ENGINE POWER

Καλίμπρα μοτοσυκλετών: Είναι τρακαρισμένη η μοτοσυκλέτα μου;

Καλίμπρα Μοτοσυκλετών: Ποια η πιθανότητα να πέσει στα χέρια σου ένα τρακαρισμένο μηχανάκι - μοτοσυκλέτα σκούτερ ή παπί που πιθανόν δεν έχει επισκευαστεί σωστά

Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Είναι τρακαρισμένη η μοτοσυκλέτα μου;  Το μεγάλο ερώτημα και το αγκάθι στην αγορά ενός μεταχειρισμένου δίκυκλου, παπιού- σκούτερ ή μοτοσυκλέτας…

Μοτοσυκλετών: Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία των τελευταίων ετών από τις δηλώσεις που γίνονται σε ασφαλιστικές εταιρείες προκύπτει πως κατά μέσο όρο 80-85 μοτοσυκλέτες εμπλέκονται καθημερινά σε τροχαία ατυχήματα, με συνεχώς αυξανόμενη πορεία των τροχαίων ατυχημάτων με μοτοσυκλέτα δίκυκλα ή scooter ημερησίως.  Το γεγονός αυτό μας δίνει το συμπέρασμα πως σε 30 ημέρες,  2.400-2.550 μοτοσυκλέτες δίκυκλα τον μήνα έχουν συμβάλει σε κάποιο μικρό  ή μεγάλο ατύχημα  και αν το νούμερο αυτό το πολλαπλασιάσουμε επί τους 12 μήνες , έχουμε 28.800 -30.600 ατυχήματα κάθε χρόνο. Δηλαδή, μιλάμε για  30.000 περίπου μεταχειρισμένα δίκυκλα που κάποια στιγμή θα έρθει η στιγμή να πουληθούν και να μεταβιβαστούν σε κάποιον. Ποια η πιθανότητα να πέσει στα χέρια σου ένα τρακαρισμένο μηχανάκι – μοτοσυκλέτα σκούτερ ή παπί που πιθανόν δεν έχει επισκευαστεί σωστά γιατί το κόστος σε μια πιθανά μεγάλη ζημιά που χρειάζεται καλίμπρα πιθανόν να μην έχει γίνει ποτέ, ή από αγνοία επειδή το μηχανάκι δεν μετρήθηκε – πιστοποιήθηκε με  κάποιο ηλεκτρονικό σύστημα μέτρησης πλαισίου να μην γνώριζε ότι το όχημα του έχει κάποια ζημιά στο σασί.

Ακόμα και στην περίπτωση επισκευής όμως, ξέρουμε πολύ καλά ότι το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και άλλα δομικά στοιχεία της μοτοσυκλέτας ή του σκούτερ έχουν αποκτήσει ελαστικότητα – μετατόπιση . Μετά από ένα ατύχημα πρέπει αρχικά να πραγματοποιήσεις μέτρηση πλαισίου για να δεις αν πραγματικά χρειάζεται καλίμπρα. Αν χρειάζεται καλίμπρα , δύσκολά κάποιος σου παρέχει εγγύηση ότι το πρόβλημα θα διορθωθεί, ενώ σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να μη γίνουν όλες οι απαραίτητες εργασίες, οπότε η καλίμπρα να είναι ελλιπής ή ακόμα χειρότερα να γίνει μεγαλύτερη ζημιά στο όχημα. Η καλίμπρα ως διαδικασία πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι πρόκειται για μια διαδικασία που απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και μεγάλη ακρίβεια, καθώς παρεμβαίνει στα δομικά στοιχεία της μοτοσυκλέτας και άρα έχει άμεσο αντίκτυπο στην ασφάλειά και στην σωστή οδική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας – παπιού ή σκούτερ σου. Μετά το πέρας των εργασιών μόνο μια μέτρηση πλαισίου από κάποιον ανεξάρτητο φορέα με υπερσύγχρονο μηχάνημα που μπορεί να πιστοποιήσει αν έγινε αρχικά σωστά οι εργασίες και η εξέλιξη στη καλίμπρα. Έτσι μπορείς να είσαι σίγουρος ότι η μοτοσυκλέτα μπορεί να κυκλοφορεί με ασφάλεια και έχει επανέλθει στην αρχική της εργοστασιακή κατάσταση και δεν αποτελεί τροχοφόρο κίνδυνο για εσένα και τους γύρω σου.

Η λύση στην επισκευή και την πιστοποίηση των μοτοσυκλετών σας με την Mpratakos Drag Factory

Μια οικογενειακή επιχείρηση με πάνω από 40 χρόνια εμπειρία και γνήσιο πάθος για τις μοτοσυκλέτες η MPRATAKOS DRAG FACTORY εδρεύει εδώ και 40 χρόνια στην οδό Θηβών 254 στο Περιστέρι. Η ιστορία της MPRATAKOS DRAG FACTORY ξεκινάει στις αρχές της δεκαετίας του ’80, όπου ο Πέτρος Μπρατάκος άνοιξε το πρώτο κατάστημα που δραστηριοποιούνταν στη συντήρηση και επισκευή πλαισίων μοτοσυκλέτας. Η αγάπη και το μεράκι του Πέτρου τον παρακίνησε να κατασκευάσει ένα εξ ολοκλήρου χειροποίητο πλαίσιο μοτοσυκλέτας με σκοπό την αγωνιστική χρήση των αγώνων DRAGSTER. Μετά τη δημιουργία του πρώτου αυτού χειροποίητου πλαισίου, στα τέλη της δεκαετίας του ’80 ακολούθησε και η πρώτη θέση στους ελληνικούς αγώνες της κατηγορίας. Οι διακρίσεις που κατέκτησαν ο Πέτρος και η ομάδα του στη συνέχεια, τους ώθησαν στην σχεδίαση και κατασκευή νέων πλαισίων αγώνων.

Φτάνοντας στο σήμερα, η επόμενη γενιά, Σωτήρης και Χρήστος, γιοί του ιδρυτή Πέτρου Μπρατάκου συνεχίζουν με το ίδιο άσβεστο πάθος και μεράκι την ιστορία του ονόματος. Τα δύο ανακαινισμένα και υπερσύγχρονα καταστήματα, το πρώτο επί της οδού Θηβών 254 και το δεύτερο επί της οδού Φαιάκων 6 στο Περιστέρι, εξειδικεύονται στην επισκευή, συντήρηση και καλίμπρα κάθε τύπου μοτοσυκλέτας. Τα υπερσύγχρονα διαγνωστικά μέσα της εταιρίας μας παρέχουν την δυνατότητα ελέγχου και επίλυσης οποιουδήποτε προβλήματος στο σώμα, τον κινητήρα αλλά και το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας. Το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρίας μας εδώ και σαράντα χρόνια εγγυάται το καλύτερο αποτέλεσμα σε κάθε ανάγκη της δίτροχης, τρίτροχης αλλά και τετράτροχης μοτοσυκλέτας σας.

Εγγυημένη επισκευή oχήματος από ατύχημα με Maidstone Motoliner Ltd και την εμπειρία της Mpratakos Drag Factory  για υψηλής ποιότητας αποκατάσταση της τρακαρισμένης μοτοσυκλέτας

Μοτοσυκλετών: Ακόμη μέσα από την εταιρεία Mpratakos Drag factory μπορεί να είστε ξένοιαστοι για το αποτέλεσμα αφού μπορεί να τεκμηριώσει πιστοποιήσει τις εργασίες που γίναν με το ηλεκτρονικό σύστημα μέτρησης πλαισίου  και να σας προσφέρει λεπτομερής τεκμηρίωση προ-επισκευής, πιστοποίησης και προδιαγραφές ΟΕΜ σένα πλήρες σύνολο εγγράφων μετά την επισκευή.

Το ηλεκτρονικό σύστημα μέτρησης πλαισίου Spanesi έχει τις εξής δυνατότητες πριν και μετά την επισκευή:

Αν θες πλήρη τεκμηρίωση επισκευής του οχήματος σου με το ηλεκτρονικό σύστημα μέτρησης πλαισίου SPANESI στην Ελλάδα τότε πρέπει να απευθυνθείς στο κατάστημα της εταιρείας Mpratakos Drag Factory. Η εμπειρία τους σε συνδυασμό με τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις τους υπόσχονται τη σωστή και ασφαλή συντήρηση της μοτοσυκλέτας όπως και την επισκευή αυτής σε περίπτωση πτώσης ή τροχαίου ατυχήματος.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Μακελειό στο 21ο Motor Festival!!! (Απολογισμός)
Αποτελέσματα του 40ου Ράλλυ Κένταυρος 2023|
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Ο Bezzecchi κερδίζει το 1000ο GP και ένας ήρωας γεννιεται
Isle of Man TT 2023: Οι 20 κορυφαίοι αναβάτες Supersport και το πρόγραμμα
Γεράσιμος Φιλιππάτος και δεν ξεχνώ…
Τα αποτελέσματα στον 3ο πανελλήνιο αγώνα Drift καθώς πάμε για Χίο

 

 

Exit mobile version