ENGINE POWER

Διορθώθηκαν οι κανόνες MotoGP 2027: μετάβαση σε κινητήρες 850cc, απαγόρευση συσκευών

Το MotoGP αυστηροποιεί τους κανόνες του από το 2027: ο κυβισμός θα μειωθεί, οι συσκευές είναι ιστορία και θα υπάρξουν επίσης περικοπές στην αεροδυναμική
Διορθώθηκαν οι κανόνες MotoGP 2027: μετάβαση σε κινητήρες 850cc, απαγόρευση συσκευών

Νέοι κανόνες MotoGP 2027: Η Επιτροπή Grand Prix του MotoGP επιβεβαίωσε τους νέους κανόνες για το 2027 τη Δευτέρα. Αυτό συνοδεύεται από μείωση κυβισμού από 1.000 σε 850 cc . Αυτό συμφώνησε το πρωτάθλημα σε συνεργασία με τους κατασκευαστές, παράλληλα με μια σειρά από άλλα σημαντικά σημεία.

Η πρόταση για μείωση του μεγέθους των κινητήρων για πρώτη φορά από το 2007 οφείλεται στην ανάγκη μείωσης των ταχυτήτων των μοτοσυκλετών για τη βελτίωση της ασφάλειας σε πολλές από τις τρέχουσες πίστες της αγωνιστικής σειράς.

Το MotoGP έχει χρησιμοποιήσει κινητήρες 1000cc από το 2012, έχοντας μεταβεί στους πολύ κακοποιημένους κανονισμούς των 800cc το 2007 . Πριν από αυτό, μεταξύ της έναρξης της νέας τετράχρονης εποχής του MotoGP το 2002 και το 2006, ο κυβισμός ήταν 990cc – αντικαθιστώντας την εποχή των δίχρονων κινητήρων των 500cc.

Μια άλλη σημαντική αλλαγή στους κανόνες για το 2027 είναι η μείωση της αεροδυναμικής. Η αεροδυναμική εξέλιξη έχει γίνει βασικό πεδίο μάχης στο MotoGP τα τελευταία χρόνια, αν και αυτή η ώθηση είχε γενικά αρνητική επίδραση στο αγωνιστικό θέαμα.

Αυτό ελέγχεται με τη μείωση των επιτρεπόμενων μεγεθών για το μπροστινό μέρος του αεροσκάφους. Τυχόν εξαρτήματα που προστίθενται στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας πρέπει να αναγνωρίζονται ως μέρος του συνολικού αεροσκάφους. Μία ενημέρωση αεροσκαφών ανά σεζόν επιτρέπεται επίσης στους νέους κανονισμούς.

Όλες οι συσκευές ύψους βόλτας, συμπεριλαμβανομένων των συσκευών εκτόξευσης οπών, θα απαγορευθούν. Η συσκευή ύψους οδήγησης για τον μπροστινό τροχό είχε ήδη απαγορευτεί το 2024.

kanones-motogp-2027-alages

Το σύστημα παραχώρησης MotoGP παραμένει σε ισχύ

Νέοι κανόνες MotoGP 2027: Μικρές αλλαγές περιλαμβάνουν τη μείωση του αριθμού των κινητήρων από επτά σε έξι σε 20 αγώνες και από εννέα σε επτά σε 21 σε 22 αγώνες. Το ελάχιστο βάρος των μοτοσυκλετών πέφτει από τα 157 στα 153 κιλά, η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ από 22 σε 20 λίτρα στο Grand Prix και από 12 στα 11 λίτρα στο σπριντ.

Το σύστημα παραχώρησης που εισήχθη εκ νέου για το 2024 θα συνεχιστεί το 2027, με όλους τους κατασκευαστές να εισέρχονται στο 2026 ξεκινώντας τον νέο ρυθμιστικό κύκλο ως επωνυμία της Κατηγορίας Β.

Αυτό σημαίνει ότι η εξέλιξη του κινητήρα έχει παγώσει, μπορούν να χρησιμοποιηθούν τρεις χαρακτήρες μπαλαντέρ ανά σεζόν, δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν δοκιμές με κανονικούς οδηγούς κατά τη διάρκεια της σεζόν και συνολικά 190 ελαστικά είναι διαθέσιμα για δοκιμή.

Κάθε νέος κατασκευαστής που θα εισέλθει το 2027 θα ξεκινήσει από την Κατηγορία D και θα έχει δωρεάν ανάπτυξη και δοκιμή κινητήρα με δρομείς, καθώς και έξι χαρακτήρες μπαλαντέρ και 260 ελαστικά δοκιμών.
Η κατάταξη ενός κατασκευαστή θα επανεκτιμηθεί στη μέση της σεζόν.

Ένα προαναγγελθέν στοιχείο των κανόνων του 2027 θα είναι η χρήση 100% βιώσιμων καυσίμων. Τα πρώτα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση έχουν ήδη γίνει αυτή τη σεζόν MotoGP με την εισαγωγή καυσίμων που αποτελούνται κατά 40 τοις εκατό από μη ορυκτά υλικά.

kanones-motogp-2027-alages

Νέοι κανόνες MotoGP 2027:  Πιθανή νέα BMW για το 2027

Η τελευταία σημαντική τεχνική αναθεώρηση των κανονισμών MotoGP πραγματοποιήθηκε το 2016 με την εισαγωγή των τυπικών ηλεκτρονικών, που είχε ως στόχο να μειώσει το χάσμα μεταξύ των κυρίαρχων Ιάπωνων κατασκευαστών και του υπόλοιπου χώρου.

Αυτό βοήθησε τελικά στην αύξηση της παρουσίας των κατασκευαστών στο MotoGP. Η Suzuki και η Aprilia επέστρεψαν στη σειρά το 2015 και η KTM εντάχθηκε το 2017.

Από το 2016, και οι τρεις κατασκευαστές έχουν κερδίσει αγώνες, ενώ η Ducati – η οποία επίσης επωφελήθηκε από την αλλαγή του κανόνα μετά από χρόνια μόχθου – έχει αναδειχθεί ως η κυρίαρχη δύναμη στο MotoGP, παρέχοντας τον παγκόσμιο πρωταθλητή 2022/23.

Νέοι κανόνες MotoGP 2027:  Τις τελευταίες εβδομάδες, η BMW δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να μπει στο MotoGP τα επόμενα χρόνια, με την αλλαγή του κανόνα του 2027 να θεωρείται πύλη. Ωστόσο, η μάρκα δεν έχει ακόμη δεσμευτεί και έχει τονίσει ότι δεν συμμετείχε στις συζητήσεις για τους κανόνες.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

 

#Tags για το άρθρο με τίτλο «Διορθώθηκαν οι κανόνες MotoGP 2027: μετάβαση σε κινητήρες 850cc, απαγόρευση συσκευών».
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Λίγες μέρες πριν από τις πρώτες παρουσιάσεις και τις προ-σεζόν δοκιμές, η AUTOhebdo επισημαίνει ορισμένα στοιχεία σχετικά με το grid για αυτή τη νέα σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Με 41 συμμετοχές θα διεξαχθεί στις 8 και 9 Φεβρουαρίου ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στο Ηράκλειο Κρήτης.

Engine Power
Engine Power: Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Για τη δεύτερη σεζόν του στο Hypercar με το A424, η Alpine θα παρουσιαστεί με πολύ μεγαλύτερη βεβαιότητα για αυτήν την καμπάνια του 2025, αλλά με προσεκτικούς και ρεαλιστικούς στόχους στο WEC.

Engine Power
Engine Power: Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco είναι ευχαριστημένος με την πρόοδο που σημείωσε η Honda τον χειμώνα και έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο για τον πρώτο γύρο της σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.

Engine Power
Engine Power: Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο ενημέρωσης The Times, το Netflix θα μπορούσε να υποβάλει προσφορά για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1 στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2026.

Engine Power
Engine Power: 1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

Η 1η Ανάβαση Αγρινίου είναι γεγονός! Η ΦΙΛ.Μ.Α. Αγρινίου είναι στην ευχάριστη θέση να προσκαλέσει όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αγωνιζόμενους, στελέχη και φιλάθλους να πάρουν μέρος, στην πρώτη ανάβαση του έτους 2025, σε μία μεγάλη γιορτή για το motorsport

Engine Power
Engine Power: MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP 2025: Ο Χόρχε Μάρτιν αναγκάστηκε να αποσυρθεί στo Sepang μετά από το ατύχημα που τον άφησε με πολλαπλά κατάγματα. (VIDEO)

Engine Power
Engine Power: Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Μόλις έφτασε στο Grove, ο Carlos Sainz έδωσε λεπτομέρειες για την απόφασή του να ενταχθεί στη Williams μετά από μια μακρά περίοδο προβληματισμού.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Ο πρώτος Κινέζος στην ιστορία της F1 δεν θα απέχει πολύ από τα paddocks μετά την αποχώρησή του από τη Sauber στο τέλος της περασμένης σεζόν. Επέστρεψε στη Ferrari, όπου ήταν μέλος της ακαδημίας, για να αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού.

Engine Power
Engine Power: Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Μάθετε το πρόγραμμα για τις δοκιμές προετοιμασίας MotoGP 2025, που προηγείται του εναρκτήριου γύρου του πρωταθλήματος στην Ταϊλάνδη (28 Φεβρουαρίου - 02 Μαρτίου).

Engine Power
Engine Power: Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Καθώς πλησιάζει η έναρξη της σεζόν MotoGP, η Honda εκμεταλλεύεται τα προνόμια που της παραχωρήθηκαν για να προσπαθήσει να διαγράψει μέρος της καθυστέρησης στον ανταγωνισμό, κυρίως χάρη στην άφιξη του Aleix Espargaro.

Engine Power
Engine Power: Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Εν όψει της άφιξης της Audi το 2026, η ελβετική ομάδα θα ανοίξει μια νέα βάση στην Αγγλία, ένα μηχανολογικό κέντρο με σκοπό να προσελκύσει τους καλύτερους μηχανικούς στην καρδιά της «Motorsport Valley».

Engine Power
Engine Power: Το Yamaha V4 θα δοκιμάζεται σε Grand Prix από το 2025;

Το Yamaha V4 θα δοκιμάζεται σε Grand Prix από το 2025;

Η Yamaha δεν αποκλείει την παρουσίαση του νέου V4 κινητήρα της κατά τη διάρκεια της σεζόν, ως μέρος των έξι Wildcards που διαθέτει.

Engine Power
Engine Power: Ο Carlos Sainz και ο Alex Albon οδήγησαν το Williams FW45 στη Βαρκελώνη

Ο Carlos Sainz και ο Alex Albon οδήγησαν το Williams FW45 στη Βαρκελώνη

Και οι δύο οδηγοί της Williams έκαναν την πρώτη τους έξοδο για τη χρονιά στο FW45 του 2023 στην πίστα της Βαρκελώνης, όπου η Ferrari και η Sauber έτρεξαν επίσης την περασμένη εβδομάδα ως προετοιμασία για την επερχόμενη σεζόν.

Engine Power