ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΡΛΑΚΗΣ

Ο Θόδωρος Σκυλακάκης είναι ο νέος Ρομπέν των Δασών

Κι όμως ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών είχε την απαίτηση να πάρουμε στα σοβαρά τη θεωρία για το λόγο που δε μειώνεται η τιμή της βενζίνης

Αν αναζητούμε ένα σύγχρονο Ρομπέν των Δασών τότε σίγουρα ο Θόδωρος Σκυλακάκης έχει κερδίσει τον τίτλο άνευ αντιπάλου.
Αν αναζητούμε ένα σύγχρονο Ρομπέν των Δασών τότε σίγουρα ο Θόδωρος Σκυλακάκης έχει κερδίσει τον τίτλο άνευ αντιπάλου.
Συντάκτης: Νίκος Μπουρλάκης Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Αν αναζητούμε ένα σύγχρονο Ρομπέν των Δασών τότε σίγουρα ο Θόδωρος Σκυλακάκης έχει κερδίσει τον τίτλο άνευ αντιπάλου.

Βέβαια με την τοποθέτηση που έκανε ο Θόδωρος Σκυλακάκης, πέρα από ότι μας διαφώτισε πλήρως για το λόγο που πληρώνουμε την πιο ακριβή βενζίνη στην Ευρώπη (και του χρωστάμε ευγνωμοσύνη), είναι πολύ πιθανό να προκαλέσει πολλές αντιδράσεις στην πλουτοκρατία της χώρας.

Να μη φοβάται τίποτα όμως. Τα λαϊκά στρώματα είναι εδώ για να τον υπερασπιστούν, αφού βοήθησε, ως νέος Ρομπέν των Δασών,  το φτωχό πολίτη να αισθανθεί ανακούφιση. Κι ας πληρώνει πανάκριβα τη βενζίνη, άλλωστε με τόσο υψηλά ποσοστά παχυσαρκίας ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών σε στέλνει στην πεζοπορία ή το τζόκινγκ για να πας στην δουλειά σου.

Για να είμαστε ειλικρινείς, όμως, το να δικαιολογήσει την τοποθέτησή του ως κίνητρο για να αθληθούμε, θα ήταν κάτι σαφώς πιο σοβαρό απ΄ εκείνο που εξεστόμισε.

Θυμίζει το ανέκδοτο με τη γαλέρα όπου οι σκλάβοι τραβούν κουπί και ο υπεύθυνος τους λέει: Έχω μια καλή και μια κακή είδηση. Η καλή είναι ότι πλησιάζουμε στον προορισμό μας. Η κακή είναι ότι ο εκατόνταρχος θέλει να κάνει τζετ σκι»

Τι είπε λοιπόν;

«Το μεγαλύτερο κομμάτι των συνταξιούχων, πάρα πολλοί άνεργοι, δεν έχουν αυτοκίνητο. Αυτοί που έχουν 2-3 αυτοκίνητα- που δεν τους λες και τους φτωχούς της κοινωνίας- θα ωφεληθούν περισσότερο. Οπότε, το να κάνουμε μία μείωση φόρου που θα ωφελεί κατά κύριο λόγο τους πιο πλούσιους και δεν παρεμβαίνει καθόλου, αφήνει τελείως απροστάτευτους τους φτωχότερους, φαίνεται παράλογο. Ιδίως όταν έχουμε κάνει διπλασιασμό του επιδόματος θέρμανσης, οπότε καλύπτουμε το θέμα των καυσίμων θέρμανσης, που είναι αυτό που καίει τα νοικοκυριά»

Κατά το «Σκυλακάκειο Θεώρημα» που ασφαλώς θα τοποθετηθεί στις δηλώσεις μεγάλων ανδρών κατά τον 22ο αιώνα όποιος έχει αυτοκίνητο στην Ελλάδα, αυτομάτως θεωρείται προνομιούχος ή πλούσιος.

Οπότε τι πιο φυσιολογικό; Δεν μειώνεις το φόρο για να μην ευνοήσεις τους πλούσιους (αυτούς που κατά τον Σκυλακάκη έχουν αυτοκίνητο) καθώς οι φτωχοί δεν αγγίζονται αφού δεν έχουν αυτοκίνητο! Μιλάμε για νοητικό άλμα, όχι αστεία.

Προφανώς ο οπωροπώλης που έρχεται στη λαϊκή της Αθήνας, ας πούμε από την Κόρινθο για να πουλήσει τα πορτοκάλια του, αν πληρώνει πανάκριβο καύσιμο δε θα μεταφέρει την αύξηση στα προϊόντα για να βγάλει κανένα φράγκο. Αλλά ναι, είναι πλούσιος, αφού έχει αυτοκίνητο. To είπε ο υπουργός Σκυλακάκης, όχι εγώ.

Ένας που παίρνει ας πούμε τον βασικό μισθό κι έχει ένα αυτοκίνητο από το 2002 (εικοσαετίας) για να κάνει τη δουλειά του, είναι πλούσιος οπότε δεν πρέπει να του μειώσουμε την τιμή της βενζίνης γιατί θα ωφεληθεί!

Με την ίδια λογική, οι φτωχοί δεν έχουν μεγάλα σπίτια με κεντρική θέρμανση οπότε δε χρειάζεται να μειώσουμε την τιμή στο πετρέλαιο θέρμανσης. Αφου ζεσταίνονται με μαγκάλια.

Οι φτωχοί πεινούν, άρα δεν υπάρχει λόγος να μειώσουμε τις τιμές των τροφίμων. Ή επίσης οι φτωχοί μένουν στο δρόμο, άρα γιατί να κάνουμε κάτι με τις τιμές των ενοικίων;

Ο κόσμος, πέρα από το πικρό χιούμορ (τουλάχιστον όχι άστοχο όπως του υπουργού) δεν έχει 99 σεντς για να βάζει στην άκρη ένα ευρώ, κάθε μήνα. Δηλώσεις όπως αυτή του Σκυλακάκη, μπορεί να σημαίνουν τρία πράγματα: Απόλυτη άγνοια ή αδιαφορία περί της κατάστασης περιφρόνηση για την κοινωνία ή ακόμα χειρότερα, μίσος για όσους δεν είναι πλούσιοι.

Κάτι τελευταίο: Η εμφάνισή του στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1 έκανε τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Διότι έδειξε αμετανόητος κι εκτός τόπου και χρόνου. Καλή τύχη.

Exit mobile version