ΑΠΟΨΕΙΣ

Καιρός – Αττική Οδός: Το πρόβλημα δεν είναι η απουσία, αλλά η παρουσία του Κράτους

Το μπαλάκι των ευθυνών και πάλι στην εξέδρα. Η Αττική Οδός είναι απλώς ένας ακόμα κρίκος στην αλυσίδα της ανικανότητας της Πολιτείας.

Καιρός - Αττική Οδός: Το μπαλάκι των ευθυνών και πάλι στην εξέδρα. Η Αττική Οδός είναι απλώς ένας ακόμα κρίκος στην αλυσίδα της ανικανότητας.
Καιρός - Αττική Οδός: Το μπαλάκι των ευθυνών και πάλι στην εξέδρα. Η Αττική Οδός είναι απλώς ένας ακόμα κρίκος στην αλυσίδα της ανικανότητας.
Συντάκτης: Γεράσιμος Μανωλίδης Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Καιρός – Αττική Οδός: Συνειδητά τα κανάλια «παίζουν» Αττική Οδό και μόνο. Αυτοκίνητα εγκλωβισμένα υπάρχουν και σε άλλους δρόμους. Αποκλεισμένες περιοχές επίσης. Προβλήματα ηλεκτροδότησης πολλά και σε μεγάλα αστικά κέντρα. Ακόμα και ο καιρός πέρασε σε δεύτερη μέρη. Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν ένα και μόνο πράγμα: Πρόβλημα δεν είναι η απουσία του Κράτους, αλλά η υπερβολική του παρουσία.

Ένας από τους βασικούς λόγους του 2,80 για κάθε πέρασμα αυτοκινήτου στην Αττική Οδό είναι η υπερφορολόγηση. Το ίδιο δηλαδή πρόβλημα που επικρατεί σε όλους τους τομείς της ζωής μας. Στον μισθωτό της ιδιωτικής επιχείρησης που ακούει από τον εργοδότη του ότι του στοιχίζει 2000 ευρώ για να πάρει στο χέρι λίγο πάνω από τα μισά. Είναι ο ίδιος λόγος που το ρεύμα ήρθε στο κόσμο double score αυτούς τους μήνες. Ο ίδιος λόγος που αρκετός κόσμος δεν έχει τη δυνατότητα θέρμανσης αυτές τις άκρως παγερές και ψυχρές μέρες. Το μεγάλο κράτος που πρέπει να υπηρετηθεί. Το μεγάλο Κράτος που όταν έρχεται η στιγμή και το χρειάζεσαι, αποτινάσει την ευθύνη από πάνω του.

Πλυντήρια με καλά λαδωμένες τις μηχανές

Τα κανάλια συνεχίζουν να λειτουργούν ως πολύ καλά λαδωμένες μηχανές πλυντηρίων για την ανικανότητα της Πολιτείας. Κουτί τους ήρθε η Αττική Οδός και ο εγκλωβισμός πολλών οδηγών. Ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Χρήστος Στυλιανίδης, μίλησε για ευθύνες της Αττικής Οδού, η υπεύθυνη εταιρεία άφησε αιχμές για τους οδηγούς και στα κεντρικά δελτία ειδήσεων το παίζουν 50-50. Λίγα οι οδηγοί που δεν έχουν έβαλαν αλυσίδες, λίγο η Αττική Οδός που δεν ενημέρωσε και που δεν μπορεί ακόμα να βρει λύση για να απεγκλωβιστούν οι οδηγοί.

Δεν έχει γίνει καμία αναφορά για τους υπόλοιπους δρόμους, σε κανένα άλλο σημείο. Μόνο ως… πέρασμα και αν. Η Κατεχάκη κλειστή, η Μαραθώνος με εγκλωβισμένους οδηγούς μέσα στα αυτοκίνητά τους. Λαυρίου, Μεσογείων… μία από τα ίδια. Πάρα ταύτα μόνο η Αττική είναι στο προσκήνιο και το γεγονός πως από τη στιγμή που έχει ιδιωτικοποιηθεί έπρεπε να λειτουργούν όλα ρολόι.

Ένα από τα ελάχιστα ρεπορτάζ που κυκλοφορούν 

 

Καιρός – Αττική Οδός: Βασική ευθύνη της Πολιτείας

Ο εκάστοτε δρόμος πρέπει να αποτελεί μέρος του σχεδιασμού της Πολιτικής Προστασίας. Δεν μπορεί να λειτουργεί αυτόνομα. Η Αττική Οδός αποτελεί έναν δρόμο μέσα στον αστικό ιστό. Αποτελεί ένα κομμάτι ενός σχεδιασμού που δεν έγινε ποτέ. Ο επιβλέπων, ο οποίος δεν είναι άλλος από το Κράτος, δεν θέλει να δίνει το παρόν. Περιφέρεια, Δήμοι και λοιπές αρμόδιες υπηρεσίες ποτέ δεν είχαν κατάλληλο εξοπλισμό για να διαχειριστούν τέτοιες καταστάσεις.

Το ότι εγκλωβίστηκαν αυτοκίνητα στην Αττική Οδό είναι (και) ευθύνη της ιδιωτικής εταιρείας. Ο απεγκλωβισμός των οδηγών ποιανού ευθύνη είναι; Η ελλιπής ενημέρωση των οδηγών; Την ευθύνη για το αν ο ιδιώτης δουλεύει σωστά τον δρόμο που χρησιμοποιούν εκατοντάδες πολίτες καθημερινά, ποιος την έχει;

Η προκλητική και άστοχη τοποθέτηση της εταιρείας βούτυρο στο ψωμί του ξεδιάντροπου επικοινωνιακού μηχανισμού. Ούτε εντολή να είχαν να σπεύσουν όλα τα ιδιωτικά κανάλια να έχουν πλάνα και μαρτυρίες από ταλαιπωρημένους οδηγούς μόνο από την Αττική Οδό.

Ίδιο μοτίβο σε όλες τις κρίσεις

Η πολιτεία έχει ένα συγκεκριμένο μοτίβο. Διαθέτει ένα συγκεκριμένο μοντέλο καταστολής της γενικής κατακραυγής. Στις πλημμύρες το «θα μπορούσαμε και χειρότερα» με τις εκατόμβες νεκρών. Στο ρεκόρ καμένης γης στην Εύβοια, η επιτυχία ήταν οι εκκενώσεις. Με δυο λόγια το μοναδικό πλάνο ήταν να σταματήσει η φωτιά όταν φτάσει στη θάλασσα. Στην αντιμετώπιση του ιού, σε μια πλήρη αποτυχία του ελέγχου, μόνιμη επωδός ήταν η «ειδική ομάδα επιστημόνων». Τώρα φταίει για όλα η Αττική Οδός.

Το κυβερνητικό «νίπτω τα χείρας μου» αποτελεί πλέον μια πάγια τακτική. Το μόνο που μένει για να συμπληρωθεί το καρέ είναι ένα Διάγγελμα… Μια ενημέρωση για να μπορέσουν όλοι οι πολίτες να εμπεδώσουν για μία ακόμα φορά «πως πλέον, σαν Κράτος, είμαστε έτοιμοι». Αυτή η παρουσία του Κράτους, αυτού του μεγάλου Κράτους που πρέπει να συντηρεί ο κάθε ιδιώτης όμως, είναι που αποτελεί τη λαίλαπα συρρίκνωσης της χώρας.

Exit mobile version