ENGINE POWER

F1 Monaco GP σε ανάλυση: Leclerc pole & αποκλεισμός Haas

F1 Monaco GP: Διασκεδάστε με την ανάλυσή μας στο Μόντε Κάρλο και δείτε όλα τα highlights του Σαββάτου στην Formula 1
F1 Monaco GP σε ανάλυση: Leclerc pole & αποκλεισμός Haas

F1 Monaco GP: Διασκεδάστε με την ανάλυσή μας και τα λέμε!

-Σύνοψη & αποτέλεσμα
-Τρόμος του Leclerc
-Κριτική για το κομμάτι
-Ο Verstappen θυμωμένος.
-Θυμωμένος ο Χάμιλτον
-Αλόνσο & Πέρεθ εκτός Q1
-Πέναλτι για τον Χάας

F1 Monaco GP:  Ο Haas ξεχνά να ενημερώσει τους μηχανικούς για το πίσω φτερό: αποκλεισμός!

Οι Nico Hülkenberg και Kevin Magnussen αποκλείονται από την πρόκριση στο Μονακό επειδή ο Haas δεν ενημέρωσε σωστά την ομάδα για τη νέα πίσω πτέρυγα.

Άσχημα νέα για τον Nico Hülkenberg και την ομάδα Haas: Η FIA απέκλεισε στη συνέχεια τον Γερμανό και τον συμπαίκτη του Kevin Magnussen από την πρόκριση για τον αγώνα της Formula 1 στο Μονακό. Ο λόγος είναι παραβίαση των τεχνικών κανονισμών: το πίσω φτερό και στα δύο οχήματα δεν πληρούσε τις προδιαγραφές.

Aυτό σημαίνει ότι οι Hülkenberg και Magnussen δεν θα ξεκινήσουν στις θέσεις 12 και 15, αλλά θα ξεκινήσουν τον αγώνα από το pit lane

F1-Grand Prix-Monaco-GP-formula1

Ο Τεχνικός Αντιπρόσωπος διαπίστωσε κατά τη διάρκεια έρευνας ότι “οι ανώτερες ρυθμιζόμενες θέσεις του στοιχείου του πίσω πτερυγίου υπερέβαιναν τη μέγιστη τιμή των 85 χιλιοστών που επιτρέπεται σύμφωνα με το άρθρο 3.10.10.h των Τεχνικών Κανονισμών”.

Σύμφωνα με τη Haas, αυτό ήταν το αποτέλεσμα ενός τυχαίου λάθους κατά τη ρύθμιση της απόστασης των φτερών. Η αγωνιστική ομάδα έφερε μαζί της μια νέα πίσω πτέρυγα στο Μονακό, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά.

Η παλιά σχεδίαση προσαρμόστηκε για να πληροί τους κανονισμούς, με το μεγαλύτερο κενό να μετράται από το κέντρο της πτέρυγας. Με τη νέα σχεδίαση, το μεγαλύτερο κενό ήταν στα άκρα της πτέρυγας, αλλά η ομάδα δεν είχε εκπαιδεύσει τους μηχανικούς της για να προσαρμόσουν το κενό σύμφωνα με τη νέα σχεδίαση.

Ο Haas παραδέχτηκε επίσης αυτό το λάθος στους επιτρόπους, αλλά είπε επίσης ότι δεν τους έδινε κανένα αθλητικό πλεονέκτημα – το οποίο, σύμφωνα με το άρθρο 1.3.3 του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα, δεν έχει καμία σχέση. Εκτός από το λάθος, η πτέρυγα πληρούσε τις τεχνικές προδιαγραφές.

Ωστόσο, ο αποκλεισμός ήταν η λογική συνέπεια για τους επιτρόπους.

 

Η Haas χρειάζεται ειδική άδεια

Λόγω του αποκλεισμού, οι δύο οδηγοί της Haas χρειάζονται πλέον ειδική άδεια για να λάβουν μέρος στον αγώνα αύριο. Αυτό έχει ήδη ζητηθεί και χορηγηθεί επειδή ο Haas ήταν αρκετά γρήγορος το Σαββατοκύριακο.

Haas: Το νέο πίσω φτερό έφταιγε

Θα συνοψίσουμε εν συντομία το σκεπτικό: Ο Haas εξηγεί την παράβαση λέγοντας ότι χρησιμοποίησαν μια νέα πίσω πτέρυγα για πρώτη φορά αυτό το Σαββατοκύριακο. Και ο σχεδιασμός της πτέρυγας ήταν τελικά καθοριστικός για την παραβίαση.

Γιατί με την παλιά σχεδίαση της πίσω πτέρυγας, το χάσμα μεταξύ των δύο στοιχείων ήταν μεγαλύτερο στη μέση. Στη νέα πτέρυγα, όμως, το κενό ήταν μεγαλύτερο στις άκρες, αλλά οι μηχανικοί δεν το ήξεραν αυτό.

Αυτό σημαίνει: Όπως πάντα, το κενό τοποθετήθηκε στο κέντρο, το οποίο άθελά του οδήγησε στην υπέρβαση των προαναφερθέντων 85 χιλιοστών εξωτερικά. Η ίδια η Haas τονίζει ότι αυτό δεν τους έδωσε κανένα πλεονέκτημα απόδοσης.

Αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Μια τεχνική παράβαση οδηγεί αυτόματα σε αποκλεισμό.

F1-Grand Prix-Monaco-GP-formula1

Haas: Το σκεπτικό στο σύνολό του

F1 Monaco GP:  Die Rennkommissare erklären den Grund für die Disqualifikation von Hülkenberg (und damit auch die von Magnussen) έτσι:

“Ο Τεχνικός Αντιπρόσωπος ανακάλυψε κατά την εξέταση ότι οι ρυθμιζόμενες θέσεις του άνω στοιχείου πίσω φτερού υπερέβαιναν το μέγιστο επιτρεπόμενο σύμφωνα με το άρθρο 3.10.10.h του Τεχνικού Κανονισμού των 85 χιλιοστών.”

“Η ομάδα εξήγησε ότι αυτό ήταν η συνέπεια ενός ακούσιου λάθους εκ μέρους της στη ρύθμιση του κενού του πτερυγίου. Το φτερό που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα νέο σχέδιο που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Μονακό.”

“Η παλιά σχεδίαση είχε οριστεί να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς με το μεγαλύτερο κενό μετρημένο από το κέντρο της πτέρυγας. Σύμφωνα με τη νέα σχεδίαση, το μεγαλύτερο κενό ήταν στα άκρα της πτέρυγας, αλλά η ομάδα δεν είχε εκπαιδεύσει τους μηχανικούς της για να ρυθμίσει το κενό σύμφωνα με το νέο σχέδιο, με αποτέλεσμα τη μη συμμόρφωση.”

“Το καθήκον αυστηρής συμμόρφωσης με τους Τεχνικούς Κανονισμούς ανήκει ανά πάσα στιγμή στον αγωνιζόμενο. Η ομάδα πρότεινε ότι δεν υπήρχε πλεονέκτημα απόδοσης από τη μη συμμόρφωση. Το άρθρο 1.3.3 του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα καθιστά σαφές ότι αυτό είναι άσχετο .”

“Η ομάδα ήταν ειλικρινής στην παραδοχή του λάθους της. Η πτέρυγα ήταν κατά τα άλλα συμβατή με τους Τεχνικούς Κανονισμούς και η τεχνική ομάδα της FIA επιβεβαίωσε ότι ήταν ικανοποιημένη με την εξήγηση της ομάδας για το λάθος.”

“Δεδομένης της παραδεκτής παραβίασης των κανονισμών, αποκλείσαμε το Car 27 από την κατάταξη κατάταξης.

Ο Χάας αποκλείστηκε!

Αυτό ήταν αναμενόμενο: οι Kevin Magnussen και Nico Hülkenberg αποκλείστηκαν. Περισσότερα για αυτό σύντομα!

F1 Monaco GP:  Το πρόβλημα με το ραδιόφωνο προκαλεί απόφραξη

Λίγο πριν, ο Hülkenberg είχε γλιτώσει άλλη μια τιμωρία. Οι επίτροποι είχαν ερευνήσει ένα μπλοκάρισμα εναντίον του Esteban Ocon στο Q2, αλλά αθώωσαν τον Γερμανό επειδή η ομάδα δεν μπορούσε να τον προειδοποιήσει λόγω προβλημάτων με τον ασύρματο και δεν μπορούσε να δει τον Ocon στη στροφή 3. Και επειδή ανέβασε ρυθμό μόλις έφτασε ο Όκον, δεν υπήρχε πέναλτι.

«Δεν ξέρω, κατά κάποιο τρόπο το ραδιόφωνο δεν λειτούργησε», εξηγεί στον Σκάι . “Δεν έλαβα την ανακοίνωση ότι ο Esteban ερχόταν από πίσω. Και μέχρι τη στροφή 3 είναι εξαιρετικά δύσκολο να δεις στον καθρέφτη όταν είσαι πολύ ψηλά και ο άλλος μπαίνει μόνο στη στροφή 1. Χωρίς ραδιοφωνική επικοινωνία είμαι τυφλή, δεν μπορώ να κάνω πολλά».

Τελικά, ένα πέναλτι μέσω αποκλεισμού δεν θα έπαιζε ρόλο ούτως ή άλλως. Οι βαθμοί θα είναι πολύ δύσκολοι για τον Hülkenberg την Κυριακή. Αφού τερμάτισε δωδέκατος, είπε ήδη ότι ο αγώνας της Κυριακής θα ήταν «μια σκληρή υπόθεση». Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο τώρα.

Γιατί απλά ο Χάας του έλειπε ο ρυθμός το Σάββατο. Ο Hülkenberg λέει ότι δεν είχε κίνηση ούτε έχασε πολύ χρόνο πουθενά αλλού. «Δυστυχώς, απλώς δεν ήταν αρκετά γρήγορος», όπως λέει. “Έγινε λίγο προφανές χθες ότι δεν είμαστε αρκετά στο top 10 υλικό εδώ.”

F1-Grand Prix-Monaco-GP-formula1

Θυμωμένος ο Μάγκνουσεν: Ο γύρος ακυρώθηκε χωρίς ανάγκη!

F1 Monaco GP:  Εν τω μεταξύ, ο συμπαίκτης Kevin Magnussen είχε προβλήματα εντελώς διαφορετικού είδους Μετά την πρόκριση, ο Δανός ήταν ενοχλημένος που έλαβε οδηγίες από την ομάδα του να εγκαταλείψει έναν καλό γύρο για μια μεταγενέστερη προσπάθεια, η οποία στη συνέχεια δεν ήταν αρκετή για να βελτιωθεί.

Ο Magnussen ήταν ελαφρώς ταχύτερος στον πρώτο τομέα από τον προηγούμενο χρόνο του Q2, αλλά θα έπρεπε να ματαιώσει τον γύρο και να προετοιμαστεί για μια νέα προσπάθεια. Αλλά δεν ήταν πιο γρήγορος, έτσι ο Magnussen κόλλησε στη 15η θέση και ήταν τσαντισμένος.

«Είχαμε έναν επιπλέον γύρο καυσίμων μαζί μας σε περίπτωση που υπήρχε κίνηση στην πρώτη προσπάθεια, θα μπορούσαμε να σταματήσουμε και να οδηγήσουμε ξανά», εξηγεί ο Magnussen.

Ντέιν θυμωμένος: Το ίδιο πράγμα κάθε εβδομάδα!

«Αφήσαμε τα πιτς με αρκετό χρόνο για να το κάνουμε και ξεκίνησα τον γύρο στο παράθυρο και κέρδισα περισσότερο από ένα δέκατο στη στροφή ένα», λέει. «Φαινόταν πολύ καλό – και μετά σταματήσαμε τον γύρο χωρίς λόγο», λέει θυμωμένος. «Και μετά είχα κίνηση σε όλο τον γύρο».

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «F1 Monaco GP σε ανάλυση: Leclerc pole & αποκλεισμός Haas», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!