AUTO TIME

Η Jaguar XE φρεσκάρεται με έμφαση στην ποιότητα

Θα πρέπει να παραδεχθούμε πως, ανεξαρτήτως της προσωπικής μας συμπάθειας προς την Jaguar και ειδικά προς την ΧΕ, το μεσαίο σεντάν των Βρετανών δεν έχει βάλει φωτιά στην αγορά έξω από την πατρίδα του.

Συντάκτης: Φίλιππος Ντάσκας Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Θα πρέπει να παραδεχθούμε πως, ανεξαρτήτως της προσωπικής μας συμπάθειας προς την Jaguar και ειδικά προς την ΧΕ, το μεσαίο σεντάν των Βρετανών δεν έχει βάλει φωτιά στην αγορά έξω από την πατρίδα του.

Δύο είναι οι κύριες αιτίες κατά τη γνώμη μας κι έχουν να κάνουν αφενός με το ότι η XE είναι σημαντικά πιο ακριβή σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ενώ ταυτόχρονα και η καμπίνα της ήταν αρκετά πίσω σε σχέση και πάλι με τον -κυρίως γερμανικό- ανταγωνισμό.

Ως προς το πρώτο δεν μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη, ως προς το δεύτερο όμως η Jaguar πραγματοποίησε πολύ σημαντικές παρεμβάσεις που κάνουν το εσωτερικό της φρεσκαρισμένης XE… αγνώριστο.

Εκεί, τα μαλακά υλικά βρίσκονται πλέον σε κάθε επιφάνεια που έρχεται σε επαφή με τους επιβαίνοντες, με ανασχεδιασμένες επενδύσεις στις θύρες και φυσικά με σαφώς αναβαθμισμένη κεντρική κονσόλα.

Εκεί φιλοξενείται πλέον το Touch Pro Duo σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας από την ηλεκτρική I-Pace, με την οθόνη αφής των 10 ιντσών που “αγκαλιάζει” πλέον και τον αυτόματο κλιματισμό, ενώ η Jaguar εισάγει πλέον τα δερμάτινα καθίσματα στον στάνταρ εξοπλισμό.

Ταυτόχρονα, για πρώτη φορά στην κατηγορία ο εσωτερικός καθρέπτης αντικαθίσταται από ένα σετ καμερών και μία οθόνη υψηλής ευκρίνειας που προβάλλει την όψη προς τα πίσω χωρίς να εμποδίζεται από τους πίσω επιβάτες ή, πιο σημαντικά, από τις πίσω κολώνες!

Το μόνο που απομένει να ευχηθούμε είναι να ευθυγραμμιστεί κάπως περισσότερο η τιμολογιακή πολιτική της Jaguar με τη νόρμα της κατηγορίας. Ίσως τότε η XE να διεκδικήσει την κορυφαία θέση που αξίζει…

Exit mobile version