AGENT GREEK

Τζόλης: Η Wasserman διαφημίζει την… πραμάτεια της

Ο τρόπος (και οι τόποι) «προβολής» που έχει ο Χρήστος Τζόλης, πέραν του αδιαμφισβήτητου ταλέντου του, «φωνάζει» Wassserman.

Τζόλης: Η Wasserman διαφημίζει την πραμάτεια
Συντάκτης: Sportime Team Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Ο τρόπος (και οι τόποι) «προβολής» που έχει ο Χρήστος Τζόλης, πέραν του αδιαμφισβήτητου ταλέντου του, «φωνάζει» Wassserman.

Τζόλης: Αυτή είναι η διαφορά αδέρφια. Για όποιον δεν μπορεί να το αντιληφθεί, εδώ, πενηνταράκια. Η λιμνούλα της Ελλάδας και του εδώ πρωταθλήματος, ψάρια πολλά δεν μπορεί να πιάσει.

Όταν βγει κάποιο, από που και ως που και βρει δρόμο για θάλασσα, τότε αναλαμβάνουν δράση «καρχαρίες». Που γνωρίζουν και ξέρουν πως να κάνουν αυτονόητα για το επίπεδο τους πράγματα, αλλά για τα δικά μας εδώ, καινοφανή. Δείτε λοιπόν τον Τζόλη. Ταλεντάρα, παιχτάρα, τα πάντα όλα.

Από την στιγμή που άλλαξε ατζέντη (δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη για γραφειοκρατικούς λόγους), άλλαξε αυτομάτως και το στάτους του. Το transfermarkt τον μετέτρεψε από τη μια στιγμή στην άλλη, ως τον πλέον «ακριβό» ποδοσφαιριστή του ελληνικού πρωταθλήματος, ενώ σωρηδόν, από τη μια άκρη στην άλλη της Ευρώπης, ξεφύτρωσαν δημοσιεύματα (τελευταίο αυτό του goal.com χτες) που τον μετέτρεπαν σε μήλο της έριδος μεγάλων συλλόγων της ηπείρου.

Ντόρος, φασαρία, αλλά σε επίπεδο τελείως διαφορετικό από τα ελληνικά μέτρα, που εδώ το πολύ πολύ να παίζαμε μεταξύ μας για μάχη των «μεγάλων» και τα λοιπά ωραία. Διαφορά αδέρφια, είπαμε.

Η Wasserman που πλέον διαχειρίζεται τον 19χρονο εξτρέμ του ΠΑΟΚ έχει τις προσβάσεις, τα  μέσα, τον τρόπο τέλος πάντων να διαφημίσει την πραμάτεια της για να κάνει τη δουλειά της.

Και ακόμη, δεν έχουμε δει τίποτα.


Διαβάστε επίσης:

Νέα Τούμπα: «Θα… ανοίξει στα 100 χρόνια του ΠΑΟΚ»

Exit mobile version