ENGINE POWER

F1: Το βάθρο του Sainz στη Monza ήταν απλώς επιβράβευση για ένα από τα καλύτερα Σαββατοκύριακα F1

F1: Η φθορά των ελαστικών ήταν σημαντικός παράγοντας για άλλη μια φορά για τη Ferrari και ιδιαίτερα για τον Sainz την Κυριακή. 
F1: Το βάθρο του Sainz στη Monza ήταν απλώς επιβράβευση για ένα από τα καλύτερα Σαββατοκύριακα F1

 F1: Ο Carlos Sainz βρισκόταν στο κύμα της δράσης στη Monza, παίρνοντας pole position, οδηγώντας τον αγώνα και εκτελώντας εξαιρετική άμυνα καθ’ οδόν για την κατάκτηση του πρώτου του βάθρου της σεζόν.

Το προσπέρασμα στο Temple of Speed ​​πιστεύεται ότι είναι απλό, λόγω των μεγάλων ευθειών και των μεγάλων στάσεων των chicanes, με μια ζώνη DRS στην πρώτη γωνία. Αλλά στην πραγματικότητα είναι μύθος ότι είναι εύκολο να το περάσεις – και αυτός είναι ο λόγος που είχαμε έναν υπέροχο αγώνα  F1 την Κυριακή.

Είναι το απόλυτο κύκλωμα χαμηλής κάθετης δύναμης όπου όλοι επιδιώκουν να μειώσουν την οπισθέλκουσα σε μια προσπάθεια να αυξήσουν την ταχύτητα ευθείας γραμμής, και αυτό όχι μόνο μειώνει την επίδραση της ολίσθησης αλλά μειώνει επίσης σημαντικά το όφελος του DRS.

Όσο πιο ογκώδη είναι τα πίσω φτερά και όσο πιο τραγανά τα αυτοκίνητα, τόσο πιο αποτελεσματικό είναι το slipstream, επειδή το αυτοκίνητο έχει μεγαλύτερη αντίσταση αέρα. Με τα αδύνατα πίσω φτερά, βλέπουμε στη Monza ότι υπάρχει επίσης μικρότερη διαφορά μεταξύ του ανοιχτού και κλειστού πτερυγίου DRS σε σύγκριση με το συνηθισμένο.

Όλα αυτά συνδυάστηκαν για να δώσουν στον Sainz την ευκαιρία να κρατήσει το προβάδισμα με τη Ferrari του και έδωσε αξιοθαύμαστα έναν αγώνα, που κράτησε λίγο περισσότερο από 14 γύρους μπροστά πριν ο Max Verstappen περάσει. Απίστευτα, αυτή ήταν η μεγαλύτερη διάρκεια που πέρασε από τη Red Bull φέτος…

Ο Carlos είναι ένας εξαιρετικός δρομέας. Το έχουμε δει όλα αυτά τα χρόνια και ήταν και πάλι σε πλήρη ισχύ την Κυριακή, καθώς έκανε οπισθοφυλακή από τον πρώτο γύρο μέχρι την καρό σημαία. Το ένα λάθος του ήταν ένα μικρό κλείδωμα υπό την πίεση του Verstappen που του κόστισε το προβάδισμα, αλλά δεν θα είχε ποτέ κρατήσει τον Ολλανδό πίσω για πολύ περισσότερο ούτως ή άλλως.

F1 : Ο Carlos Sainz είναι ένας εξαιρετικός δρομέας. Το έχουμε δει όλα αυτά τα χρόνια και ήταν και πάλι σε πλήρη ισχύ την Κυριακή

Η φθορά των ελαστικών ήταν σημαντικός παράγοντας για άλλη μια φορά για τη Ferrari και ιδιαίτερα για τον Sainz την Κυριακή. Ο Ισπανός ήταν ο γρηγορότερος από τις Ferrari όλο το Σαββατοκύριακο, αλλά καθώς περνούσαν τα stints, στα τελειώματα του αγώνα ήταν ξεκάθαρο ότι κατανάλωνε περισσότερα από τα πίσω ελαστικά του απ’ ό,τι τα γύρω του, χωρίς να τον βοηθούσε η συνεχής πίεση που δεχόταν.

Η καλύτερη αμυντική επιλογή που είχε η Ferrari ήταν να τρέξει προς τα πίσω, όπως έκανε η McLaren για το ένα-δύο της το 2021, αλλά με τον Verstappen να διατηρεί τη δεύτερη θέση του εκτός γραμμής, αυτό δεν θα μπορούσε ποτέ να λειτουργήσει για το προβάδισμα.

Θα μπορούσε να λειτουργήσει για τη δεύτερη θέση, ωστόσο, καθώς με τη Scuderia να τρέχει δεύτερη και τρίτη μετά τις στάσεις, φαινόταν ότι ο Sergio Perez μπορεί να έχει δουλειά στα χέρια του για να περάσει. Όχι μόνο η Ferrari ήταν γρήγορη στις ευθείες στη Μόντσα, αλλά όταν ο Charles Leclerc μπορούσε να τρέξει μέσα σε ένα δευτερόλεπτο από τον συμπαίκτη του, είχε DRS για να υπερασπιστεί από τον Μεξικανό και δεν δέχτηκε ποτέ τεράστια πίεση ως αποτέλεσμα.

Αν είχαν δουλέψει τακτικά από την αρχή, τότε αυτό θα μπορούσε να είχε δώσει στη Ferrari ένα διπλό βάθρο, αντί να τους αφήσει να τσακωθούν για την τρίτη θέση, αλλά χωρίς συντονισμό είναι δύσκολο να επιτευχθεί αυτή η στρατηγική.

Στη δεύτερη θέση, ο Sainz θα αισθανόταν τη δική του πίεση από τον Leclerc και θα ήταν στην ευχάριστη θέση να σπάσει το φράγμα του ενός δευτερολέπτου έστω και στιγμιαία στον συμπαίκτη του. Ήταν όμως αυτή η στιγμή που επέτρεψε στον Πέρεθ την πρώτη του επίθεση και πέταξε δίπλα από τον Μονεγάσκο οδηγό με τη δεύτερη. Από την τέταρτη θέση καραδοκούσε σαν καρχαρίας περιμένοντας το θήραμά του και μόλις ο Λεκλέρκ έπεσε από το προπορευόμενο αυτοκίνητο άρπαξε το σημείο.

Δεδομένου του πόσο γρήγορα ο Perez πέρασε έναν Leclerc χωρίς DRS, ήταν έκπληξη το πόσο καλά μπορούσε να κρατήσει ο Sainz απέναντι στη Red Bull. Ο Ισπανός κάλυπτε το εσωτερικό της στροφής 1 και ήταν τόσο δυνατός στα φρένα που ο Perez είχε σχεδόν ξεμείνει από ιδέες πριν τελικά το εκτοξεύσει μέσω της Curva Alboreto και να το κάνει στην ευθεία.

Αλλά η καλύτερη μάχη της ημέρας σώθηκε για τους δύο οδηγούς της Ferrari και ήταν η απόλυτη αποφασιστικότητα του Sainz να κρατηθεί στο βάθρο που έκανε αυτόν τον αγώνα τόσο θεαματικό για παρακολούθηση.

 

F1 : Ο Carlos Sainz βρισκόταν στο κύμα της δράσης στη Monza, παίρνοντας pole position,

 F1 : Έχω βρεθεί στη θέση του Sainz στο παρελθόν όπου είχατε ένα τόσο δυνατό Σαββατοκύριακο που νιώθετε ότι σχεδόν σας χρωστάει το αποτέλεσμα στο τέλος. Είναι μια απελπισμένη στιγμή. Αφού πήρε την pole, προηγήθηκε και έφερε τον αγώνα στους Red Bulls όσο καλύτερα μπορούσε, για τον Carlos Sainz να καταλήξει να παρασυρθεί στο βάθρο από τον συμπαίκτη του στο τέλος, θα ήταν αδιανόητο, ειδικά καθώς δεν είχε τερματίσει ακόμα στην κορυφή. τρεις αυτή τη σεζόν.

Με ταλαιπωρημένα ελαστικά, πέτυχε το χέρι του μερικές φορές με μερικά στα όρια (ή ίσως και πάνω από το όριο) κομμάτια οδήγησης. Η βουτιά του στο εσωτερικό για να ανακτήσει τη θέση από τον Charles στη στροφή 4 ήταν αμφισβητήσιμη και εκπλήσσομαι που οι αγωνοδίκες δεν το κοίταξαν.

Επίσης κινούνταν υπό φρενάρισμα στην τελική περιοδεία για να σταματήσει τον Leclerc από το να βγάλει μια εικαστική πλασματική πάσα, σχεδόν προκαλώντας μια σύγκρουση τύπου Ricciardo/Verstappen Baku ξανά από την αρχή, λίγες στιγμές αφότου ο Leclerc κλήθηκε να μην ρισκάρει.

Αλλά όλα αυτά προστέθηκαν στο δράμα της περίστασης μεταξύ των δύο συμπαικτών που απόλαυσαν τη μάχη. Εύσημα στον Fred Vasseur που τους άφησε να αγωνιστούν έτσι και τους εμπιστεύτηκαν. Οι δύο οδηγοί έκαναν ένα επίδειξη στους τελευταίους γύρους για να δείξουν ότι μερικές φορές οι συμπαίκτες με σεβασμό ο ένας για τον άλλον μπορούν να οδηγήσουν μέχρι το όριο, αλλά έχουν αρκετή αυτοσυγκράτηση για να τον διατηρήσουν επίσης καθαρό.

Ο νικητής του dual έφτασε στο αγαπημένο βάθρο της Monza με τα χρώματα της Ferrari και για τον Carlos Sainz ήταν το λιγότερο που του άξιζε μετά από ένα από τα καλύτερα Σαββατοκύριακά του στη Formula 1 – και σίγουρα το πιο διασκεδαστικό του.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Carlos-Sainz-Ferrari-Monza-F1-Formula-one-formula1-3

F1 : Carlos Sainz ήταν το λιγότερο που του άξιζε μετά από ένα από τα καλύτερα Σαββατοκύριακά του στη Formula 1

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «F1: Το βάθρο του Sainz στη Monza ήταν απλώς επιβράβευση για ένα από τα καλύτερα Σαββατοκύριακα F1», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!