ENGINE POWER

Ελένη Ρεβελτζή η βασίλισσα του Dragster

Η Ελένη Ρεβελτζή, κερδίζει τις εντυπώσεις, τα βλέμματα και τις κόντρες στο ανδροκρατούμενο Dragster ομορφαίνοντας τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Ελένη Ρεβελτζή η βασίλισσα του Dragster

Μηχανοκίνητος αθλητισμός: Η Ελένη Ρεβελτζή μας οδηγεί με ασφάλεια, στην πιο όμορφη και γρήγορη κόντρα που έχουμε ζήσει, σπάει τα στερεότυπα και τα χρονόμετρα και συνεχίζει την πορεία της με επιτυχία στον κόσμο του Dragster.

Dragster; Ελένη Ρεβελτζή, από πότε είσαι εθισμένη με την ταχύτητα και στην αδρεναλίνη;

Ελένη Ρεβελτζή: Δεν θα έλεγα ότι είμαι εθισμένη στην ταχύτητα και στην αδρεναλίνη, ωστόσο η ταχύτητα με συναρπάζει, με γοητεύει, σε συνάρτηση με την αγάπη που έχω για αυτό το άθλημα, το Dragster. Το ενδιαφέρον μου για τις μοτοσικλέτες ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου έπαιζα με αμάξια και μηχανές κάνοντας αγώνες! Μπορείς να το πεις και έμφυτο!  Στην εφηβεία μου αγόρασα την πρώτη μου μοτοσικλέτα και ξεκίνησα αγώνες Scrable και motocross, σύντομα όμως το ενδιαφέρον μου στράφηκε στους αγώνες Dragster γιατί πάντα το φλέρτ με την ταχύτητα με κέρδιζε περισσότερο.

Ποιος είναι ο καλύτερος χρόνος σου ως σήμερα; Ποια είναι η μεγαλύτερη επιτυχία της Ελένης Ρεβελτζής;

Ο καλύτερος χρόνος μου είναι  7,8sec με 285 χλμ. τελική και πάντα καταλαμβάνω μια από τις πρώτες 3 θέσεις στο πανελλήνιο πρωτάθλημα. Η μεγαλύτερη μου επιτυχία και όνειρο ήταν η συμμετοχή μου σε αγώνα του  πανευρωπαϊκό πρωταθλήματος.

Όταν πρώτο ξεκίνησες Ελένη Ρεβελτζή, πως σε αντιμετώπισαν στο ανδροκρατούμενο ως τότε Dragster;

Δεν μπορώ να πω ότι αντιμετώπισα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα πέρα κάτι σχόλιων τύπου ” Πάνε πλύνε κανένα πιάτο” (γέλιο) ίσα, ίσα που ήταν πολύ φιλικοί απέναντι μου. Στην αρχή αισθανόμουν όλα τα βλέμματα των συναθλητών μου στραμμένα πάνω μου. Μην ξεχνάς πως ήμουν η μοναδική γυναίκα αγωνιζόμενη, δυστυχώς δεν υπήρχαν άλλες γυναικείες παρουσίες στο χώρο του Dragster.  Με την πάροδο του χρόνου όμως το συνήθισα, όπως και οι ίδιοι. Όσο για τον κόσμο, το βρίσκει πολύ ενδιαφέρον που μια γυναίκα μπορεί να συμμετέχει και να είναι ανταγωνιστική σε ένα τόσο ανδροκρατούμενο άθλημα.
eleni-reveltzi-dragster-hayabusha-gsxr-1300-0-400m-kori-sofia-kontres-thessaloniki-lenoe

Πόσες φορές έχουν χάσει σε κόντρα από σένα που δεν το περίμεναν θυμάσαι κάποια επική μάχη που σου έχει μείνει;

Οι νίκες μου όλα αυτά τα χρόνια ήταν πάρα πολλές κάτι που δεν μπορώ να το απαντήσω με νούμερα, όλες οι κόντρες μου ήταν μάχες με σκοπό να τις κερδίσω. Πάντα έτρεχα με άντρες για το λόγο ότι δεν υπάρχει διαχωρισμός φύλου σε αυτό το άθλημα και ότι δεν υπήρχαν άλλες γυναικείες παρουσίες. Η κάθε μάχη έχει το δικό της μάθημα να σου προσφέρει και εμπειρία γυναίκες, άντρες αγωνιζόμαστε με τους ίδιους όρους και όλοι θέλουμε το καλύτερο αποτέλεσμα, η κάθε μονομαχία ξέρουμε πως μπορεί να είναι και η τελευταία, γιαυτό τα δίνουμε πάντα όλα για να συνεχίσουμε, να σπάσουμε το ατομικό μας ρεκόρ και να κερδίσουμε τον αγώνα.

Πες μου από τα πρώτα σου βήματα ως τώρα την εξέλιξη της Ελένης Ρεβελτζής ως οδηγός και με τι αγωνιζόσουν σταδιακά όλα αυτά τα χρόνια;

Ξεκίνησα το 2003 τρέχοντας στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς για τότε ως το 2006 έτρεχα με ένα Yamaha R6 με καλύτερο χρόνο το 10,4 sec. στα 0-400m.  Tο 2007 έτρεχα με ένα Κawasaki ΖΧ12 και κατάφερα να κατέβω σε χρόνο 9,8sec.  Tον ίδιο χρόνο στον τελευταίο αγώνα επιχείρησα να τρέξω στην μεγαλύτερη κατηγορία του dragster super pro και δυστυχώς είχα ένα ατύχημα και με άφησε εκτός πίστας εώς το 2009. Από το 2009 έως το 2011 έτρεχα με ένα GSXR 1000, ίσα ίσα να προσαρμοστώ μετά από το ατύχημα. Από το 2012 έως το 2015 έτρεχα με ένα Hayabusa GSXR1300 σε κατηγορία με δηλωτέους χρόνους με καλύτερο χρόνο 9.3sec. Το 2016 έως το 2018 ανέβηκα κατηγορία στην Street 2 παλι με Hayabusa GSXR 1300 βελτιωμένο με χρόνο 8,6sec στην Ελλάδα και 8,4sec σε αγώνα που έλαβα μέρος στην Ουγγαρία στον οποίο βγήκα και πρώτη στον τοπικό αγώνα τους. Το 2018 δεν έλαβα μέρος λόγο υγείας. Το 2019 πήγα σε μεγαλύτερη κατηγορία στην Pro Street 2 Hayabusa GSXR1300 nitro στην οποία είμαι μέχρι και σήμερα.

eleni-reveltzi-dragster-hayabusha-gsxr-1300-0-400m

Πιστεύεις έχεις να ξεπεράσεις κάτι ακόμη η ότι ήταν να κάνεις, το έχεις πετύχει ως αθλήτρια;

Πιστεύω πως στην κατηγορία που βρίσκομαι τώρα έχω να δώσω πολλά ακόμη μιας και έχω αποκτήσει πλέον εμπειρία και τα περιθώρια βελτίωσης είναι μεγάλα και εφικτά. Το γεγονός πως είμαι ακόμα εν ενεργεία ως οδηγός και αθλήτρια μου ανοίγει το δρόμο στο να πετύχω νέους στόχους και εμπειρίες. Η αγάπη, το πάθος και η τρέλα για τις μοτοσικλέτες και την ταχύτητα είναι τα κίνητρα μου για να συνεχίσω ακόμη πιο δυναμικά.

Πως βλέπεις τον χώρο του Dragster στην Ελλάδα;

Δυστυχώς στην Ελλάδα γενικά ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι πολύ πίσω από τα ευρωπαϊκά και παγκόσμια πρότυπα σε θέματα εγκαταστάσεων και όχι σε θέματα αθλητών και βελτίωσης των μοτοσυκλετών. Γιαυτό ευθύνεται η πολιτεία και οι ομοσπονδίες που δυστυχώς δεν μας αντιμετωπίζουν όπως άλλα αθλήματα όπως μπάσκετ, ποδόσφαιρο, κολύμβηση κλπ τα οποία έχουν τον δικό τους αγωνιστικό χώρο, το dragster δυστυχώς δεν έχει τον δικό του αθλητικό χώρο με αποτέλεσμα τα σωματεία που ασχολούνται με αυτό να ψάχνουν να βρουν και να νοικιάζουν χώρο για φιλοξενήσουν τέτοιου είδους αγώνες και οι χώροι αυτοί είναι ως επι το πλείστον ανενεργά αεροδρόμια.

Ποιο άνθρωποι κρύβονται πίσω από την Ελένη Ρεβελτζή όλα αυτά τα χρόνια;

Όλα αυτά τα χρόνια δίπλα μου είναι ο άντρας μου ο οποίος με στηρίζει, με εμψυχώνει, με συμβουλεύει και είναι ο μηχανικός μου Πουμπουρίδης Γαβριήλος, η κόρη μου  Σοφία και οι πολύ κοντινοί μου φίλοι και φυσικά οι σπόνσορες μου που με στηρίζουν στους αγώνες και θα ήθελα να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί χωρίς αυτούς θα είχα καταφέρει λιγότερα πράγματα.

Έχεις αγωνιστεί και σε διεθνή αγώνες ποιες είναι οι διαφορές με την Ελλάδα; Μπορούμε να φτάσουμε το επίπεδο των αγώνων του εξωτερικού;

Έχω λάβει μέρος σε διεθνή αγώνες αλλά έχω παραβρεθεί σε πολλούς διεθνείς αγώνες οι μόνες διαφορές μας είναι στο επίπεδο των εγκαταστάσεων κατά τα αλλά δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα σε αγωνιστικό επίπεδο αφού βλέπουμε ότι οι Έλληνες αθλητές είναι πολύ κοντά σε χρόνους με των Ευρωπαίων δεν είναι τυχαίο που Έλληνες αθλητές είναι πρώτοι σε ευρωπαϊκούς αγώνες.
eleni-reveltzi-dragster-hayabusha-gsxr-1300-0-400m-ougaria-kontres-thessaloniki-lenoe-winner
Ο αγώνας που θα μου μείνει αξέχαστος και φυσικά στέφθηκε με την πρώτη θέση ήταν το 2019 από τους πρώτους μου αγώνες στην τότε για εμένα δύσκολη κατηγορία Pro Street 2 όπου περιμένοντας να χάσω από την πρώτη κόντρα, τελικά κατάφερα μέσα από διάφορες συγκύριες να πάρω την πρώτη θέση ανάμεσα από 12 συμμετέχοντες. Απλά απίστευτο, μου έχει μείνει μέχρι σήμερα η χαρά μου, οι αγωνίες μας και η έκπληξη ώσπου να στεφτώ νικήτρια, τα συναισθήματα αυτού του αγώνα ήταν τόσο έντονα και ξεχωριστά.

Υπήρχε κάτι που σε στεναχώρησε τόσο πολύ που σκεφτόσουν αν σταματήσεις να ασχολείσαι με τον dragster;

Όχι δεν υπήρξε κάτι που να με έκανε να σκεφτώ να σταματήσω κάτι που αγαπάω τόσο πολύ.

Πως βλέπεις το φαινόμενο με τις κόντρες στους δρόμους;

Φυσικά είμαι αντίθετη με όλο αυτό που γίνεται με τις κόντρες έξω στους δρόμους αλλά πρέπει να αναλογιστούμε ότι μέσα από αυτό ξεκίνησε και ο θεσμός των αγώνων dragster.πιστευω πως αν είχαμε μόνιμη πίστα dragster στην Ελλάδα η οποία θα ήταν και προπονητικός χώρος δεν θα υπήρχαν κόντρες έξω σε δημοσίους δρόμους.  eleni-reveltzi-dragster-hayabusha-gsxr-1300-0-400m-kori-sofia-kontres

Πως αισθάνεσαι ως μαμά που βλέπει την κόρη να ακολουθεί τα βήματα της;

Αισθάνομαι πολύ περήφανη για αυτό, γνωρίζοντας ότι το άθλημα αυτό έχει μια επικινδυνότητα αν και τα τελευταία δυο χρόνια έχει μια αποχή από τους αγώνες περιμένοντας να την ετοιμάσουμε την νέα της μοτοσυκλέτας μια και έχει φύγει από την κατηγορία dragster junior λόγο ηλικίας και αλλαγή κατηγορίας

Το μήνυμα της Ελένης Ρεβελτζής για τα τροχαία ατυχήματα;

Το μήνυμα μου είναι ότι ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω και αυτό πρέπει να το σκεφτόμαστε καλά πριν πιάσουμε το τιμόνι στα χέρια μας, γι αυτό η ζώνη και το κράνος σώζει ζωές και δεν πρέπει να υπερβαίνουμε τον εαυτό μας.

eleni-reveltzi-dragster-hayabusha-gsxr-1300-0-400m-kori-sofia-kontres-thessaloniki

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

F1 : Η σαμπάνια επιστρέφει στις πασαρέλες

Απούσα από το 2021, η σαμπάνια θα είναι και πάλι το ποτό που θα προσφέρεται στους οδηγούς και ο εκπρόσωπος της νικήτριας ομάδας στο βάθρο από το 2025.

Engine Power
Engine Power: Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Αριθμοί πλέγματος σεζόν F1 2025

Λίγες μέρες πριν από τις πρώτες παρουσιάσεις και τις προ-σεζόν δοκιμές, η AUTOhebdo επισημαίνει ορισμένα στοιχεία σχετικά με το grid για αυτή τη νέα σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift 2025 – 1ος Αγώνας | Συμμετοχές

Με 41 συμμετοχές θα διεξαχθεί στις 8 και 9 Φεβρουαρίου ο εναρκτήριος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift στο Ηράκλειο Κρήτης.

Engine Power
Engine Power: Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Πόντιουμ, αξιοπιστία, Λε Μαν… Ποιοι είναι οι στόχοι της Alpine το 2025;

Για τη δεύτερη σεζόν του στο Hypercar με το A424, η Alpine θα παρουσιαστεί με πολύ μεγαλύτερη βεβαιότητα για αυτήν την καμπάνια του 2025, αλλά με προσεκτικούς και ρεαλιστικούς στόχους στο WEC.

Engine Power
Engine Power: Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco θέτει φιλόδοξο στόχο για το GP της Ταϊλάνδης

Ο Johann Zarco είναι ευχαριστημένος με την πρόοδο που σημείωσε η Honda τον χειμώνα και έχει θέσει έναν φιλόδοξο στόχο για τον πρώτο γύρο της σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Η Hyundai επιβεβαιώνει σημαντικές αναβαθμίσεις που έρχονται στο Ράλι Σουηδίας

Μετά από ένα δύσκολο Ράλι Μόντε Κάρλο, η Hyundai θα φέρει μια εξελιγμένη έκδοση του i20 N Rally1 στη Σουηδία με την ελπίδα να κερδίσει σε επιδόσεις και να ξεπεράσει την Toyota.

Engine Power
Engine Power: Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Το Netflix ενδιαφέρεται να μεταδώσει το F1 στις Ηνωμένες Πολιτείες

Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο ενημέρωσης The Times, το Netflix θα μπορούσε να υποβάλει προσφορά για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1 στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2026.

Engine Power
Engine Power: 1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

1η Ανάβαση Αγρινίου 2025

Η 1η Ανάβαση Αγρινίου είναι γεγονός! Η ΦΙΛ.Μ.Α. Αγρινίου είναι στην ευχάριστη θέση να προσκαλέσει όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αγωνιζόμενους, στελέχη και φιλάθλους να πάρουν μέρος, στην πρώτη ανάβαση του έτους 2025, σε μία μεγάλη γιορτή για το motorsport

Engine Power
Engine Power: MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP- Χόρχε Μάρτιν: Τρεις τραυματίες αναβάτες την πρώτη μέρα

MotoGP 2025: Ο Χόρχε Μάρτιν αναγκάστηκε να αποσυρθεί στo Sepang μετά από το ατύχημα που τον άφησε με πολλαπλά κατάγματα. (VIDEO)

Engine Power
Engine Power: Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Στα παρασκήνια της άφιξης του Carlos Sainz στη Williams

Μόλις έφτασε στο Grove, ο Carlos Sainz έδωσε λεπτομέρειες για την απόφασή του να ενταχθεί στη Williams μετά από μια μακρά περίοδο προβληματισμού.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Η Ferrari ανακοινώνει τον Guanyu Zhou ως εφεδρικό οδηγό

Ο πρώτος Κινέζος στην ιστορία της F1 δεν θα απέχει πολύ από τα paddocks μετά την αποχώρησή του από τη Sauber στο τέλος της περασμένης σεζόν. Επέστρεψε στη Ferrari, όπου ήταν μέλος της ακαδημίας, για να αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού.

Engine Power
Engine Power: Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Το Πρόγραμμα Δοκιμών Pre-Season MotoGP 2025

Μάθετε το πρόγραμμα για τις δοκιμές προετοιμασίας MotoGP 2025, που προηγείται του εναρκτήριου γύρου του πρωταθλήματος στην Ταϊλάνδη (28 Φεβρουαρίου - 02 Μαρτίου).

Engine Power
Engine Power: Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Καθώς πλησιάζει η έναρξη της σεζόν MotoGP, η Honda εκμεταλλεύεται τα προνόμια που της παραχωρήθηκαν για να προσπαθήσει να διαγράψει μέρος της καθυστέρησης στον ανταγωνισμό, κυρίως χάρη στην άφιξη του Aleix Espargaro.

Engine Power
Engine Power: Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Για να προετοιμαστεί για την εποχή της Audi, η Sauber ανοίγει μια νέα βάση στην Αγγλία

Εν όψει της άφιξης της Audi το 2026, η ελβετική ομάδα θα ανοίξει μια νέα βάση στην Αγγλία, ένα μηχανολογικό κέντρο με σκοπό να προσελκύσει τους καλύτερους μηχανικούς στην καρδιά της «Motorsport Valley».

Engine Power
Engine Power: Το Yamaha V4 θα δοκιμάζεται σε Grand Prix από το 2025;

Το Yamaha V4 θα δοκιμάζεται σε Grand Prix από το 2025;

Η Yamaha δεν αποκλείει την παρουσίαση του νέου V4 κινητήρα της κατά τη διάρκεια της σεζόν, ως μέρος των έξι Wildcards που διαθέτει.

Engine Power