ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ

ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: Πωλούνται όπως είναι… επιπλωμένα

ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: Και για τα δύο «μαγαζιά», επιχειρηματικά – πλέον και πάντα – μιλώντας. Μαγαζιά γωνία. Ελκυστικά προς πώληση.

ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: Και για τα δύο «μαγαζιά», επιχειρηματικά – πλέον και πάντα – μιλώντας. Μαγαζιά γωνία. Ελκυστικά προς πώληση.
Συντάκτης: Γεράσιμος Μανωλίδης Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: Και για τα δύο «μαγαζιά», επιχειρηματικά – πλέον και πάντα – μιλώντας. Μαγαζιά γωνία. Ελκυστικά προς πώληση.

Υπόθεση εργασίας. Ξημέρωσε 20 Μαΐου. Η σεζόν για Παναθηναϊκό και ΑΕΚ, τελειωμένη μέρες τώρα. Για τον Παναθηναϊκό, το ξεκίνημα της επόμενης αργεί. Και σωστά, αφού δεν υπάρχει καμιά βιασύνη λόγω διεθνών διοργανώσεων. Στην ΑΕΚ, αυτό θα έρθει στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου. Τσακ μπαμ. Ούτε που θα καταλάβουν/καταλάβουμε το πόσο γρήγορα θα σεντράρουν στην προετοιμασία τους.

Κοινός τόπος αμφότερων; Αναζήτηση νέου τεχνικού. Και, όπως τουλάχιστον προκύπτει από το ρεπορτάζ αλλά και όσα διαρρέουν όλοι οι υπεύθυνοι κύκλοι, τετράγωνα και τρίγωνα των δύο συλλόγων, αλλά και τουλάχιστον όπως προέκυψε και αρμοδιότατα, από τα χείλη του διοικητικού ηγέτη του «δικέφαλου», ριζικό ξεσκάρταρισμα των ρόστερ των δύο ομάδων, σαρωτικό – ει δυνατόν – αγωνιστικό makeover.

Ωραία, ωραιότατα και απολύτως λογικά βάσει της εικόνας και του στάτους των δύο clubs ειδικά την τελευταία σεζόν (αλά όχι μόνο αυτής προφανώς). Με αφορμή όμως τη συζήτηση, που είχε ο Δημήτρης Μελισσανίδης με τους ρεπόρτερ που καλύπτουν την καθημερινότητα της ΑΕΚ, τα στοιχεία που – μεταξύ άλλων – παρέθεσε για το γήπεδο, το προπονητικό κέντρο, τα οικονομικά δεδομένα του συλλόγου και πως αυτά θα επηρεαστούν/βελτιωθούν ξεπηδούν απορίες, σκέψεις.

Και για τα δύο «μαγαζιά», επιχειρηματικά – πλέον και πάντα – μιλώντας. Μαγαζιά γωνία. Από τη μία η ΑΕΚ. Του χρόνου τέτοια εποχή θα μπει με το καλό στο δικό της γήπεδο, το πλέον σύγχρονο ευρωπαϊκό. Εχει ιδιόκτητο προπονητικό κέντρο, με επενδύσεις εκατομμυρίων στις υποδομές και την επέκτασή του. Έχει ιδιόκτητα γραφεία. Έχει μηδενικά χρέη και μηδενικές τραπεζικές και δανειακές εκκρεμότητες. Κοινώς, ό,τι αγοράζεται, είναι αξία.

Από την άλλη ο Παναθηναϊκός. Πριν τρία καλοκαίρια, τα χρέη του δεν υπολογίζονταν. Πλέον έχουν πέσει κάτω από τα 5 εκατ. ευρώ και σύμφωνα με όλες τις εκτιμήσεις στην επόμενη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου θα μηδενίσουν. Οι οφειλές προς τρίτους αν δεν έχουν διευθετηθεί, έχουν ρυθμιστεί και δεν αποτελούν πλέον επιβαρυντικό για τα ταμεία (και τη φήμη) του συλλόγου δεδομένο.

Το γήπεδο απέχει αρκετά από την υλοποίηση – και σίγουρα περισσότερο απ’ ότι εμφανίζεται – αλλά είναι αλήθεια πως βρίσκεται στην τελική του ευθεία σε επίπεδο σχεδιασμού και έναρξης υλοποίησης, ενώ φυσικά υπάρχουν και εδώ ιδιόκτητες προπονητικές εγκαταστάσεις (στις οποίες έχουν ήδη ξεκινήσει σαρωτικές εγκαταστάσεις για βελτίωση κάθε είδους εν όψει της καλοκαιρινής κιόλας προετοιμασίας).

Προσθέστε και ότι μιλάμε για δύο από τις βαρύτερες φανέλες του ελληνικού αθλητικού (και όχι μόνο ποδοσφαιρικού) στερεώματος και η παρουσίαση, συνοπτικά, του προφίλ των δύο «προϊόντων» ολοκληρώνεται. Και εύλογα προκύπτει και η ερώτηση. Με τα συγκεκριμένα δεδομένα, με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, με όλα αυτά, που πλέον υφίστανται και στις δύο ομάδες, τι είναι το προφανές (ή τα προφανή) που λείπει (λείπουν) προκειμένου να γεφυρωθεί η απόσταση από την κορυφή, την ανάκτηση του πρωταγωνιστικού – σε αγωνιστικό επίπεδο – ρόλου;

Ρητορικά τα ερωτήματα, αυτονόητες (μοιάζουν) οι απαντήσεις. Και η επόμενη φαίνεται να έρχεται ως λογική συνέχεια. Αν τώρα, έτσι όπως είναι τα πράγματα και τα δεδομένα, τα συγκεκριμένα μαγαζιά δεν μπορούν να σηκώσουν – αγωνιστικά – κεφάλι (ή έστω δυσκολεύονται, ακόμη και στα «απλούστερα», όπως η εύρεση ενός προπονητή που θα εμπνεύσει και ο καταρτισμός ενός πλάνου που θα στηριχτεί και θα δώσει χρόνο σε όλους) δεν είναι λοιπόν ευκολότερο, λογικότερο να μπει πωλητήριο;

Οικονομικά, επιχειρηματικά, εμπορικά, αξιακά, οι συνθήκες είναι ιδανικές. Δεν πρόκειται να βρεθεί για τον πωλητή καλύτερο πλαίσιο και σίγουρα ο (όποιος) αγοραστής δύσκολα θα βρει καταλληλότερη ευκαιρία για να αγοράσει. Ολα τα υπόλοιπα – σε επικοινωνιακό επίπεδο και αντίστοιχο εντυπώσεων – φτιάχνονται. Ιδέα λοιπόν. Η έστω, τροφή για σκέψη. Αν δεν υπάρχει (δεν έχει δρομολογηθεί) ήδη…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Survivor – Νικολέτα Μαυρίδη: Σπαρακτική εξομολόγηση για τον θάνατο του πατέρα της!

Σχίνος Κορινθίας: Μεγάλη φωτιά – Δόθηκε εντολή εκκένωσης οικισμού

MasterChef trailer 20/5: Πρώτος ημιτελικός με επιλογές ζευγαριών και δοκιμασία αποχώρησης! (vid)

Exit mobile version