ENGINE POWER

F1: H Ferrari συμπληρώνει 800 Podium και γράφει ιστορία

Η ιταλική ομάδα αγωνίζεται στη F1 από τότε που δημιουργήθηκε το άθλημα το 1950. Ο Charles Leclerc βοήθησε τη Ferrari να πετύχει ένα τεράστιο ορόσημο των 800 Podium τερματίζοντας δεύτερος στο GP της F1 Αυστρίας 2023
F1: H Ferrari συμπληρώνει 800 Podium και γράφει ιστορία

F1 GP ΑΥΣΤΡΙΑΣ 2023: «ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ»  ΠΑΡΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ  ΒΑΘΡΟ και την συμπλήρωση 800 Podium της Ferrari

Ο Charles Leclerc βοήθησε τη Ferrari να πετύχει ένα τεράστιο ορόσημο 800 Podium τερματίζοντας δεύτερος στο GP της F1 Αυστρίας 2023. Ο Μοναγάσκος οδήγησε άψογα για να τερματίσει στο βάθρο στο Red Bull Ring. Με αυτό το βάθρο, η Ferrari έχει πλέον 800 Podium τερματισμούς στο βάθρο ως κατασκευαστής.

Είναι ευρέως γνωστό ότι η Ferrari είναι μια από τις πιο επιτυχημένες και παλαιότερες ομάδες της F1 στο grid. Η ιταλική ομάδα αγωνίζεται στη F1 από τότε που δημιουργήθηκε το άθλημα το 1950. Έχουν κερδίσει 16 πρωταθλήματα κατασκευαστών και 15 πρωταθλήματα οδηγών, με 241 (242 ως κατασκευαστής) νίκες σε αγώνες. Φυσικά, τα τελευταία χρόνια, η Ferrari δεν κυριαρχεί στο άθλημα, αλλά συνέχισε να κερδίζει μερικές νίκες σε αγώνες και αρκετά βάθρα.

Ο Charles Leclerc ήταν ευχαριστημένος με μια ιστορική επιστροφή στο βάθρο στο GP της Αυστρίας – αν και παραδέχτηκε ότι η Ferrari έχει ακόμη πολλή δουλειά μπροστά για να πιάσει τη Red Bull. Αφού προκρίθηκε δεύτερος την Παρασκευή, η υγρασία και οι πιο δροσερές συνθήκες είδαν το αστέρι της Scuderia να αγωνίζεται κατά τη διάρκεια του Σαββάτου του Sprint. Ευτυχώς, όμως, το Red Bull Ring παρέμεινε στεγνό για το GP της Αυστρίας, επιτρέποντας στον Leclerc να πάρει τη δεύτερη θέση.

Η Ferrari έχει δει σταδιακά βελτίωση στους πρόσφατους αγώνες μετά από μια δύσκολη σειρά αποτελεσμάτων. Αφού το SF-23 αγωνίστηκε μαζικά με τη φθορά των ελαστικών στο Ισπανικό Γκραν Πρι , ο Καναδάς και η Αυστρία έχουν αποδειχθεί πολύ πιο καρποφόρες. Ο Leclerc και ο συμπαίκτης του Carlos Sainz τερμάτισαν τέταρτοι και πέμπτοι στο Μόντρεαλ, στη συνέχεια δεύτερος και έκτος την Κυριακή.

ferrari-become-the-first-engine-manufacturer-to-reach-ferrari-800-podium-formula-one-f1-the-best-team-no1-se-nikes-kataskeyaston-formula1-2023
Ο άσος της Ferrari σκέφτηκε την ισχυρή του εμφάνιση στην Αυστρία μετά τον αγώνα της Κυριακής. Αισθάνομαι καλά γιατί χθες [Σάββατο] ήταν μια πολύ δύσκολη μέρα», είπε ο Λεκλέρκ. «Προφανώς την Παρασκευή είχαμε μια πολύ δυνατή μέρα και σήμερα δεν ήταν εύκολος αγώνας. Η διαχείριση των ελαστικών ήταν μεγαλύτερη από ό,τι περιμέναμε, ειδικά στο πρώτο μέρος του αγώνα προσπαθώντας να κρατήσει το μέσο υπό έλεγχο. Ήταν πολύ δύσκολο, ειδικά με τα μετόπισθεν σε εκείνο το πρώτο stint.

«Συνολικά, όμως, κάναμε καλή διαχείριση αγώνα που μας βοήθησε να πάρουμε το P2. Είναι καλό που επιστρέφουμε στο βάθρο, ακόμα, πολλή δουλειά να κάνουμε για να πάρουμε τους Red Bulls. Αλλά κάνουμε κάποια βήματα προς τα εμπρός».

Ο Charles Leclerc περιγράφει την επόμενη ανάγκη της Scuderia. Σε προηγούμενους γύρους το 2023, το μονοθέσιο της Ferrari έδειξε μια τάση να τρώει από τα ελαστικά του. Η ολισθαίνουσα, άστατη φύση του SF-23 μπορεί να το κάνει λίγο για τους Sainz και Leclerc – ενώ επιδεινώνει την υποβάθμιση των ελαστικών.

Ωστόσο, ο Charles Leclerc πιστεύει ότι η Scuderia έχουν κάνει βήματα σε αυτόν τον τομέα. Η Ferrari , επομένως, πρέπει να επικεντρωθεί στο να κλείσει το χάσμα απόδοσης από τη Red Bull.

«Υπάρχουν κάποιες βελτιώσεις [με την υποβάθμιση των ελαστικών], ένιωσα λίγο καλύτερα. Τότε, συνολικά, νομίζω ότι μας λείπει ο ρυθμός. Αν κοιτάξετε την αρχή του stint μέχρι το τέλος του stint, δεν είναι ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά. Απλώς ο σχετικός μας ρυθμός είναι πιο αργός από τη Red Bull αυτή τη στιγμή.

«Σήμερα δεν νομίζω ότι η διαχείριση των ελαστικών ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα μας – απλώς ήμασταν πιο αργοί από τη Red Bull».Οι οπαδοί της Tifosi έφυγαν από το GP της Αυστρίας ενθουσιασμένοι που η Ferrari κέρδισε έστω και μία Red Bull. Ο Sergio Perez ήρθε τρίτος , λίγα δευτερόλεπτα μακριά από τον Leclerc. Ο οδηγός των Μονεγάσκων πιστώνει τη γενναία άμυνα του Carlos Sainz στον Perez επειδή του επέτρεψε να νικήσει το Νο. 11 αυτοκίνητο RBR.

«Ναι, ο Κάρλος έκανε εξαιρετική δουλειά για αυτό. Ήξερα ότι ερχόταν ο Τσέκο και ξέρετε πόσο γρήγορα θα προσπερνούσε τον Κάρλος. Έτσι, προσπαθούσα να διαχειριστώ αυτά τα δύσκολα, να πιέζω όποτε έμπαινε μπροστά στον Κάρλος. Αλλά ο Κάρλος έκανε τη ζωή μου λίγο πιο εύκολη κάνοντας μια εξαιρετική άμυνα».

Το GP της Αυστρίας σημείωσε μόνο το δεύτερο βάθρο της σεζόν για τη Ferrari. Αλλά, πολύ πιο σημαντικό, σηματοδότησε ένα απίστευτο ορόσημο για την ομάδα με 800 Podium.

Η Ferrari έφερε 800 Podium τερματισμούς στο βάθρο στο GP της Αυστρίας. Η πιο ιστορική στολή της F1 έγινε η πρώτη ομάδα που έφτασε τους 800 τερματισμούς στο βάθρο στην ιστορία του αθλήματος. Με αυτό, διευρύνουν επίσης το προβάδισμά τους στην κορυφή της λίστας όλων των εποχών – αν και η Scuderia έχει αρκετά περιθώρια.

Με αυτές να προηγούνται στο 800, η ​​McLaren είναι ο επόμενος κατασκευαστής, με 494 τερματισμούς στις 3 πρώτες θέσεις. Πολύ μακριά από αυτούς, στην τρίτη θέση, είναι η Williams με 313.Τέλος, την πρώτη 5άδα συμπληρώνουν η Mercedes (285 βάθρα) και η Red Bull (248). Αυτοί οι δύο κατασκευαστές μπορεί να κυριάρχησαν τις τελευταίες δύο δεκαετίες, αλλά ακόμη και αυτοί δεν μπορούν να κρατήσουν ένα κερί στο Prancing Horse.

Μετά την Αυστρία, η Ferrari και το υπόλοιπο γήπεδο έχουν μια σύντομη ανατροπή για το βρετανικό GP αυτό το Σαββατοκύριακο.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «F1: H Ferrari συμπληρώνει 800 Podium και γράφει ιστορία», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!