Η επιχείρηση του Έλληνα που κατακτά την Τουρκία – Η Oakberry φέρνει τον αέρα του Αμαζονίου στο Βόσπορο
Η Oakberry δεν ανοίγει απλώς καταστήματα στην Τουρκία, αλλά να χτίζει κουλτούρα.
Με στόχο να δημιουργήσει ένα βιώσιμο οικοσύστημα ευεξίας και υγιεινής διατροφής, η Oakberry ετοιμάζεται να επαναπροσδιορίσει το υγιεινό fast food στην Τουρκία. Η παγκόσμια αλυσίδα με βάση το ακαταμάχητο μούρο açaí από τον Αμαζόνιο κάνει δυναμική είσοδο στην Κωνσταντινούπολη, με τον Έλληνα ιδρυτή της, Γιώργο Φραγκούλη, να βλέπει πλέον την επιχείρησή του να εξαπλώνεται σε 45 χώρες με πάνω από 800 καταστήματα.
Ο Μουσταφά Μερτ Ισίκ, επικεφαλής της Oakberry Τουρκίας, αποκάλυψε πως το πρώτο κατάστημα άνοιξε ήδη στο Μπεμπέκ, μια περιοχή με ισχυρό προφίλ fitness και wellness. Η στρατηγική επέκτασης είναι ξεκάθαρη. Δέκα καταστήματα στην Κωνσταντινούπολη ως το 2026 και στη συνέχεια επέκταση σε μεγάλες πόλεις, με τα προϊόντα της Oakberry να συνδέονται όχι μόνο με τη διατροφή αλλά και με την καθημερινή δραστηριότητα και τον αθλητισμό.
Το μούρο açaí που βρίσκεται στην καρδιά της φιλοσοφίας της Oakberry είναι γνωστό για τις αντιοξειδωτικές του ιδιότητες, την υψηλή διατροφική του αξία, αλλά και την εξαιρετική γεύση του. Vegan, χωρίς γλουτένη, χαμηλό σε θερμίδες, υψηλό σε πρωτεΐνη και με μηδέν trans λιπαρά. Με λίγα λόγια, superfood με υπογραφή Βραζιλίας.
Η Oakberry δεν ανοίγει απλώς καταστήματα στην Τουρκία, αλλά να χτίζει κουλτούρα. Φέρνει έναν διαφορετικό τρόπο ζωής με στόχο να γίνει μέρος της καθημερινότητας όσων ζουν υγιεινά και απαιτούν ποιότητα χωρίς συμβιβασμούς. Και όλα αυτά, χάρη στην ιδέα ενός Έλληνα που ήξερε τι έλειπε από την αγορά και τώρα το εξάγει… παγκοσμίως.
