AUTO TIME

Škoda Kamiq: Το τρίτο μέλος της παρέας

Η αρχή έγινε με το επταθέσιο Kodiaq και τη σκυτάλη πήρε o αντικαταστάτης του Yeti, το ταλαντούχο Karoq. Τώρα όμως ήρθε η ώρα της επέκτασης, και αυτή η επέκταση πραγματοποιείται προς τα κάτω, με το νέο Kamiq. To νέο Škoda Kamiq τοποθετείται στο επίκεντρο της μεγάλης κατηγορίας των SUV πόλης (ή τσέπης, αν προτιμάτε) και...

Συντάκτης: Φίλιππος Ντάσκας Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Η αρχή έγινε με το επταθέσιο Kodiaq και τη σκυτάλη πήρε o αντικαταστάτης του Yeti, το ταλαντούχο Karoq. Τώρα όμως ήρθε η ώρα της επέκτασης, και αυτή η επέκταση πραγματοποιείται προς τα κάτω, με το νέο Kamiq.

To νέο Škoda Kamiq τοποθετείται στο επίκεντρο της μεγάλης κατηγορίας των SUV πόλης (ή τσέπης, αν προτιμάτε) και το όνομά του έχει επιλεγεί με ακριβώς αυτό το σκεπτικό καθώς, στη γλώσσα των Ίνουιτ η λέξη kamiq σημαίνει “αυτό που ταιριάζει τέλεια”.

Σίγουρα πάντως ταιριάζει τέλεια στη γκάμα της Škoda, μεταφράζοντας τη σχεδιαστική γλώσσα των Kodiaq και Karoq πιστά παρά τις μικρότερες διαστάσεις.

Η μάσκα εμπρός τονίζει το πλάτος του νέου Kamiq, όπως και τα LED φώτα ημέρας, ενώ η απλή γραμμή του προφίλ οδηγεί σε ένα κόμπακτ πίσω μέρος που αντλεί την έμπνευσή του από το νέο Scala και ενσωματώνει λεπτομέρειες όπως το diffuser για να “δείξει” την αυξημένη απόστασή του από το έδαφος.

Οι διαστάσεις του νέου Škoda Kamiq (4.2 μ. μήκος, 1.79 μ. πλάτος και 2.65 μ. μεταξόνιο) εγγυώνται εξαιρετικούς χώρους στην καμπίνα (73 χιλιοστά χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, 400 λίτρα πορτ-μπαγκάζ), ενώ και το κάθισμα του συνοδηγού δύναται να διπλώσει για τη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων.

Κάτω από το καπώ συναντάμε τέσσερις κινητήρες, με τις τρεις επιλογές βενζίνης να είναι ο 1.000άρης TSI στα 95 και 115 άλογα με τρεις κυλίνδρους (ο δεύτερος και με 7-τάχυτο αυτόματο DSG) και ο 1.500άρης TSI στα 150 άλογα με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Ο μόνος πετρελαιοκινητήρας που υπάρχει είναι ο TDI των 1.6 λίτρων με 115 άλογα και 250 Nm ροπής, με καταλύτη SCR που διαθέτει σύστημα AdBlue για τη μείωση των εκπομπών μικροσωματιδίων, ενώ συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 7-τάχυτο αυτόματο DSG.

H γνωστή γκάμα συστημάτων ασφάλειας είναι διαθέσιμη και στο Kamiq, με τα Lane Assist και Front Assist να είναι στάνταρ (συστήματα αυτόματης πέδησης για αποφυγή πεζών ή εμποδίων), ενώ συστήματα όπως το Adaptive Cruise Control ή ακόμα και το Crew Protect Assist (σύστημα προετοιμασίας του οχήματος για επερχόμενη πρόσκρουση) και το Side Assist κάνουν την εμφάνισή τους στην κατηγορία.

To νέο Škoda Kamiq αναμένεται να εκκινήσει την εμπορική του πορεία το ερχόμενο φθινόπωρο.

Exit mobile version