FORMULA 1

GP Ισπανίας: Η προέλαση συνεχίζεται…

Τα φώτα άναψαν – τρόπος του λέγειν. Η αυλαία έπεσε – επίσης τρόπος του λέγειν. Το GP Ισπανίας σημαδεύτηκε από τη συνεχιζόμενη προέλαση της Mercedes. Επανάληψη του 2018. Και όταν λέμε «επανάληψη», δεν μιλάμε για τηλεόραση, δεν μιλάμε για τηλεοπτική σειρά, ούτε και για κάποιο έργο. Αυτή τη φορά, η επανάληψη έρχεται από την ομάδα...
GP Ισπανίας: Η προέλαση συνεχίζεται…

Τα φώτα άναψαν – τρόπος του λέγειν. Η αυλαία έπεσε – επίσης τρόπος του λέγειν. Το GP Ισπανίας σημαδεύτηκε από τη συνεχιζόμενη προέλαση της Mercedes.

Επανάληψη του 2018. Και όταν λέμε «επανάληψη», δεν μιλάμε για τηλεόραση, δεν μιλάμε για τηλεοπτική σειρά, ούτε και για κάποιο έργο. Αυτή τη φορά, η επανάληψη έρχεται από την ομάδα της Στουτγάρδης στη Formula 1, τα λεγόμενα «Ασημένια Βέλη» που ίσως να έπρεπε να μετονομαστούν πλέον σε «Χρυσά Βέλη», καθώς το επιλεγμένο μέταλλο φαίνεται να τους αδικεί. 

Η Ισπανία λοιπόν στάθηκε τυχερή για την Mercedes, με τους Χάμιλτον και Μπότας να κάνουν για μία ακόμα φορά το 1-2 και τον Φερστάπεν με τη RedBull να συμπληρώνει ξανά φέτος την τριπλέτα.

Η εκκίνηση του Φέτελ ήταν αρκετά ανταγωνιστική. O Γερμανός ήρθε δίπλα-δίπλα στους Χάμιλτον και Μπότας, λόκαρε όμως στην πρώτη στροφή. Σε αυτό το σημείο έχασε τη δυνατότητα να τους παίξει στα ίσια.

Η μεγάλη είδηση της Ισπανίας πάντως, αφού μιλάμε για την Ferrari, ήταν πως οι Ιταλοί έδειξαν επιτέλους μία διάθεση να χρησιμοποιήσουν τη στρατηγική για να καταφέρουν ένα αποτέλεσμα. Δυστυχώς όμως, για μία ακόμα φορά δεν φάνηκαν αποφασισμένοι ως προς το ποια στρατηγική να χρησιμοποιήσουν. Έτσι, είδαμε εκ νέου τη Ferrari να αλλάζει τα μονοθέσιά της και τη στρατηγική ελαστικών της, χωρίς να καταφέρνει κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση για τον Φέτελ και την πέμπτη για τον Λεκλέρ.

Το από μηχανής… safety car

Στο 46ο τουρ, η προσπάθεια του Νόρρις να πιέσει τον Στρολ για την 14η θέση δεν είχε ευτυχή κατάληξη. Ο Καναδός κράτησε την πορεία του, ο Νόρρις όμως δεν τα κατάφερε. Έπεσε επάνω του και έβγαλε τελικά και τους δύο εκτός αγώνα.  

Το όχημα ασφαλείας βγήκε και ο Χάμιλτον βρήκε το παράθυρο για να ξεφορτωθεί τα πίσω δεξιά ελαστικά του. Ο Σάινθ διατήρησε τη θέση του εντός δεκάδας για να σκοράρει στο Γκραν Πρι της πατρίδας του τερματίζοντας όγδοος.

Η… ενδοομαδική μονομαχία των Μάγκνουσεν και Γκροζάν έστειλε τον Γάλλο εκτός πίστας του GP Ισπανίας. Επέτρεψε πάντως στον Μάγκνουσεν να τερματίσει έβδομος, πίσω από τον Γκαζλί. Ο Γάλλος πέτυχε ωστόσο ένα από τα καλύτερα αποτελέσματά του φέτος, στην έκτη θέση.

Αντίθετα, το καλό σερί του Ραϊκόνεν για την Alfa Romeo διακόπηκε στη Βαρκελώνη, με τον Φινλανδό να καταλήγει στην 14ηθέση, πίσω από το ντουέτο των Renault των Ρικάρντο και Χούλκενμπεργκ στην 12η και 13η θέση αντίστοιχα. 

Σειρά πλέον παίρνει το θρυλικό ράλι του Μόντε Κάρλο. Οι απότομες στροφές και οι στενοί δρόμοι του Μονακό θα φιλοξενήσουν τις άγριες κραυγές των μονοθεσίων. Οι προσπεράσεις θα είναι ελάχιστες -αν όχι καθόλου- αλλά το θέαμα θα είναι εντυπωσιακό!

GP Ισπανίας Αποτελέσματα

 

Φίλιππος Ντάσκας

Μέλος της συντακτικής ομάδας του Sportime.GR.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Sportime BET: Το πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα roadshow με το showcar της McLaren F1 Team – Πέντε πόλεις έγιναν σημεία αναφοράς για χιλιάδες fans της Formula 1 και όχι μόνο

Το πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα roadshow με το showcar της McLaren F1 Team – Πέντε πόλεις έγιναν σημεία αναφοράς για χιλιάδες fans της Formula 1 και όχι μόνο

Tο εντυπωσιακό roadshow με πρωταγωνιστή το showcar της McLaren F1 Team...

Sportime BET
Formula 1: Ο Φερστάπεν απογοητευμένος μετά το «rubbish» sprint στη Βραζιλία

Ο Φερστάπεν απογοητευμένος μετά το «rubbish» sprint στη Βραζιλία

Ο Μαξ Φερστάπεν χαρακτήρισε «σκουπίδι» τη sprint προκριματική στη Βραζιλία, καθώς η Red Bull δεν είχε καθόλου πρόσφυση και οδήγηση.

Formula 1
Formula 1: Ο Μαξ Φερστάπεν έγραψε τον ταχύτερο γύρο στην Ιστορία της Formula 1

Ο Μαξ Φερστάπεν έγραψε τον ταχύτερο γύρο στην Ιστορία της Formula 1

Ο Μαξ Φερστάπεν πέτυχε στη Μόντσα τον ταχύτερο γύρο όλων των εποχών στη Formula 1 με μέση ταχύτητα 264,682 km h γράφοντας νέο ιστορικό ρεκόρ.

Formula 1
Formula 1: Αυτοί είναι οι δύο οδηγοί με τα περισσότερα πρωταθλήματα στη Φόρμουλα 1

Αυτοί είναι οι δύο οδηγοί με τα περισσότερα πρωταθλήματα στη Φόρμουλα 1

Δύο είναι οι οδηγοί που έχουν κατακτήσει τα περισσότερα πρωταθλήματα στη Φόρμουλα 1, ένας ο απόλυτος θρύλος, ένας ακόμα αγωνίζεται

Formula 1
Formula 1: Ο πιο μικρός σε ηλικία που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Φόρμουλα 1

Ο πιο μικρός σε ηλικία που κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Φόρμουλα 1

Ο πιο μικρός σε ηλικία που κέρδισε τη Φόρμουλα 1

Formula 1
Formula 1: McLaren και Allwyn «έβαψαν» πορτοκαλί την Trafalgar Square – Αποθέωση για Norris και Piastri από χιλιάδες φαν της ομάδας

McLaren και Allwyn «έβαψαν» πορτοκαλί την Trafalgar Square – Αποθέωση για Norris και Piastri από χιλιάδες φαν της ομάδας

Λίγο πριν το 12ο Grand Prix της χρονιάς στην ιστορική πίστα του Silverstone, η Trafalgar Square στο Λονδίνο «ντύθηκε» στα χρώματα της McLaren

Formula 1
Formula 1: Ο οδηγός που έπιασε τη μεγαλύτερη ταχύτητα στη Φόρμουλα 1, άγγιξε τα 380 χιλιόμετρα την ώρα

Ο οδηγός που έπιασε τη μεγαλύτερη ταχύτητα στη Φόρμουλα 1, άγγιξε τα 380 χιλιόμετρα την ώρα

Η μεγαλύτερη ταχύτητα στη Φόρμουλα 1

Formula 1
Formula 1: Ο σούπερ σταρ που ειχε πέσει σε κώμα, επέστρεψε και κέρδισε δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα

Ο σούπερ σταρ που ειχε πέσει σε κώμα, επέστρεψε και κέρδισε δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα

Είχε πέσει σε κώμα αλλά επέστρεψε και κέρδισε δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα

Formula 1
Formula 1: Ο πρώτος οδηγός που είχε 5 παγκόσμια πρωταθλήματα στη Formula 1 – Είχε το ρεκόρ για 50 χρόνια πριν του το πάρει ο Σουμάχερ

Ο πρώτος οδηγός που είχε 5 παγκόσμια πρωταθλήματα στη Formula 1 – Είχε το ρεκόρ για 50 χρόνια πριν του το πάρει ο Σουμάχερ

Αυτός είχε το μεγάλο ρεκόρ στη Formula 1

Formula 1