ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΡΛΑΚΗΣ

Ο Καραμανλής πριν από δέκα ημέρες παρουσιαζόταν ως εγγυητής της ασφάλειας στα τρένα! Τι να τα κάνουμε τα κλάματα;

Δυστυχώς η τραγωδία, το πένθος, ο θάνατος, ο ανθρώπινος πόνος διέψευσαν κατηγορηματικά τις πομπώδεις ασάφειες του υπουργού Μεταφορών όπως είχαν διατυπωθεί στις 20 Φεβρουαρίου. Δυστυχώς!!!
Ο Καραμανλής πριν από δέκα ημέρες παρουσιαζόταν ως εγγυητής της ασφάλειας στα τρένα! Τι να τα κάνουμε τα κλάματα;

Λίγες ημέρες πριν την τραγωδία και συγκεκριμένα στις 20 Φεβρουαρίου ο Κώστας Καραμανλής, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών εμφανιζόταν στη Βουλή ως ο απόλυτος εγγυητής της ασφάλειας των πολιτών στα τρένα. Σήμερα έβαλε τα κλάματα, αλλά δεν παραιτείται. Τι να τα κάνουμε τα κλάματα;

Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής είχε κληθεί να απαντήσει σε Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξανδρου Μεϊκόπουλου και είχε αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: «Θα συμφωνήσετε ότι μία υπεύθυνη Πολιτεία δεν μπορεί να παίζει με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα»

Η τραγωδία στα Τέμπη μαύρισε τη ψυχή μας, ανέδειξε τις παθογένειες του Κράτους που δεν ενδιαφέρεται για την ασφάλεια των πολιτών αλλά και ότι τα πάντα είναι αφημένα στην τύχη τους.

Επί 12 λεπτά τα δύο τρένα κινούνταν αντίθετα στην ίδια γραμμή. Επί 12 λεπτά!!! Σε μια χώρα όπου ο αρμόδιος υπουργός έλεγε με στόμφο ότι έχει ως βασικό μέλημα την ασφάλεια των πολιτών στα τρένα! Επί 12 λεπτά δεν υπήρξε τρόπος να ενημερωθούν οι οδηγοί. ΝΤΡΟΠΗ!

Την ίδια στιγμή, μια Κυβέρνηση διερευνά το πολιτικό κόστος της τραγωδίας καθώς βρισκόμαστε σε προεκλογική περίοδο αφού ουδέποτε αφουγκράστηκε τον ανθρώπινο πόνο. Άλλωστε και το πένθος είναι προς εκμετάλλευση σε αυτή τη χώρα. Έτσι καταντήσαμε.

Στο Twitter τα πληρωμένα τρολ ξεσαλώνουν (κατά την έκφραση των σάιτ που αναδημοσιεύουν οτιδήποτε συμβαίνει στο μεγαλύτερο σύγχρονο κοινωνικό βόθρο) παίζοντας στο σκοπό που υπαγορεύουν τα αφεντικά.

Ας επιστρέψουμε όμως σε αυτά που έλεγε ο κ.Καραμανλής.

Σύμφωνα με τα πρακτικά της Βουλής, λοιπόν, ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών είχε πει κατά λέξη: «Είναι ντροπή -και ντρέπομαι- που θέτετε θέματα ασφαλείας και θα ήθελα να ανακαλέσετε αμέσως. Είναι ντροπή όταν σας εξήγησα -και το ξαναλέω- ότι το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν οι ΥΔΥ, διασφαλίζουμε την ασφάλεια»!

Όχι, δεν έχουμε να κάνουμε με λαϊκισμό από τη στιγμή κατά την οποία ο ίδιος ο υπεύθυνος υπουργός πριν από μια εβδομάδα έθετε ως προτεραιότητα της Κυβέρνησης την ασφάλεια των πολιτών στα τρένα! Πρόκειται για μια απόδειξη ότι ουδείς ενδιαφέρεται για τους πολίτες αυτής της χώρας, αφού προφανώς ισχύει ένα από τα κάτωθι (ή όλα μαζί).

1.Ο αρμόδιος υπουργός δεν έχει ιδέα του τι πραγματικά συμβαίνει

2.Ο αρμόδιος υπουργός αδιαφορεί για το τι συμβαίνει.

3.Ο αρμόδιος υπουργός συνειδητά δε λέει την αλήθεια

Ό,τι κι από τα τρία αν συμβαίνει, ο κ.Καραμανλής με το «βαρύ» όνομα στην πολιτική ζωή του τόπου, πρέπει να ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ και φυσικά στη συνέχεια να διερευνηθούν όλα τα αίτια της τραγωδίας για πιθανές ευθύνες του.

Δεν είναι δυνατό σε αυτή τη χώρα να μην ευθύνεται ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ και να έχουμε φτάσει σε αυτά τα χάλια.

Τι είπε σήμερα ο Καραμανλής…






Η αδιαφορία ένα χρόνο τώρα…

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Νίκος Μπουρλάκης: Ο Ολυμπιακός στην πρίζα πριν τα PlayOffs

Ο Ολυμπιακός στην πρίζα πριν τα PlayOffs

Η τελευταία αγωνιστική δίνει την πρωτιά στον Ολυμπιακό σε περίπτωση νίκης κάτι που τον διατηρεί σε εγρήγορση ενόψει των πολύ κρίσιμων που ακολουθούν. Γράφει ο Νίκος Μπουρλάκης

Νίκος Μπουρλάκης
Νίκος Μπουρλάκης: Αποσυμβολίζοντας τη δήλωση Αταμάν ότι έχει πρόταση από τον Παναθηναϊκό

Αποσυμβολίζοντας τη δήλωση Αταμάν ότι έχει πρόταση από τον Παναθηναϊκό

Ξεκάθαρα, λοιπόν, ο Παναθηναϊκός έχει στραφεί στον Εργκίν Αταμάν για τη θέση του προπονητή τη νέα αγωνιστική περίοδο. Τι σημαίνει αυτό και που «κολλάει» ο Βιλντόζα. Γράφει ο Νίκος Μπουρλάκης

Νίκος Μπουρλάκης
Νίκος Μπουρλάκης: Ο αγαπημένος Μπάνε του ΠΑΟΚ και η φανέλα με το 7

Ο αγαπημένος Μπάνε του ΠΑΟΚ και η φανέλα με το 7

Ο μεγάλος Μπάνε Πρέλεβιτς, ο επεισοδιακός ερχομός του στον ΠΑΟΚ όπου έγραψε τις πιο χρυσές σελίδες της καριέρας του και φυσικά το χρέος απέναντι στην ιστορία. Γράφει ο Νίκος Μπουρλάκης

Νίκος Μπουρλάκης
Νίκος Μπουρλάκης: Ο Παναθηναϊκός πάλεψε αλλά αυτό δεν πρέπει να ικανοποιεί

Ο Παναθηναϊκός πάλεψε αλλά αυτό δεν πρέπει να ικανοποιεί

Εντάξει, να αποδεχτούμε ότι ο Παναθηναϊκός έχει βελτιωθεί αλλά αυτό δε σημαίνει ότι μια ήττα αντιμετωπίζεται θετικά. Εστω κι αν υπάρχουν πολλές και σοβαρές δικαιολογίες. Γράφει ο Νίκος Μπουρλάκης

Νίκος Μπουρλάκης
Νίκος Μπουρλάκης: Ο Γουόκαπ έκρινε το ντέρμπι του ΣΕΦ

Ο Γουόκαπ έκρινε το ντέρμπι του ΣΕΦ

Η απίθανη εμφάνιση του Αμερικανού και στις δύο πλευρές του γηπέδου, ο τρομερός Μπλακ αλλά και τα 19/82 τρίποντα των Πειραιωτών μετά τα 19/30 με Μπάγερν

Νίκος Μπουρλάκης
Νίκος Μπουρλάκης: Ο Ολυμπιακός κατέκτησε ακόμα ένα μικρό στόχο

Ο Ολυμπιακός κατέκτησε ακόμα ένα μικρό στόχο

Πρώτα τα PlayOffs, μετά το πλεονέκτημα έδρας. Απομένει η πρόκριση στο Final-4 που περνά από το ΣΕΦ πλέον όπως και να μάθει τον αντίπαλο. Γράφει ο Νίκος Μπουρλάκης

Νίκος Μπουρλάκης
Νίκος Μπουρλάκης: Ο Παναθηναϊκός και ο Παπαγιάννης πρέπει να έχουν κοινό δρόμο

Ο Παναθηναϊκός και ο Παπαγιάννης πρέπει να έχουν κοινό δρόμο

Τα πράγματα είναι απλά: Ο Παναθηναϊκός δεν έχει πολυτέλεια να χάσει έναν παίκτη στην ηλικία και τα προσόντα του Παπαγιάννη. Γράφει ο Νίκος Μπουρλάκης

Νίκος Μπουρλάκης
Νίκος Μπουρλάκης: Η ΑΕΚ έχει ανηφόρα αλλά και λογική

Η ΑΕΚ έχει ανηφόρα αλλά και λογική

Η νίκη επί του Παναθηναϊκού και η συνολική φετινή πορεία δείχνουν ότι η «Ένωση» έχει επιστρέψει στο δρόμο της λογικής. Γράφει ο Νίκος Μπουρλάκης

Νίκος Μπουρλάκης
Νίκος Μπουρλάκης: Ο Παναθηναϊκός βρίσκεται σε αδιέξοδο με δική του ευθύνη

Ο Παναθηναϊκός βρίσκεται σε αδιέξοδο με δική του ευθύνη

Όταν κανείς δεν ασχολείται με το παρόν αλλά όλη η επικοινωνιακή πολιτική αφορά στο μέλλον τότε πραγματικά τι περιμένει κανείς απ' αυτή την ομάδα; Γράφει ο Νίκος Μπουρλάκης

Νίκος Μπουρλάκης