AUTO TIME

Honda Civic Review

Ο πολύχρωμος χαρακτήρας με διαφοροποιήσεις από το Honda Civic. Το αυτοκίνητο που μας έμαθε να οδηγούμε στο Need for Speed. H γενική ιδέα λέει… Στο Honda Civic δόθηκε μια γενική ανανέωση από τη μούρη έως την ουρά κι ένα πολύ μικρό λίφτινγκ για να διατηρήσει τα πράγματα φρέσκα το 2020. Είναι πολύ καλύτερο στην οδήγηση...

Honda Civic άποψη του αυτοκινήτου από την αριστερή πλευρά με οδηγό να βρίσκεται δεξιά (δεξιοτίμονο). Photo from Top Gear
Συντάκτης: Μιχάλης Μπακάλης Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Ο πολύχρωμος χαρακτήρας με διαφοροποιήσεις από το Honda Civic. Το αυτοκίνητο που μας έμαθε να οδηγούμε στο Need for Speed.

H γενική ιδέα λέει…

Στο Honda Civic δόθηκε μια γενική ανανέωση από τη μούρη έως την ουρά κι ένα πολύ μικρό λίφτινγκ για να διατηρήσει τα πράγματα φρέσκα το 2020. Είναι πολύ καλύτερο στην οδήγηση από το dumpier Mk9 – κοντά στην καλύτερη κατηγορία με πολλούς τρόπους – και είναι πολύ πιο κομψό με αυτό, αλλά ο χώρος του παλαιού σώζεται άθικτος.

Το πιο αξιοσημείωτο είναι ότι είναι χαμηλότερο και μεγαλύτερο, με μια εμφάνιση κουπέ και απολαυστικό στην οδηγική εμπειρία.

Το σασί διαθέτει μια πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, ώστε να συνδυάζει με ακρίβεια καλύτερη άνεση, ενώ οι προσαρμοστικοί αποσβεστήρες εμφανίζονται σε εκδόσεις ανώτερων προδιαγραφών.

Μπορείτε να κάνετε μια επιλογή ανάμεσα από τρεις βενζινοκινητήρες και ένα ντίζελ. Οι κινητήρες βενζίνης περιλαμβάνουν ένα τρικύλινδρο turbo 1,0 λίτρων, που παράγει 124bhp και ένα τετρακύλινδρο turbo 1,5 λίτρων με 180bhp. Μπορείτε να έχετε ακόμα κι ένα νέο εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με αυτόματο CVT.

Ο κινητήρας ντίζελ έρχεται στα 118bhp / 221lb ft που προσθέτει περίπου 1.450 € για βενζίνη 1.0-λίτρων, αλλά αντισταθμίζεται με τα απαιτούμενα 60mpg + και 90g / km. Ίσως να μην το καταφέρετε, αλλά είναι μια καλή βάση για να χτυπήσετε τη δεκαετία του ’50 σε πιο ρεαλιστικές συνθήκες.

Ο τελικός κινητήρας; Το Civic Type R και το turbo VTEC 2.0-λίτρων 316bhp.

Εξωτερικά

Το εξωτερικό στυλ όλων των νέων Civics είναι γενικα στρωμένο με γραμμές και γωνίες. Οι τεράστιες πενταγωνικές ψεύτικες γρίλιες κυριαρχούν στις μπροστινές και πίσω γωνίες. Οι προεκτάσεις στο «περβάζι» και στον προφυλακτήρα προσκολλούνται στην περίμετρο.

Εσωτερικά

Στο εσωτερικό, κυριαρχει μια πιο λογική και καλύτερα συναρμολογημένη δομή από ό, τι πριν, ειδικά μετά το facelift. Ωστόσο, είναι ακόμα εξωστρεφή στιλ σε σύγκριση με τη γερμανική αντιπολίτευση.

Το διάσημο «μαγικό κάθισμα» του παλιού Civic, έχει φύγει. Αυτό έγινε γιατί το ρεζερβουάρ που βρίσκεται κάτω από τα μπροστινά καθίσματα.  Από την άλλη, η δεξαμενή καυσίμου προς τα εμπρός πάντα κλέβει τους πίσω επιβάτες χώρους στα πόδια.

Επίλογος

Η Honda ταιριάζει μια ευρεία γκάμα ενεργού ασφαλείας σε κάθε μοντέλο Civic. Αυτό περιλαμβάνει την προειδοποίηση σύγκρουσης και αυτόματη πέδηση στην πόλη με αναγνώριση πεζών και ενεργή διατήρηση λωρίδας. Χρησιμοποιεί τις ίδιες κάμερες και ραντάρ για το cruise control του, το οποίο δεν προσαρμόζει μόνο στην ταχύτητα του αυτοκινήτου, αλλά προσπαθεί επίσης να προβλέψει πότε κάποιος θα βρεθεί μπροστά σας και θα επιβραδυνθεί απαλά. Η ταχύτητα σας θα προσαρμοστεί όταν περνάτε τα όρια. Μια κάμερα οπισθοπορείας και η τεχνολογία προειδοποίησης τυφλού σημείου είναι διαθέσιμη αν ανεβείτε στα επίπεδα trim SR ή EX αντίστοιχα.

Το Civic έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την Ευρώπη, αλλά για πρώτη φορά, το Civic πωλείται στην Αμερική και την Ασία. Στην πραγματικότητα, το εργοστάσιο Swindon που πρόκειται να κλείσει σύντομα και  είναι το μοναδικό εργοστάσιο στο παγκόσμιο δίκτυο της Honda που κατασκευάζει την πεντάθυρη έκδοση.

Το άρθρο έχει πηγή το Top Gear

Exit mobile version