ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ταλαιπωρία και μπάχαλο, τέσσερεις μέρες αφότου πάτησε το κουμπί ο Μητσοτάκης

Μετρό Θεσσαλονίκης: Εργασίες του «ποδαριού», ουρές στα εκδοτήρια - Εκτός λειτουργίας ασανσέρ και ακυρωτικά μηχανήματα
Μετρό Θεσσαλονίκης: Ταλαιπωρία και μπάχαλο, τέσσερεις μέρες αφότου πάτησε το κουμπί ο Μητσοτάκης

Ούτε λίγο, ούτε πολύ ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσίασε το Μετρό Θεσσαλονίκης σαν να το πλήρωσε από την… τσέπη του και να ήταν εκείνος που το δώρισε στους πολίτες. Παρά το γεγονός ότι το έργο καθυστέρησε μια δεκαπενταετία, με κυβερνήσεις της ΝΔ – μεταξύ άλλων – να το καθυστερούν και να επεκτείνουν το κόστος, την ταλαιπωρία και τα χρόνια αναμονής.

Και παρά το ότι τα 3 ολόκληρα δισεκατομμύρια που κόστισε το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι χρήματα του ρημαγμένου ελληνικού λαού και όχι της οποιαδήποτε κυβέρνησης που έτυχε να βρίσκεται στην εξουσία όταν επιτέλους τελείωσε το έργο.

Το θέμα είναι όμως ότι τα εγκαίνια του Μετρό έγιναν περισσότερο για να το χαρεί ο… Μητσοτάκης (σε μια προσπάθεια να τονώσει τη δημοφιλία του), παρά ο ελληνικός λαός. Και αυτό συμπεραίνεται επειδή τα προβλήματα στο Μετρό ξεκίνησαν από την πρώτη μέρα και συνεχίζονται ασταμάτητα!

Με λίγα λόγια φαίνεται ότι το Μετρό δεν ήταν απολύτως έτοιμο να λειτουργήσει, αλλά ο Μητσοτάκης το «υποχρέωσε» να ανοίξει όπως να ‘ναι, μήπως και κερδίσει μερικούς επικοινωνιακούς πόντους.

Τα παρατράγουδα ξεκίνησαν με το καλημέρα των εγκαινίων του Μετρό, αφού την ίδια μέρα έσταζαν στέγες και έγιναν «λίμνες» σε σταθμούς, λόγω της κακοκαιρίας Bora. Την επόμενη μέρα δημιουργήθηκε πρόβλημα με τη λειτουργία ανελκυστήρων σε 7 σταθμούς από τους 13!

Οι εργασίες που έγιναν άρον άρον, διόρθωσαν τα περισσότερα από τα προβλήματα, αλλά ακόμα και το πρωί της Τετάρτης υπήρχαν 2 ανελκυστήρες σταθμών εκτός λειτουργίας.

Είναι αρκετά άλλα τα ευτράπελα που συνεχίζονται ως σήμερα. Αφού τελείωσαν οι μέρες δωρεάν μετακίνησης, σήμερα που είναι η πρώτη μέρα που απαιτείται εισιτήριο. Πολλοί πολίτες μπήκαν σε μεγάλη ταλαιπωρία περιμένοντας σε ουρές δεκάδων μέτρων για τα εκδοτήρια, ώστε να παραλάβουν προσωποποιημένες κάρτες. Η διαδικασία προχωρά με ρυθμούς χελώνας είτε γιατί σκαλώνει το σύστημα έκδοσης λόγω υπερφόρτωσης είτε γιατί δεν υπάρχει η απαιτούμενη στελέχωση.

Μετά η ταλαιπωρία συνεχίζεται, αφού η προσωποποιημένη κάρτα πρέπει να φορτιστεί στα αυτοματοποιημένα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, τα οποία όμως δέχονταν μόνο 5ευρα, 10ευρα και κέρματα! Σαν να μην έφτανε αυτό, τα μηχανήματα δεν δέχονται χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες για ηλεκτρονικές συναλλαγές και προβλέπεται να υπάρξει τέτοια δυνατότητα μέχρι το τέλος του… Ιανουαρίου!

Οι διελεύσεις συρμών από τους σταθμούς γίνονται κάθε… 7 λεπτά, από τα 3,5 που θα έπρεπε κανονικά. Το αποτέλεσμα είναι ότι σε ώρες αιχμής και σε κομβικούς σταθμούς (όπως είναι ο σταθμός Βενιζέλου), δημιουργείται το αδιαχώρητο μέσα στα βαγόνια. Σε διάφορα σημεία των σταθμών γίνονται ηλεκτρολογικές εργασίες, με τον κόσμο να περνάει δίπλα από τεχνικούς.

Πολλές οι αστοχίες και οι αρρυθμίες στο τεστάρισμα των πρώτων ημερών λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, οι οποίες δείχνουν ένα γενικό μπάχαλο που δεν ταυτίζεται με το επικοινωνιακό σόου που έδωσε η κυβέρνηση για τα εγκαίνια.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
ExtraTime: Πόσα χρήματα χρειάζονται για να χτιστεί νέος Παρθενώνας;

Πόσα χρήματα χρειάζονται για να χτιστεί νέος Παρθενώνας;

Τι θα γινόταν αν προσπαθούσαμε σήμερα να ξαναχτίσουμε τον Παρθενώνα από την αρχή, με τα ίδια υλικά και τεχνικές των αρχαίων Αθηναίων; Η απάντηση θα σας ζαλίσει

ExtraTime
Κοινωνία: Σέρρες: Έπιναν ουράνιο για πέντε χρόνια χωρίς να το ξέρουν

Σέρρες: Έπιναν ουράνιο για πέντε χρόνια χωρίς να το ξέρουν

Συναγερμός στις Σέρρες: Απαγορεύτηκε η κατανάλωση νερού λόγω αυξημένου ουρανίου σε επτά περιοχές

Κοινωνία
Κοινωνία: Σοκ από έρευνα της Metron Analysis για το δημογραφικό: To 2100 θα είμαστε μόλις 7,3 εκατομμύρια!

Σοκ από έρευνα της Metron Analysis για το δημογραφικό: To 2100 θα είμαστε μόλις 7,3 εκατομμύρια!

Θεατής η κυβέρνηση στον αφανισμό των Ελλήνων - Παίρνουν ημίμετρα για το δημογραφικό αντί για τις γενναίες πολιτικές που απαιτούνται

Κοινωνία
Κοινωνία: Πολιτιστική μπανανία επί Μενδώνη: Φιάσκο με το χαλαμένο ασανσέρ ΑμΕΑ στην Ακρόπολη – Εκτός λειτουργίας για εβδομάδες αφού δεν είχε κατάλληλες προδιαγραφές

Πολιτιστική μπανανία επί Μενδώνη: Φιάσκο με το χαλαμένο ασανσέρ ΑμΕΑ στην Ακρόπολη – Εκτός λειτουργίας για εβδομάδες αφού δεν είχε κατάλληλες προδιαγραφές

Η Λίνα Μενδώνη παραδέχτηκε όψιμα ότι το ασανσέρ δεν ήταν φτιαγμένο για τη χρήση που του γινόταν - Ταλαιπωρία για χιλιάδες τουρίστες

Κοινωνία
Κοινωνία: Γάζα: Εμετική δήλωση του Στέλιου Πέτσα – Χαρακτήρισε τη σφαγή αμάχων ως «ζήτημα συγκυρίας»!

Γάζα: Εμετική δήλωση του Στέλιου Πέτσα – Χαρακτήρισε τη σφαγή αμάχων ως «ζήτημα συγκυρίας»!

Ρητορική ίσων αποστάσεων για το έγκλημα στη Γάζα - Ο βουλευτής της ΝΔ είπε ότι δεν πρέπει να διαταραχτεί η «στρατηγική σχέση με το Ισραήλ»

Κοινωνία
Κοινωνία: Φέρνουν τώρα την πολυγαμία πίσω από την «ήπια ανταλλαγή»; Η νέα τάση που διχάζει τις σχέσεις

Φέρνουν τώρα την πολυγαμία πίσω από την «ήπια ανταλλαγή»; Η νέα τάση που διχάζει τις σχέσεις

Η επιθυμία γίνεται "ταυτότητα" και η έννοια της οικογένειας διαλύεται σε ρευστές φόρμες.

Κοινωνία
Κοινωνία: 13ος και 14ος μισθός στο Δημόσιο: Πότε έρχεται η κρίσιμη απόφαση

13ος και 14ος μισθός στο Δημόσιο: Πότε έρχεται η κρίσιμη απόφαση

Οι διεκδικήσεις περιλαμβάνουν όχι μόνο την επαναφορά των καταργημένων δώρων αλλά και την αναδρομική καταβολή τους για το 2023 και το 2024.

Κοινωνία
Κοινωνία: Μπορεί μια σχολή πολεμικών τεχνών να εκπαιδεύει δολοφονικά ένστικτα; Ο ρόλος των δασκάλων στη σκιά της ανήλικης βίας

Μπορεί μια σχολή πολεμικών τεχνών να εκπαιδεύει δολοφονικά ένστικτα; Ο ρόλος των δασκάλων στη σκιά της ανήλικης βίας

Το παράδειγμα της Ιαπωνίας και η εμπλοκή γονέων και Social Media.

Κοινωνία
Κοινωνία: Ποιοι τουρίστες που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα στην Ελλάδα

Ποιοι τουρίστες που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα στην Ελλάδα

Αμερικάνοι και Κινέζοι είναι οι τουρίστες που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα στην Ελλάδα

Κοινωνία