ENGINE POWER

WRC και η ιστορία έγραψε στην Ελλάδα, Μοσχούς, Siroco, Jigger, Βωβός, Κύρκος…

Οι Έλληνες οδηγοί με τα περισσότερα πρωταθλήματα που γράφτηκαν στην ιστορία, σε μια εποχή που τα πάντα ήταν πιο ρομαντικά!!!

WRC-WORLD-RALLY-CHAMPIONSHIP-moschous-jigger-livieratos-kyrkos-kirkos-vovos
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Μηχανοκίνητος αθλητισμός: Το WRC είναι μια από τις πιο δημοφιλείς και αγαπημένες διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού παγκοσμίως. Οι Έλληνες αθλητές – οδηγοί μας, πάντα είχαν ως στόχο και όνειρο ζωής διαχρονικά την συμμετοχή και τον τερματισμό σε ένα αγώνα WRC. Το World Rally Championship είναι άκρως απαιτητικό, δύσκολο αφού οι συμμετοχές οδηγών αλλά και ομάδων είναι παγκοσμίου επιπέδου, δημιουργώντας ένα τεράστιο άθλο, το γεγονός απλά και μόνο να τερματίσεις, πόσο παραπάνω να διακριθείς στο WRC!!!

Οι Έλληνες οδηγοί στον κόσμο των αγώνων Rally που τα ονόματα τους κρατούν ακόμη και σήμερα μια ρομαντική σκέψη, δημιουργούν ένα θρύλο ως εικόνα, έναν ήρωα από το παρελθόν που μεγάλοι και μικροί  νοσταλγούν και θα ήθελαν να ζήσουν. Μοσχούς, Siroco, Jigger, Βωβός, Κύρκος Λεωνίδας, Μανιατόπουλος, Ζαλμάς, Πασματζόγλου και έρχεται η πιο νέα γενιά με τους Κύρκος Λάμπρος, Παπαδημητρίου Κεχαγιά, Τσολακίδη, Μπαντούνα και άλλους να ακολουθούν σε αυτή την ιστορία  των κατακτήσεων, που γράφεται μέσα από θυσίες και μεγαλύτερες δυσκολίες σε σχέση με το παρελθόν.

Μια εποχή που όλα τα Μ.Μ.Ε μιλάγανε για τους Έλληνες Οδηγούς.

Έλληνες Οδηγοί που δεν κέρδιζαν τις εντυπώσεις μόνο μέσα στις ειδικές και ήταν απλά ταλαντούχοι αλλά σημαντικές προσωπικότητες που ξεχώριζαν πέρα από το χώρο των ελληνικών αγώνων. Οδηγοί και προσωπικότητες όπου αλλάξανε τα συνηθισμένα, προκαλέσανε μέσα από τα έργα τους , διακριθήκαν μέσα από τα αποτελέσματα τους, έμειναν αξέχαστοι ως και σήμερα.

Ο Ελληνικός μηχανοκίνητος αθλητισμός ακόμη πορεύεται με τις βάσεις και τα δεδομένα που αυτοί δημιουργήσαν στον χώρο. Οδηγοί που αναβάθμισαν συνολικά τους ελληνικούς αγώνες, έγιναν είδωλα και πρότυπα που ως και σήμερα έχουν κρατήσει την αίγλη της τότε εποχής ως μια γλυκιά ανάμνηση των φίλων των αγώνων Rally.

Ήταν η εποχή που υπήρχε αξιοκρατία και επιβράβευση και όχι η ισοπέδωση των πάντων. Ήταν μια εποχή που το καλό φαινόταν και το ενισχύανε με κάθε τρόπο, ηθικά, ψυχικά, συναισθηματικά, χορηγικά, διαφημιστικά. Μια ωραία εποχή για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό που έφυγε όπως οι περισσότεροι οδηγοί έφυγαν μαζί της πληγωμένοι, στεναχωρημένοι  από την νέα εποχή που άρχιζε να έρχεται και να αλλοιώνει το ρομαντισμό που υπήρχε.

Ζούμε μια νέα εποχή στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Μια νέα εποχή με υψηλές απαιτήσεις, υψηλά budgets, υψηλό ανταγωνισμό ομάδων, υψηλό επίπεδο αγωνιζόμενων και συγχρόνως χαμηλό επίπεδο σεβασμού, επιβράβευσης, αναγνώρισης, συμμετοχής, υποστήριξης. Μια εποχή που συνεχίζουμε να διανύουμε, που η κοινωνική κατρακύλα έχει αντίκτυπο και στο δικό μας μικρόκοσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Πλέον χάθηκε ο σεβασμός, τα πρότυπα, τα είδωλα, η επιβράβευση του καλού, χάθηκαν τα όνειρα και οι αξίες.  Όλα ίσωμα!!!

Εμείς συνεχίζουμε να πιστεύουμε στον ρομαντισμό του χώρου,  πιστεύουμε στην νέα γενιά οδηγών, που θα γράψουν μια νέα πορεία στον χώρο. Πιστεύουμε στις προσωπικότητες και στους ανθρώπους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που θα  αναγεννήσουν νέους, δικούς μας ήρωες, που η κοινωνία μας θα λατρέψει. Καθημερινά οφείλουμε όλοι μας να προσπαθήσουμε είναι υποχρέωση μας να αγωνιστούμε, να αλλάξουμε νοοτροπίες, συνήθειες, τακτικές και να δημιουργήσουμε ξανά ένα,  Μοσχούς, Siroco, Jigger, Βωβό, Κύρκο!!!

Χρειαζόμαστε νέα είδωλα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό με αξίες που θα ταξιδέψουν τις επόμενες γενιές.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

O θρύλος των θρύλων Endie Kidd

Πρώτοι οι Παναγιώτης Τανιμανίδης και Τάκης Σολδάτος στο Estoril της Πορτογαλίας στο Light Prototype Car Championship

Όλα παγώνουν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Exit mobile version