Είχε το ρεκόρ για 50 χρόνια πριν του το πάρει ο Σουμάχερ

Αυτός είχε το μεγάλο ρεκόρ στη Formula 1

Formula 1