VIRAL

Ορεινή Μέλισσα: Τι είναι το Shock Value Marketing που χρησιμοποιεί για να ανέβει στην κορυφή των Social Media

Ο Χάρης Σταμάτης, ή αλλιώς Ορεινή Μέλισσα, είναι ο master του Shock Value Marketing ακόμα και αν δεν ξέρει καν τι ειναι
Ορεινή Μέλισσα: Τι είναι το Shock Value Marketing που χρησιμοποιεί για να ανέβει στην κορυφή των Social Media

Ο Χάρης Σταμάτης, ο γνωστός σε όλους Ορεινή Μέλισσα, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει εκατοντάδες χιλιάδες ακόλουθους στο TikTok και το Youtube με τα πρωτότυπα αλλά συχνά αμφιλεγόμενα βίντεο του. Από τις παράξενες συνταγές μαγειρικής μέχρι τα σκηνικά με ποντίκια, τα φίδια, τα σκουλήκια και το όχι και τόσο καθαρό σπίτι στο χωριό, ο Χάρης χρησιμοποιεί μια τακτική γνωστή ως “shock value marketing” για να προσελκύσει την προσοχή του κοινού.

Το shock value marketing είναι μια στρατηγική όπου το περιεχόμενο εχει σκοπό να προκαλέσει ισχυρές συναισθηματικές αντιδράσεις, όπως σοκ, αποστροφή ή γέλιο. Αυτό το είδος μάρκετινγκ εκμεταλλεύεται την τάση των ανθρώπων να μοιράζονται και να σχολιάζουν ακραίες ή προκλητικές καταστάσεις, αυξάνοντας έτσι την προβολή και τη δημοτικότητα του δημιουργού.

Στα βίντεο του Χάρη, ο Ορεινή Μέλισσα συχνά μαγειρεύει συνταγές που φαινομενικά δεν έχουν καμία λογική, πολλές από αυτές είναι στα όρια της αηδίας και κάποιες τα ξεπερνάνε. Ο Ορεινή Μέλισσα διατηρεί πάντα μια θετική στάση για το αποτέλεσμα, υποστηρίζοντας ότι αυτό που έφτιαξε είναι νόστιμο και βάζοντας του βαθμούς που αγγίζουν το τέλειο. Το περιβάλλον στα βίντεό του, με τα ποντίκια και τα φίδια να εμφανίζονται στο σκηνικό αλλά και το μέχρι πολύ πρόσφατα γεμάτο σκόνη σπίτι στο χωριό, προσθέτει ακόμη περισσότερο στη θεατρικότητα και το σοκ της σκηνής.

Παρά το πολλές φορές αμφιλεγόμενο περιεχόμενο του, ο Ορεινή Μέλισσα έχει καταφέρει να κερδίσει την αγάπη και τον σεβασμό των ακολούθων του, αποδεικνύοντας ότι η αυθεντικότητα και η τόλμη τελικά στο τέλος πάντα αποδίδουν.

Με το shock value marketing, ο Χάρης δεν δημιουργεί απλώς περιεχόμενο, δημιουργεί μια εμπειρία που οι followers του δεν μπορούν να αγνοήσουν. Αυτή η τακτική όχι μόνο αυξάνει την αλληλεπίδραση αλλά και ενισχύει τη σχέση του με το κοινό του, κάνοντάς τον έναν από τους πιο συμπαθητικούς και δημοφιλείς influencers της εποχής.

Ακόμα και αν ο, για τους περισσότερος, αυθεντικός και ειλικρινής Χάρης δεν έχει ιδέα τι είναι το Shock Value marketing, άθελα του το χρησιμοποιεί με τόσο καλό τρόπο που θα το ζήλευαν κορυφαίοι marketeers από όλο τον κόσμο. Και για αυτό του βγάζουμε ένα καπέλο, άντε και ένα δεύτερο.

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Χρήσιμα: Δεν χρειάζονται καν τα κλειδιά σου! Αν δεν κάνεις αυτό το απλό κόλπο, μπορούν να σου κλέψουν το αυτοκίνητο σε δευτερόλεπτα

Δεν χρειάζονται καν τα κλειδιά σου! Αν δεν κάνεις αυτό το απλό κόλπο, μπορούν να σου κλέψουν το αυτοκίνητο σε δευτερόλεπτα

Δεν θα πιστέψεις πόσο εύκολο είναι σήμερα να σου πάρουν το αυτοκίνητο χωρίς καν να πλησιάσουν. Και η λύση; Μπορεί να βρίσκεται στο… συρτάρι της κουζίνας σου!

Χρήσιμα
VIRAL: Βάτραχος με μάτια στον λαιμό! Η απίστευτη φωτογραφία που άφησε τους επιστήμονες άφωνους

Βάτραχος με μάτια στον λαιμό! Η απίστευτη φωτογραφία που άφησε τους επιστήμονες άφωνους

Ένα σπάνιο περιστατικό από τον Καναδά αποκάλυψε την πιο αλλόκοτη εκδοχή της φύσης – ένας βάτραχος χωρίς μάτια στο πρόσωπο, αλλά... στο εσωτερικό του στόματός του!

VIRAL
VIRAL: Τι λέει ο άνθρωπος τώρα: Στράτος Διονυσίου

Τι λέει ο άνθρωπος τώρα: Στράτος Διονυσίου

Οριακές ερμηνείες που δύσκολα μπορούν να επαναληφθούν.

VIRAL
VIRAL: Δείτε την Χάρις Αλεξίου να απαγγέλλει για την Παλαιστίνη

Δείτε την Χάρις Αλεξίου να απαγγέλλει για την Παλαιστίνη

(VIDEO) «Αλλά δεν υπάρχει τρόπος να σταματήσουν τα δάκρυα…»

VIRAL
VIRAL: Σμήνος που πετούσε δίπλα σε αεροπλάνο της British Airways συγκίνησε πιλότο

Σμήνος που πετούσε δίπλα σε αεροπλάνο της British Airways συγκίνησε πιλότο

Όταν ο πιλότος αντίκρισε εκατοντάδες πουλιά να πετούν δίπλα στο αεροσκάφος του, δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του. Η πραγματική ιστορία συγκίνησε το διαδίκτυο – αλλά είναι αλήθεια;

VIRAL
VIRAL: Δεν είχε ποιος να κρατήσει το κουτάβι της και το πήρε μαζί στο δελτίο ειδήσεων!

Δεν είχε ποιος να κρατήσει το κουτάβι της και το πήρε μαζί στο δελτίο ειδήσεων!

Μια ρεπόρτερ στις Φιλιππίνες δεν είχε πού να αφήσει το κουτάβι της, οπότε πήρε τη γλυκιά απόφαση να το φέρει μαζί στο στούντιο. Κανείς δεν το είδε στην τηλεόραση.

VIRAL
VIRAL: Έψηνε κάθε πρωί ένα γλυκό για έναν άστεγο – 6 χρόνια μετά, 12 πεζοναύτες σταμάτησαν τον γάμο της για να της αποδώσουν τιμή!

Έψηνε κάθε πρωί ένα γλυκό για έναν άστεγο – 6 χρόνια μετά, 12 πεζοναύτες σταμάτησαν τον γάμο της για να της αποδώσουν τιμή!

Δεν ήξερε καν το όνομά του. Του άφηνε απλώς ένα ζεστό ταψί κάθε πρωί. Μια καλοσύνη χωρίς αντάλλαγμα. Κι όμως… εκείνος δεν την ξέχασε ποτέ. Και ούτε ήταν τόσο "μόνος", όσο φαινόταν.

VIRAL
VIRAL: Η πιο γλυκιά αποκάλυψη της Disney: Ο Μίκυ και η Μίννι έκαναν γάμο στα αλήθεια!

Η πιο γλυκιά αποκάλυψη της Disney: Ο Μίκυ και η Μίννι έκαναν γάμο στα αλήθεια!

Μπορεί να τους γνωρίσαμε ως το πιο αγαπημένο καρτούν-ζευγάρι όλων των εποχών, αλλά λίγοι ξέρουν πως οι φωνές πίσω από τον Μίκυ και τη Μίννι ήταν παντρεμένες στην πραγματική ζωή!

VIRAL
ExtraTime: Τι έκανε η Coca-Cola όταν υπάλληλός της αρραβωνιάστηκε υπάλληλο της Pepsi!

Τι έκανε η Coca-Cola όταν υπάλληλός της αρραβωνιάστηκε υπάλληλο της Pepsi!

Μπορεί ο έρωτας να σε οδηγήσει στην... απόλυση; Για την Amanda Blake, η απάντηση ήρθε το 1985, όταν η Coca-Cola τη πέταξε εκτός, επειδή αγαπούσε τον “εχθρό”!

ExtraTime