ENGINE POWER

F1 GP Ιταλίας : Τα τελευταία νέα & oι καλύτεροι χρόνοι αυτή την στιγμή

F1 GP Ιταλίας : Όλο το παρασκήνιο της F1 στον αγώνα της Monza η προσπάθεια των οδηγών και των ομάδων να κερδίσουν την καλύτερη δυνατή θέση στον αυριανό Grid.
F1 GP Ιταλίας : Τα τελευταία νέα & oι καλύτεροι χρόνοι αυτή την στιγμή

F1 GP Ιταλίας : Τα τελευταία νέα & oι καλύτεροι χρόνοι αυτή την στιγμή, ποιοι πολεμάνε μια υψηλή θέση στο Grid και ποιοι να πάρουν την Pole Position. : ¨ολο το παρασκήνιο στο GP Ιταλίας στην Formula 1.

  • F1 GP Ιταλίας η Monza φιλοξενεί το 14ο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο της σεζόν. Ο καιρός έχει οριστεί καλός και ζεστός για όλο το Σαββατοκύριακο. Οι Max Verstappen και Carlos Sainz ήταν πρώτοι στις συνεδρίες της Παρασκευής. Ο Sergio ,τι στο Μονακό, με 15 από τους τελευταίους 22 αγώνες να έχουν κερδηθεί από την P1 της εκκίνησης. Perez παίζει τα ρέστα του μετά την πτώση του στο FP2Perez παίζει τα ρέστα του μετά την πτώση του στο FP2.
  • Η πίεση μπορεί να είναι στη Ferrari αυτό το Σαββατοκύριακο μπροστά στο κοινό της, αλλά κανένας από τους δύο οδηγούς δεν έδειξε να παλεύει με το βάρος των προσδοκιών χθες. Ο Carlos Sainz ήταν πολύ γρήγορος και στις δύο περιόδους, αυξάνοντας τις προοπτικές ότι θα μπορούσαν να είναι στο μίγμα για την pole εδώ σήμερα.

F1-gp-italias-Monza-2023-live-news-formula-grand-prix

  • Ο Charles Leclerc δεν ήταν ακριβώς στο ρυθμό του team mate του, αλλά δήλωσε στη συνέχεια ότι ήξερε τι έκαναν λάθος στις διαδρομές με τα χαμηλότερα καύσιμα και θα το διορθώσει σήμερα. Έχει ξαναβρεθεί στην pole εδώ, δύο φορές μάλιστα. Μια φορά στο δρόμο για την περίφημη νίκη του εδώ, και ξανά πέρυσι, όταν έχασε από τον Max Verstappen στον αγώνα.
  • Ως εκ τούτου, οι δοκιμές ήταν πιο ποικίλες από το συνηθισμένο, με τους οδηγούς να κάνουν καυτούς γύρους και με τις τρεις γόμες, όχι μόνο με τις μαλακές. Στη συνέχεια, χρειάστηκε να κάνουν και κάποιες μεγαλύτερες διαδρομές για να προσπαθήσουν να επεξεργαστούν τις στρατηγικές τους για την Κυριακή, οπότε όλα πήγαιναν καλά εδώ.
  • Ο λόγος για τον οποίο οι κατατακτήριες δοκιμές θα είναι ακόμα πιο ταραχώδεις είναι ότι αυτό είναι το δεύτερο Σαββατοκύριακο που θα χρησιμοποιηθεί η “Εναλλακτική Κατανομή Ελαστικών” της Pirelli. Με απλά λόγια, οι οδηγοί πρέπει να χρησιμοποιούν τη σκληρή γόμα ελαστικών στο Q1, τη μεσαία στο Q2 και τη μαλακή στο Q3.

F1-gp-italias-Monza-2023-live-news-formula-grand-prix

F1 GP Ιταλίας : Τα τελευταία νέα & oι καλύτεροι χρόνοι αυτή την στιγμή

  • Δεν είναι ο μόνος οδηγός που αντιμετώπισε προβλήματα χθες. Ο Lance Stroll έμεινε εκτός FP1 για τον Felipe Drugovich, και στη συνέχεια αναγκάστηκε να βγει από την πίστα και να παρκάρει ακριβώς στην αρχή του FP2 με πρόβλημα στα συστήματα καυσίμου. Αυτό σημαίνει ότι ο Καναδός δεν έχει κανέναν χρονομετρημένο γύρο στο ενεργητικό του ενόψει της σημερινής ημέρας – γεγονός που θα μπορούσε να τον αφήσει να αντιμετωπίσει προβλήματα στις κατατακτήριες δοκιμές.
  • Ο Sergio Perez το διαπίστωσε αυτό χθες εις βάρος του. Είχε το παραμικρό σπάσιμο, αλλά ήταν αρκετό για να τον στείλει στα χαλίκια, όπου έχασε τον έλεγχο της RB19 του και στριφογύρισε στις μπαριέρες. Δεν είναι ο μόνος οδηγός που αντιμετώπισε προβλήματα χθες. Ο Lance Stroll έμεινε εκτός FP1 για τον Felipe Drugovich, και στη συνέχεια αναγκάστηκε να βγει από την πίστα και να παρκάρει ακριβώς στην αρχή του FP2 με πρόβλημα στα συστήματα καυσίμου. Αυτό σημαίνει ότι ο Καναδός δεν έχει κανέναν χρονομετρημένο γύρο στο ενεργητικό του ενόψει της σημερινής ημέρας – γεγονός που θα μπορούσε να τον αφήσει να αντιμετωπίσει προβλήματα στις κατατακτήριες δοκιμές.

F1-gp-italias-Monza-2023-live-news-formula-grand-prix

  • Ο καιρός είναι καλός μαζί μας εδώ, μετά από μια καυτή σειρά από υγρές περιόδους στους πρόσφατους αγώνες. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα πράγματα ήταν εύκολα στο Autodromo Nazionale Monza – καθώς αυτή η πίστα έχει δαγκώσει μέχρι στιγμής αυτό το Σαββατοκύριακο.
  • Μιλώντας για τον Verstappen, κυνηγάει τη 10η συνεχόμενη νίκη του αυτό το Σαββατοκύριακο. Θα ήταν ένα απίστευτο κατόρθωμα αν τα κατάφερνε, και αυτός ο αγώνας τείνει να είναι απλός για τον κάτοχο της pole. Στατιστικά η pole εδώ είναι πιο σημαντική από ό,τι στο Μονακό, με 15 από τους τελευταίους 22 αγώνες να έχουν κερδηθεί από την P1 της εκκίνησης.
  • Επιστρέφοντας στο θέμα της pole, και ενώ στατιστικά είναι σημαντική εδώ, αυτό πρέπει να ληφθεί με προσοχή, καθώς τέσσερις από τους πέντε τελευταίους αγώνες δεν έχουν κερδηθεί από τον pole-sitter. Ναι, είχαμε αυτούς τους δύο τρελούς αγώνες με τους Gasly και Ricciardo να παίρνουν απίθανες νίκες, αλλά ακόμα κι έτσι. Κάτι που αξίζει να έχουμε κατά νου.
  • Ο Williams θα αξίζει να το παρακολουθήσετε σήμερα. Τα πήγαν καλά εδώ πέρυσι, το μονοθέσιό τους πηγαίνει καλά στην ευθεία και ήταν πιο ανταγωνιστικοί όλη τη σεζόν από πέρυσι. Όλα αυτά προοιωνίζονται καλά – αλλά θα είναι τόσο, τόσο δύσκολο να γίνει το τρίτο τρίμηνο αργότερα με τόσες πολλές ανταγωνιστικές ομάδες εκεί έξω.
  • Αυτή η «Εναλλακτική κατανομή ελαστικών» δεν αφορά μόνο τις υποχρεωτικές συνθέσεις ελαστικών για την πρόκριση. Επίσης, υπαγορεύει ότι οι ομάδες έχουν μόνο 11 σετ ελαστικών για το Σαββατοκύριακο αντί για 13. Γι’ αυτό τόσοι πολλοί οδηγοί είναι εκεί έξω με μεταχειρισμένα ελαστικά από χθες, για να βεβαιωθούν ότι έχουν αρκετά φρέσκα σετ για τα ποιοτικά αργότερα και τον αυριανό αγώνα.
  • Κοιτάζοντας τον πίνακα των κορυφαίων, ο Verstappen απέχει μισό δευτερόλεπτο από τον συμπαίκτη του στο P1. Και οι δύο χρησιμοποιούν μεταχειρισμένα μαλακά ελαστικά, ο Hamilton είναι τρίτος, μπροστά από τους Sainz, Norris και Alonso. Πέντε ομάδες στην πρώτη εξάδα; Αυτό προμηνύεται καλά για μια σφιχτή πρόκριση.
  • Ο Tsunoda συνελήφθη από την κυκλοφορία μερικές φορές χθες, και για άλλη μια φορά ανέβηκε στο πίσω μέρος ενός πιο αργά κινούμενου αυτοκινήτου ενώ έκανε γρήγορο γύρο. Η κυκλοφορία θα είναι μεγάλο πρόβλημα αργότερα, ειδικά στο 1ο τρίμηνο.
  • F1-gp-italias-Monza-2023-live-news-formula-grand-prix
  • «Αισθάνεται καλύτερα», επιβεβαιώνει ο Λεκλέρκ, κάτι που είναι καλό νέο αφού δυσκολεύτηκε χθες. Οι Tifosi είναι εκτός ισχύος σήμερα, ο κόσμος στολισμένος με κόκκινο για την γηπεδούχο ομάδα. Πόσο θα ήθελε ο Leclerc να τους δώσει κάτι για να ζητωκραυγάσουν σήμερα, ειδικά μετά από ένα θλιβερό Σαββατοκύριακο στο Zandvoort.
  • «Όλοι είναι αργοί», λέει ο Αλόνσο. «Θα έχουν μια έκπληξη στις προκριματικές!»
    Το Race Control έχει θέσει ένα μέγιστο χρόνο απομνημόνευσης γύρου, ώστε να μην μπορείτε να πάτε πολύ αργά εκεί έξω. Αυτό δεν είναι το μόνο παράπονο για την κυκλοφορία, καθώς ο Norris πρέπει να λάβει μέτρα αποφυγής χάρη σε μια αργή Alfa Romeo.
  • Ο Albon πηγαίνει P2… στα μεσαία ελαστικά! Χωρίζει τους Red Bulls με έναν βρομερό γύρο θα τα δούμε όλα #ItalianGP #F1
  • Να που κατέληξε ο Πιάστρι πριν από λίγες στιγμές… Στα χαλίκια!!! Ο Πιάστρι έχει ξαναβγεί, οπότε το αυτοκίνητό του προφανώς επέζησε από εκείνη τη χωματένια στιγμή. Τα αγόρια της McLaren είναι έβδομα και όγδοα αυτή τη στιγμή, σε διαφορετικές στρατηγικές. Και οι δύο έτρεξαν χρησιμοποίησαν μαλακά για να ξεκινήσουν, αλλά στη συνέχεια ο Νόρις έβαλε μερικά φρέσκα σκληρά και το Piastri φρέσκα μέσα. Μοιράζονται κατά ένα δέκατο, με τον Νόρις μόλις μπροστά.

Piastri-claren-exodos-f1-gp-italias-2023-exodos

  • Στα μισά της συνεδρίας, και ο Verstappen είναι ακόμα κορυφαίος με 1m 21.687s, τρία δέκατα πιο αργό από τον ρυθμό FP2. Δεν αποτελεί έκπληξη δεδομένου ότι τόσο λίγα αυτοκίνητα έχουν κυκλοφορήσει με φρέσκα ελαστικά. Η κυκλοφορία εξακολουθεί να είναι ένα πρόβλημα εκεί έξω, αν και ακόμα κι αν οι γρήγοροι γύροι δεν πραγματοποιούνται.
  • Ο γύρος του Sargeant τελείωσε όταν έπρεπε να αρχίσει να περνάει από μερικές στροφές. Είναι 11ος, αλλά ο Χάμιλτον έχει φτάσει στην κορυφή με 1 μ. 21.453 δ., καθώς ο Ράσελ βρίσκεται στην τρίτη θέση, με 0.277 δ. πίσω. Λίγο περισσότερο από ένα τέταρτο της ώρας απομένει, και η Mercedes έστειλε τους οδηγούς της έξω με φρέσκο μαλακό καουτσούκ. Κανένας από τους δύο δεν έχει ρυμουλκούμενο εδώ, αν και και οι δύο έχουν αυτοκίνητα στο πέρασμά τους. Ξύστε αυτό, ο Χάμιλτον έπεσε πίσω από τον Χούλκενμπεργκ και φαίνεται να βλέπει αν μπορεί να κάνει τον Γερμανό να τον βοηθήσει εδώ.
  • Στα τελευταία δέκα λεπτά, και η πίστα ανεβάζει όμορφα. Είναι ο Verstappen από τους Hamilton και Russell, με τον Alonso τέταρτο. Ωστόσο, η Ferrari έχει βγει με φρέσκα μαλακά ελαστικά τώρα, οπότε αυτό θα μας δώσει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα της μάχης μπροστά. Οι Ferrari πετούν, απολύτως πετούν. Ο Sainz γίνεται μωβ στον πρώτο τομέα, μετά ο Leclerc πηγαίνει ακόμα πιο γρήγορα. Ο Sainz ξαναγίνεται μωβ στον μεσαίο τομέα, και ο Sainz δεν μπορεί να ταιριάξει με αυτό. Αλλά όλα είναι στον τρίτο τομέα, όπου η Red Bull είναι πανίσχυρη.
    Κορυφή για Sainz κατά 0,086s! Ο Λεκλέρκ κόβει την αγκαλιά του… Οι επαναλήψεις δείχνουν ότι ο Λεκλέρκ έτρεξε έξω στο δεύτερο Lesmo. Δύο ρόδες στο χαλίκι, και δεσμεύεται και επιστρέφει στους λάκκους.
  • Είναι ένα είδος διαρροής για την Red Bull του Perez, και γι’ αυτό δεν θα επιστρέψει σε αυτή τη συνεδρία. Οι μηχανικοί της Red Bull είναι παντού γύρω από το μονοθέσιό του, με πολλούς να βρίσκονται στο πάτωμα από κάτω καθώς προσπαθούν να διαγνώσουν το πρόβλημα πριν προσπαθήσουν να το διορθώσουν πριν από τις κατατακτήριες.

F1-gp-italias-Monza-2023-live-news-formula-grand-prix

F1 GP Ιταλίας οι καλύτεροι χρόνοι αυτή την στιγμή:

1 Κάρλος ΣΑΪΝΤΖ1:20.912

2 Μαξ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ+0.086

3 Λιούις ΧΑΜΙΛΤΟΝ + 0.541

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «F1 GP Ιταλίας : Τα τελευταία νέα & oι καλύτεροι χρόνοι αυτή την στιγμή», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!