ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΤΑΚΗΣ

Η εύστοχη κίνηση της ΠΑΕ Άρης στο μάρκετινγκ

Άρης: Το πόσο σημαντικό είναι το μάρκετινγκ στον αθλητισμό δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε. Βοηθάει καταλυτικά τις ομάδες να αυξήσουν τα έσοδά τους και επίσης τους προσδίδει αίγλη και πρεστίζ. Το μάρκετινγκ αποδίδει τα μέγιστα όταν κινηθείς πάνω σε δύο τομείς. Από τη μία να εκμεταλλευθείς σωστά την ιστορία της κάθε ομάδας και να δημιουργήσεις προϊόντα...

Η εύστοχη κίνηση μάρκετινγκ από την ΠΑΕ Άρης
Συντάκτης: Αλέξανδρος Κωτάκης Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Άρης: Το πόσο σημαντικό είναι το μάρκετινγκ στον αθλητισμό δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε. Βοηθάει καταλυτικά τις ομάδες να αυξήσουν τα έσοδά τους και επίσης τους προσδίδει αίγλη και πρεστίζ.

Το μάρκετινγκ αποδίδει τα μέγιστα όταν κινηθείς πάνω σε δύο τομείς. Από τη μία να εκμεταλλευθείς σωστά την ιστορία της κάθε ομάδας και να δημιουργήσεις προϊόντα τα οποία προκαλούν συναισθήματα νοσταλγίας και μνήμης στους οπαδούς.

Από την άλλη ο κάθε σύλλογος πρέπει να αφουγκράζεται την επικαιρότητα και αναλόγως να πράττει ώστε να «πιάσει» τη στιγμή και να προσελκύσει τους πελάτες-φιλάθλους της.

Τέτοια αντανακλαστικά έδειξε η ΠΑΕ Άρης. Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει (FIFA, διακοπή πρωταθλήματος λόγω της πανδημίας) προχώρησε στην κυκλοφορία προστατευτικών μασκών με το σήμα της ομάδας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Δεληζήσης: «Περιμένουμε πώς και πώς το Κύπελλο» (vid)

Μια έξυπνη κίνηση που εκμεταλλεύεται σωστά τη πρωτόγνωρη στιγμή που βιώνουμε με τον κορονοϊό και η οποία μπορεί να αποφέρει έσοδα.

Πολλοί θα θέλουν να προμηθευτούν μια τέτοια μάσκα και μετά από χρόνια να θυμούνται την «περιπέτεια» που όλοι βιώσαμε. Μετά από πολύ καιρό αυτές οι μάσκες θα αποτελέσουν συλλεκτικό είδος όσο κι αν τώρα μπορεί να μας φαίνεται υπερβολικό.

Επίσης όταν με το καλό επιτραπεί η προσέλευση οπαδών στο γήπεδο φαντάζεστε την ωραία εικόνα του Βικελίδης με χιλιάδες κόσμου να φορούν (έστω για κάποια λεπτά κατά τη διάρκεια ενός ματς) την κιτρινόμαυρη αυτή μάσκα με το σήμα του «Θεού του πολέμου»; Θα είναι μια σύγχρονη εκδοχή των ανάποδων μπουφάν fly όταν το τότε γήπεδο Χαριλάου «ντυνόταν» στα πορτοκαλί τη δεκαετία του ’90.

Δεν λέω ότι η ΠΑΕ έκανε κάτι το τρομερό, αλλά ήταν σίγουρα μια εύστοχη κίνηση που δείχνει πώς μπορείς να κινηθείς σωστά ακόμη και σε δύσκολες καταστάσεις που δεν υπάρχουν έσοδα.

Φυσικά πρέπει να γίνουν πολλά ακόμη στο θέμα μπουτίκ όπου ο Άρης διαχρονικά υστερεί.  Ειδικότερα στο μπάσκετ ο Άρης έχει την τεράστια κληρονομιά της Αυτοκρατορίας την οποία και δεν έχει εκμεταλλευθεί ούτε στο ελάχιστο.

Σκεφτείτε πόσα προϊόντα θα μπορούσες να έχεις από εκείνη την ομάδα. Θα έπρεπε να κυκλοφορούσαν από…. γαριδάκια Γκάλης μέχρι  αναμνηστικά με τρίχες από τις μπούκλες του Λυπηρίδη.

Η αγάπη του κόσμου για αυτή την ομάδα είναι τεράστια και σίγουρα κάθε προϊόν θα ξεπουλούσε. Φανταστείτε ο Άρης να βρισκόταν στο NBA τι «θαύματα» θα έκαναν οι Αμερικανοί με την τεράστια ιστορία του. Μακάρι να δούμε κάποια από αυτά τα προσεχή χρόνια…

Exit mobile version