ENGINE POWER

Formula 1 : Τι είπαν οι ομάδες – GP Αυστραλίας

Formula 1 : Τι είπαν οι ομάδες για το Grand Prix της Αυστραλίας και γενικότερα για το πρωτάθλημα τις ανησυχίες και επόμενους στόχους τους
Formula 1 : Τι είπαν οι ομάδες – GP Αυστραλίας
ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ - 02 ΑΠΡΙΛΙΟΥ: Ο Sergio Perez του Μεξικού οδηγεί το (11) Oracle Red Bull Racing

Formula 1 : Ο Verstappen έκανε μια αργή απόδραση και έχασε και από τα δύο αυτοκίνητα της Mercedes. Δεν μπήκε κάτω από το πρώτο Safety Car, αλλά ο Russell το έκανε, έτσι ο Ολλανδός βρέθηκε μετά την πρώτη κόκκινη σημαία στο δεύτερο και με φρέσκα ελαστικά μπόρεσε να πάρει εύκολα τον Hamilton. Από εκεί και πέρα ​​οδήγησε, αν και όντως έτρεξε έξω σε ένα σημείο αφού κλείδωσε όταν ήταν άνετα μπροστά. Όσο για τον Perez, η πρώιμη κόκκινη σημαία έμοιαζε να έχει απορρίψει το σχέδιό του να ξεκινήσει στα σκληρά και να τρέξει πολύ, αλλά μπόρεσε να αποσπάσει αρκετό ρυθμό από το αυτοκίνητό του για να σκαρφαλώσει μέσα στο γήπεδο αφού ξεκίνησε στο pit lane.

Max Verstappen, 1ος

«Το ξεκίνημά μου σήμερα δεν ήταν εκπληκτικό και μετά στον 1ο γύρο ήμουν πολύ προσεκτικός καθώς υπήρχαν πολλά στη γραμμή, είχα πολλά να χάσω και πολλά να κερδίσω. Αλλά μετά από αυτή την επανεκκίνηση, είχαμε καλό ρυθμό και ένα αξιοπρεπές κενό για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Ίσως δεν χρειαζόμασταν όλες αυτές τις κόκκινες σημαίες σήμερα, ήταν απογοητευτικό, αλλά όλοι ήταν ασφαλείς και κερδίσαμε που είναι το πιο σημαντικό. Είναι η πρώτη μου νίκη στην Αυστραλία που αισθάνομαι πολύ καλά, έχει επίσης περάσει καιρός για την ομάδα, επομένως σημαίνει πολλά για όλους μας, ειδικά καθώς ο Checo είχε επίσης μια καλή προσπάθεια ανάκαμψης σήμερα. Ήταν μια χαοτική μέρα, αλλά είναι υπέροχο να βλέπεις ότι οι οπαδοί πέρασαν υπέροχα παρά τη μεγάλη αναμονή!».

«Γενικά, ήταν ένα καλό αποτέλεσμα σήμερα. Χθες, προφανώς έχασα λίγη αυτοπεποίθηση με το μονοθέσιο, αλλά κάναμε πολλές αλλαγές μέσα σε μια νύχτα, έτσι ώστε να μπούμε στον αγώνα. Είχα μια πολύ καλή επανεκκίνηση την πρώτη φορά, πήδηξα 3 ή 4 θέσεις, αλλά μετά ήταν λίγο χάος με το τρένο DRS. Ήμουν απογοητευμένος αργότερα στον αγώνα γιατί δεν μπορούσα να προχωρήσω περισσότερο, αλλά ήταν τόσο δύσκολο να περάσω από το γήπεδο με χαμηλή στάθμη ελαστικών και όλοι πήγαιναν γρήγορα στα σκληρά ελαστικά. Ίσως αν ήμουν λίγο πιο επιθετικός νωρίτερα, θα μπορούσα να είχα τερματίσει ψηλότερα, αλλά είμαι χαρούμενος που τερματίσαμε το P5 και μάλιστα καταφέραμε να εξασφαλίσουμε τον ταχύτερο γύρο. Συνολικά, αυτός ο αγώνας μας δίνει αυτοπεποίθηση για να κατευθυνθούμε στο Μπακού σε λίγες εβδομάδες και ανυπομονούμε για την πρόκληση που φέρνει».

Κρίστιαν Χόρνερ, Διευθυντής Ομάδας

«Ήταν ένας περίπλοκος αγώνας που αποτελείται από τρία μέρη. Η πρώτη εκκίνηση δεν πήγε καλά, αλλά στην επανεκκίνηση ο Max μπόρεσε να κρατήσει θέση, να πολεμήσει τον Lewis για το προβάδισμα και να ελέγξει πραγματικά τον αγώνα από εκεί. Ενώ οι κριτές ενεργούν πάντα προς το συμφέρον της ασφάλειας και η ασφάλεια του οδηγού είναι πρωταρχικής σημασίας, η επανεκκίνηση στο τέλος του αγώνα ήταν λίγο απογοητευτική. Ευτυχώς, δεν μας κόστισε τίποτα, είχαμε εξαιρετικό ρυθμό με το μονοθέσιο και ο Max ήταν σε εξαιρετική φόρμα. Για να διεκδικήσει ο Max τη νίκη ήταν απόδειξη της οδήγησής του, αλλά εξίσου, τα εύσημα πρέπει να πάνε στην ομάδα τόσο εδώ όσο και στο σπίτι, που όλοι συνεργάστηκαν για να προσφέρουν έναν υπέροχο αγώνα. Ο Checo οδήγησε επίσης απίστευτα καλά, φέρνοντας στο σπίτι τον ταχύτερο γύρο και εξασφάλισε στο τέλος το P5. Ήταν μια μεγάλη ανάκαμψη, από το πίσω μέρος του grid, στα pits, σε μια πίστα όπου είναι πολύ δύσκολο να προσπεράσεις.

Και τα δύο μονοθέσια είχαν υπέροχες αποδράσεις, με τον Russell να προηγείται στην 1η στροφή και τον Hamilton να ξεπερνά τον Verstappen στη στροφή 3 σε μια δύσκολη κίνηση. Στη συνέχεια, ο Russell έβαλε pit κάτω από το πρώτο Safety Car, πριν βγουν οι κόκκινες σημαίες. Αυτό τον έριξε ατυχώς στη σειρά και άφησε τον Hamilton να προηγείται. Από εκεί και πέρα, ο Hamilton δεν μπόρεσε να κρατήσει τον Verstappen πίσω, αλλά έκανε καλά που κατάφερε τα ελαστικά του μέχρι τον τερματισμό για να κρατήσει τον Alonso μακριά για μια λαμπρή δεύτερη θέση. Ο Russell γυρνούσε στο γήπεδο πριν ξεσπάσουν φλόγες από το πίσω μέρος της PU του , τερματίζοντας νωρίς τον αγώνα του.

Λιούις Χάμιλτον, 2ος

“Το να ανέβω στο βάθρο σήμερα είναι καταπληκτικό. Σίγουρα δεν περίμενα να είμαι δεύτερος αυτό το Σαββατοκύριακο, γι’ αυτό είμαι πολύ ευγνώμων. Λαμβάνοντας υπόψη ότι έχουμε πέσει στην απόδοση, το να αγωνιζόμαστε με την Aston Martins είναι καταπληκτικό για εμάς σε αυτό το σημείο. Η σεζόν. Απλώς πρέπει να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους ανθρώπους πίσω στο εργοστάσιο. Μπορούμε να κλείσουμε αυτό το χάσμα· θα είναι δύσκολο αλλά όχι αδύνατο.

“Ήταν πολύ άτυχο για τον Τζορτζ σήμερα. Η αξιοπιστία μας ήταν γενικά πολύ καλή, οπότε ήταν ατυχές. Τέλος, θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους εδώ στη Μελβούρνη και την Αυστραλία. Είχα την καλύτερη εβδομάδα εδώ και σε αυτήν την πόλη συνεχίζει να κάνει μια υπέροχη παράσταση».

George Russell, DNF

“Κάναμε τα πάντα σωστά αυτό το Σαββατοκύριακο. Είχαμε έναν υπέροχο προκριματικό χθες και σήμερα, η αρχή ήταν τέλεια. Καταφέραμε καλά το πρώτο stint και θα μπορούσα να το επεκτείνω πολύ περισσότερο. Ένιωσα άνετα και δυνατά στο μονοθέσιο και τις τρεις μέρες. Δεν βλέπω κανένα λόγο για τον οποίο δεν μπορούσαμε να παλέψουμε για τη νίκη σήμερα, οπότε είναι απογοητευτικό. Μόλις πέρασα τη στροφή 10 της υψηλής ταχύτητας, ένιωσα κάτι να φεύγει. Τρεις στροφές αργότερα, με σταμάτησαν. Όταν δεν είναι η μέρα σου, δεν είναι η μέρα σου.

“Έχουμε ακόμη πολλή δουλειά να κάνουμε για να προλάβουμε τη Red Bull, αλλά μπορούμε να πάρουμε τα θετικά από αυτό το Σαββατοκύριακο. Κάθε φορά που πηγαίναμε στην πίστα, δεν μπορούσαμε να κάνουμε περισσότερα. Μεγιστοποιήσαμε τα πάντα και Είμαι περήφανος για τη δουλειά που έχουμε κάνει».

Toto Wolff, επικεφαλής της Mercedes-Benz Motorsport

“Είχαμε δυνατό ρυθμό σήμερα και ήμασταν πολύ κοντά με την Aston Martins και τις Ferrari. Αυτά είναι καλά νέα για εμάς, και νομίζω ότι κάναμε ένα βήμα μπροστά αυτό το Σαββατοκύριακο, τόσο στον ρυθμό ενός γύρου όσο και στον αγώνα. Μεγιστοποιήσαμε αυτό έχουμε, και πρέπει τώρα να εξετάσουμε τα δεδομένα και να συνεχίσουμε να μαθαίνουμε για το αυτοκίνητο. Αυτό θα βοηθήσει να φέρουμε τα πακέτα αναβάθμισης και αυτό θα είναι το κλειδί για να προκαλούμε συχνότερα τους ηγέτες.

“Ήταν άτυχο με τον Τζορτζ, είχε μια εξαιρετική στάση από το προβάδισμα και άλλαξε στο σκληρό ελαστικό. Ήταν απολύτως η σωστή κλήση και θα ήταν πολύ μπροστά. Με την κόκκινη σημαία ο αγώνας του δεν ήταν τόσο καλός Θα μπορούσε ακόμα να έχει φτάσει στο μπροστινό μέρος, οπότε ήταν ατυχές που είχε μια βλάβη στο Power Unit.”

Andrew Shovlin, Trackside Engineering Director

“Είναι υπέροχο να ανεβαίνεις το πρώτο βάθρο της χρονιάς με τον Lewis, αλλά ήταν μια μέρα με ανάμεικτες τύχες για την ομάδα. Ο Lewis οδήγησε καλά έναν δύσκολο αγώνα και έπρεπε να βρει μια καλή ισορροπία μεταξύ διαχείρισης ελαστικών και άμυνας. Ο George είχε δημιουργήσει ένα δυνατό Σαββατοκύριακο και ήταν ατυχές που το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έγινε κόκκινη σημαία. Στη συνέχεια, τα πράγματα χειροτέρεψαν με το θέμα της μονάδας ισχύος. Ο ρυθμός του αυτοκινήτου ήταν καλύτερος από τους δύο πρώτους αγώνες. κάναμε κάποιες αλλαγές στη ρύθμιση για το σιρκουί, αλλά ελπίζουμε ότι μπορούμε να πάρουμε μέρος αυτής της μάθησης στους επερχόμενους αγώνες.”

Ο Alonso και ο Stroll ήταν και οι δύο στο κύμα της δράσης τόσο στην αρχή όσο και στις επόμενες επανεκκινήσεις. Και οι δύο μπόρεσαν να πάρουν μια δωρεάν αλλαγή ελαστικού στην πρώτη διακοπή της κόκκινης σημαίας που τους οδήγησε στη σειρά, με τον Alonso να φέρνει μπροστά τον Hamilton για μεγάλο μέρος του αγώνα. Αλλά η καταστροφή χτύπησε στην τρίτη επανεκκίνηση, καθώς ο Alonso χτυπήθηκε σε ένα γύρισμα από τον Sainz πριν ο Stroll φρενάρει ο ίδιος και εξαφανιστεί στο χαλίκι. Αυτό τους άφησε στην 11η και στη 12η θέση και εκτός βαθμών με έναν γύρο πριν, πριν αποφασίσει το Race Control να επιστρέψει στη σειρά της τελικής επανεκκίνησης.

Φερνάντο Αλόνσο, 3ος

«Ήταν ένα τρενάκι συναισθημάτων σήμερα με τις κόκκινες σημαίες και τα περιστατικά. Ήταν ίσως ο πιο τρελός αγώνας μου εδώ στη Μελβούρνη, αλλά είναι υπέροχο να βγαίνω με άλλο βάθρο. Υπήρχαν πολλά πράγματα όλο το απόγευμα και είχαμε μια ενδιαφέρουσα μάχη με τον Lewis [Hamilton] για δεύτερο. Ο ρυθμός του μονοθεσίου ήταν καλός και συνεχίσαμε την πίεση στον Lewis, αλλά έκανε καλή δουλειά και δεν έκανε πραγματικά λάθη. Όσον αφορά την επαφή με τον Carlos [Sainz] μετά την επανεκκίνηση, είμαι σίγουρος ότι δεν σκόπευε να το κάνει, οπότε πιστεύω ότι η ποινή για αυτόν ήταν αρκετά σκληρή στο τέλος. Πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό το ξεκίνημα της σεζόν και με τρία βάθρα σε ισάριθμους αγώνες».

Lance Stroll, 4ος

«Πιστεύω ότι πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα που καταφέραμε σήμερα: το τρίτο και το τέταρτο είναι υπέροχα για την ομάδα. Ήταν ένας αγώνας με μεγάλη αναστάτωση με κόκκινες σημαίες και μερικά μεγάλα ατυχήματα, και ούτε ο Φερνάντο ούτε εγώ καταφέραμε να μείνουμε μακριά από το δράμα. Είχα λίγη επαφή στον πρώτο γύρο, αλλά τρέχαμε καλά μέχρι να πεταχτεί η πρώτη κόκκινη σημαία. Όπως είδαμε όλο το Σαββατοκύριακο, χρειάζεται λίγος χρόνος για να ανέβουν τα ελαστικά στη θερμοκρασία εδώ και έτσι στη δεύτερη επανεκκίνηση κλείδωσα στην τρίτη στροφή και κατέληξα στο χαλίκι. Ευτυχώς, η κόκκινη σημαία είχε κυματίσει πριν από αυτό το σημείο και μπόρεσα να πάρω ξανά τη θέση μου για την τελική επανεκκίνηση. Αυτό το άθλημα είναι ένα τρενάκι συναισθημάτων μερικές φορές! Συνολικά,

Mike Krack, Διευθυντής Ομάδας

«Τι αγώνας! Υπήρχαν σχεδόν όλα όσα μπορούσες να φανταστείς σήμερα το απόγευμα, οπότε το να βγεις στην τρίτη και τέταρτη θέση – και 27 βαθμούς – είναι μια λαμπρή ανταμοιβή για την ομάδα. Δεν ήταν εύκολος αγώνας στην πλοήγηση με την πρώιμη κόκκινη σημαία να δίνει επιπλέον έμφαση στη διαχείριση των σκληρών ελαστικών. Σχεδόν όλοι προσπαθούσαν να τρέξουν μέχρι το τέλος και ήταν πολύ κοντά σε όλη τη δεκάδα. Ο Fernando έμεινε κοντά στον Lewis, αλλά με παρόμοιο ρυθμό αγώνα δεν μπορούσαμε να πλησιάσουμε αρκετά για να προκαλέσουμε τη δεύτερη θέση. Ο Λανς έτρεξε σκληρά όλο το απόγευμα, επέζησε από διάφορες μάχες και έκανε εξαιρετική δουλειά φροντίζοντας τα ελαστικά. Στη συνέχεια, υπήρξε η χαοτική επανεκκίνηση και πρέπει να πω ότι ήταν ανακούφιση που είδα την αρχική σειρά να αποκατασταθεί. Ξέρω ότι ορισμένοι οδηγοί και ομάδες έχασαν πραγματικά στο χάος, αλλά ήμασταν λίγο τυχεροί με τα δύο αυτοκίνητα να είναι σε μεγάλο βαθμό άθικτα, επιτρέποντάς μας να τερματίσουμε τον αγώνα κάτω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Θερμά συγχαρητήρια και ευχαριστώ σε όλη την ομάδα στο Silverstone και εδώ στην πίστα για άλλη μια δυνατή και άψογη απόδοση και με τα δύο μονοθέσια και το τρίτο μας βάθρο της χρονιάς. Σήμερα γιορτάζουμε και απολαμβάνουμε αυτό το αποτέλεσμα, αλλά αύριο η προσοχή μας στρέφεται στον επόμενο αγώνα στο Μπακού».

Ο Νόρις και ο Πιάστρι μπόρεσαν και οι δύο να προχωρήσουν προς τα εμπρός χάρη στις συνταξιοδοτήσεις άλλων, μαζί με κάποια καλή διαχείριση ελαστικών. Ο Νόρις μπόρεσε να κρατήσει τον Πέρεθ στο κόλπο στη μέση του αγώνα, ενώ ο Πιάστρι έπρεπε να βγάλει τους αγκώνες του για να σκαρφαλώσει στο γήπεδο. Επιβραβεύτηκαν με βαθμούς και για τα δύο μονοθέσια, διατηρώντας ένα ήρεμο κεφάλι εξίσου σημαντικό σήμερα με τη διαχείριση ελαστικών σε έναν αγώνα φθοράς.

Λάντο Νόρις, 6ος

“Ένας πολύ καλός αγώνας. Είχαμε καλό ρυθμό σε όλη τη διάρκεια, μείναμε χωρίς προβλήματα χωρίς λάθη. Η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά. Νομίζω ότι ο ρυθμός σήμερα ήταν πιο δυνατός από τον ρυθμό των κατατακτήριών μας χθες, οπότε τα πράγματα ενώθηκαν καλά. Απλά καλά -εκτελεσμένος αγώνας.

«Είμαι χαρούμενος με όλα αυτά και είναι οι πρώτοι βαθμοί για εμάς αυτή τη σεζόν. Είναι ωραίο να μπαίνεις στο ταμπλό και είναι ένα καλό τέλος στους πρώτους αγώνες προτού έχουμε ένα μικρό διάλειμμα και μετά πηγαίνουμε στο Μπακού και την επόμενη παρτίδα αγώνων. Είμαι χαρούμενος, γι’ αυτό ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα και σε όλους πίσω στο εργοστάσιο για όλη τη σκληρή δουλειά ως συνήθως και θα συνεχίσουμε να πιέζουμε.”

Oscar Piastri, 8ος

«P8, δεν το περίμενα αυτό στην αρχή της ημέρας! Θα το πάρω σίγουρα. Προφανώς ένας τρελός, τρελός αγώνας, αλλά μείναμε εκεί όταν είχε σημασία. Είμαι πολύ χαρούμενος που πήρα τους πρώτους μου βαθμούς στη Μελβούρνη και θέλω να ευχαριστήσω όλους τους οπαδούς των γηπεδούχων και τους οπαδούς της παπάγια για όλη την υποστήριξή τους αυτή την εβδομάδα. Οι διπλοί πόντοι για την ομάδα είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα και ευχαριστώ όλους όσους μας έφεραν εκεί».

Ανδρέα Στέλλα, Διευθυντής Ομάδας

«Ένας γεμάτος αγώνας σήμερα στη Μελβούρνη. Καταφέραμε να μείνουμε μακριά από προβλήματα και καταφέραμε να κερδίσουμε τους πρώτους μας βαθμούς στη σεζόν. Ακόμη και χωρίς τις τρεις κόκκινες σημαίες, ήταν καλό να δούμε ότι ήμασταν σε κατάσταση να αγωνιστούμε καλά και να κάνουμε καλές προσπεράσεις, οπότε υπάρχουν πολλά θετικά. Ταυτόχρονα, γνωρίζουμε ότι πρέπει να παραμείνουμε ρεαλιστές και να έχουμε πολλή σκληρή δουλειά μπροστά μας. Τόσο στην πίστα όσο και στο εργοστάσιο, θα χρησιμοποιήσουμε την ενέργεια από αυτό το αποτέλεσμα διπλών πόντων για να μας κάνει ακόμα πιο αποφασισμένους να παραδώσουμε ένα πιο γρήγορο αυτοκίνητο. Ευχαριστούμε όλους στην πίστα, στο MTC και τους συναδέλφους μας στο HPP για τη σκληρή δουλειά τους.»

Για να μην είναι για τον Magnussen – έκοψε τον τοίχο αργά όταν προσπαθούσε να κάνει το λάστιχο του να κρατήσει την απόσταση, κάτι που έσκισε το πίσω ελαστικό του και έβγαλε μια κόκκινη σημαία. Ο Χούλκενμπεργκ αν και έτρεχε στους πόντους όλο το απόγευμα, και παρόλο που έχασε από τον Πέρεθ και τον Νόρις, ο έβδομος ήταν ακόμα ένα δυνατό αποτέλεσμα και οι πρώτοι του βαθμοί στη σεζόν. Ωστόσο, σταμάτησε μετά την καρό σημαία, οπότε θα ελπίζει ότι δεν υπάρχουν διαρκείς ανησυχίες για την αξιοπιστία. Ήταν μια περίπτωση που θα μπορούσε να ήταν, με τον Γερμανό να βρίσκεται τέταρτος στην ουρά pit lane μέχρι που ο Race Control αποφάσισε να επιστρέψει στην προηγούμενη σειρά.

Νίκο Χούλκενμπεργκ, 7ος

«Ήταν άγριο και λίγο ακατάστατο μερικές φορές. Θα πρέπει να εξετάσουμε όλα όσα συνέβησαν καθώς συνέβησαν πολλά πράγματα. Έκανα μια σούπερ εκκίνηση την τρίτη φορά στα μαλακά και έφτασα στο P4, οπότε είναι κρίμα που υπήρξαν μερικά περιστατικά και μετά ο αγώνας κέρδισε κόκκινη σημαία. Υπάρχουν πολλές θετικές γνώσεις και πάλι και νιώθω ότι συμβαίνουν πολλά καλά πράγματα. Είμαι ανανεωμένος, με πολύ θετική νοοτροπία και απολαμβάνω πραγματικά να δουλεύω με την ομάδα και να πειραματίζομαι με το μονοθέσιο. Έχουμε πολύ καλό μομέντουμ και αυτό θέλουμε να κάνουμε στους επόμενους αγώνες».

Kevin Magnussen, DNF

«Βούρτσισα τον τοίχο στην έξοδο της στροφής 2 και η ζάντα έσπασε, το λάστιχο βγήκε και έπρεπε να σταματήσω. Δεν το ένιωσα καν, οπότε σίγουρα δεν ήταν κάτι που ένιωθα μεγάλο στο αυτοκίνητο, αλλά ήταν αρκετό για να σπάσει η ζάντα και να βγάλει το λάστιχο. Είναι λυπηρό, ήμασταν στην P12 νομίζω εκείνη τη στιγμή και δεν φαινόταν ότι θα μπορούσα να κερδίσω πόντους. Ήμασταν άτυχοι με την πρώτη κόκκινη σημαία καθώς μόλις είχαμε μπει σε pit από την P11 και φαινόταν ότι ήμασταν πιο γρήγοροι από τα επόμενα δύο μονοθέσια, οπότε ήμουν αρκετά σίγουρος σε εκείνη τη φάση του αγώνα. Στη συνέχεια βάλαμε λάκκο κάτω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και αμέσως μετά, έγινε κόκκινη σημαία. Όλοι έβαλαν τα ελαστικά τους για να πάμε στο τέλος του αγώνα και ήμασταν τελευταίοι. Δεν ήταν η μέρα μου, αλλά φαινόταν ότι το μονοθέσιο είχε αξιοπρεπή ρυθμό, οπότε με ενθαρρύνει αυτό και θα πιέσουμε την επόμενη φορά.”

Formula 1 : Alfa Romeo

Ο Bottas είχε ένα δύσκολο απόγευμα – ένα πρόωρο pit stop κάτω από το Safety Car αναιρέθηκε από τις κόκκινες σημαίες και έτσι έπεσε ο Φινλανδός στο πίσω μέρος του γηπέδου. Ο Zhou δεν ήταν πολύ πιο ψηλά, αλλά καθώς ξετυλίγονταν το χάος, και τα δύο αυτοκίνητα άρχισαν να ανεβαίνουν στην τάξη. Και οι δύο κατάφεραν να ξεπεράσουν όλες τις καθυστερημένες σφαγές για να βρεθούν στην πρώτη 10άδα – μόνο για το Race Control να επαναφέρει τη σειρά, κάτι που άφησε τον Zhou να κρατηθεί σε ένα σημείο, αλλά ο Bottas έχασε την 11η θέση.

Valtteri Bottas, 11ος

«Είμαι χαρούμενος που ο Zhou και η ομάδα επέστρεψαν με δύο βαθμούς από έναν χαοτικό αγώνα. Το απόγευμα μου ήταν αρκετά μοναχικό και χωρίς πολλή δράση – μέχρι που όλα ξεκίνησαν προς το τέλος. Αποφασίσαμε να ρισκάρουμε στην αρχή και έβαλα pit για σκληρά ελαστικά στον πρώτο γύρο: το σχέδιο ήταν να κρατήσω αυτά τα ελαστικά για ολόκληρο τον αγώνα, αλλά μετά η κόκκινη σημαία σήμαινε ότι δεν μπορούσα να επωφεληθώ από αυτό. Αργότερα, όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, πήγαμε για μαλακά, αλλά και πάλι η κόκκινη σημαία μπέρδεψε τη στρατηγική μου. Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο, ήμασταν εκτός ρυθμού από την αρχή, αλλά θα φροντίσουμε να το εξετάσουμε στο κενό πριν από τον επόμενο αγώνα. Είμαι πραγματικά χαρούμενος που έχω λίγο χρόνο πριν από το Μπακού, για να επιστρέψω στο κληρωτό και να επιστρέψω σε πιο ανταγωνιστική κατάσταση».

Zhou Guanyu, 10η

«Το P9 στην καρό σημαία είναι ένα καλό αποτέλεσμα, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πού ξεκινήσαμε και το δύσκολο Σαββατοκύριακο που είχαμε. Υπάρχουν θετικά που πρέπει να κάνουμε – είχαμε μια πολύ καλή αρχή, κάτι για το οποίο δουλέψαμε πολύ σκληρά, και δεν κάναμε λάθη σε έναν αγώνα όπου υπήρχαν πολλές διαρροές. Το κρατήσαμε καθαρό, κρατηθήκαμε μακριά από προβλήματα και μπόρεσα να κρατήσω την πίεση στον Μάγκνουσεν στα επόμενα στάδια, κάτι που στο τέλος μας επέτρεψε να πάρουμε βαθμούς. Οι συνθήκες εκεί έξω ήταν δύσκολες, οι θερμοκρασίες της πίστας ήταν πολύ χαμηλές αλλά δεν κάναμε λάθη και αυτό είναι που μετράει. Αυτοί είναι οι πρώτοι μου πόντοι της χρονιάς, πάντα μια ωραία ανταμοιβή σε ένα δύσκολο μέρος όπως η Μελβούρνη. Τώρα θα πρέπει να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε και ελπίζουμε να προσθέσουμε περισσότερους βαθμούς στο όνομά μας στο Μπακού και όχι μόνο».

Alessandro Alunni Bravi, εκπρόσωπος ομάδας

«Ο σημερινός αγώνας δείχνει τη σημασία του αγώνα μέχρι το τέλος του αγώνα. Συνεχίσαμε να πιέζουμε, εκτελέσαμε καλά τον αγώνα και βάλαμε τους εαυτούς μας στη θέση να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες όταν έρχονταν στο δρόμο μας: τύχη είναι μόνο να έχουμε μια ευκαιρία, έπρεπε να την αρπάξουμε. Ήμασταν πραγματικά πολύ άτυχοι με τη χρονική στιγμή της πρώτης κόκκινης σημαίας: είχαμε και τα δύο μονοθέσια στη σωστή στρατηγική για να παλέψουμε για την πρώτη δεκάδα, αλλά η διακοπή και η ελεύθερη διακοπή που χάρισε σε όλους τους άλλους, ουσιαστικά έθεσαν σε κίνδυνο το απόγευμα μας. Τόσο ο Zhou όσο και ο Valtteri είχαν έναν καλό αγώνα, χωρίς να κάνουν λάθη, και σε μια πίστα όπως αυτή σήμαινε ότι ήταν εκεί ή εκεί κοντά στην καρό σημαία. Δύο βαθμοί είναι μια καλή επιστροφή σε αυτό που ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο: πρέπει να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτό το μικρό διάλειμμα πριν το Μπακού για να καταλάβουμε πώς να ανακτήσουμε τον ρυθμό που είχαμε στο Μπαχρέιν.

Ο De Vries ήταν άτυχος στην τελευταία επανεκκίνηση, χτυπημένος από πίσω από τον Sargeant που τον έδιωξε στο χαλίκι και εκτός αγώνα. Ο Tsunoda αγωνιζόταν με ένα άγνωστο πρόβλημα αυτοκινήτου για μεγάλο μέρος του αγώνα, βυθίζοντας σαν πέτρα στα πρώτα στάδια. Αλλά βρέθηκε για άλλη μια φορά στο P11 καθώς τα μονοθέσια βγήκαν από το pit lane για τελευταία φορά, για να φτάσει στη 10η θέση όταν εφαρμόστηκε η ποινή του Sainz – σημειώνοντας τον πρώτο πόντο του AlphaTauri για τη χρονιά.

Nyck de Vries, DNF

«Δυστυχώς, το συμβάν με τον Logan σήμανε το τέλος του αγώνα για εμάς. Δυσκολευτήκαμε πολύ εκεί έξω σήμερα, αλλά τα πήγαμε καλά στην αρχή στη σκληρή ένωση. Δυστυχώς, όταν βγήκε η κόκκινη σημαία, όλοι όσοι ξεκίνησαν στα μεσαία πήραν ένα δωρεάν pitstop για να μεταβούν στο σκληρό. Επίσης, κατέστρεψα το μπροστινό φτερό κατά τη διάρκεια του αγώνα, οπότε κατέληξα με υποστροφή και κόκκους στα ελαστικά. Η μεσαία γραμμή είναι ακόμα πολύ σφιχτή, οπότε θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε και να πιέζουμε, για να μπορέσουμε να ανεβούμε τη σκάλα».

Yuki Tsunoda, 10ος

«Έχω ανάμεικτα συναισθήματα για το σήμερα. Πετύχαμε τον πρώτο μας βαθμό στη σεζόν που είναι καλός, αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεδομένου του ρυθμού μας δεν περίμενα να σκοράρω κανέναν σήμερα. Λαμβάνοντας υπόψη πόσο δυσκολευόμασταν πριν από την κόκκινη σημαία, με το ζέσταμα και τη λήψη των σκληρών ελαστικών στο βέλτιστο παράθυρο, θα πρέπει να πάρουμε αυτό το αποτέλεσμα και να είμαστε ευχαριστημένοι με το P10 καθώς μεγιστοποιήσαμε την απόδοσή μας. Είναι κρίμα που χάσαμε την P5 γιατί, πηγαίνοντας στη στροφή 1, κατάφερα να προσπεράσω αρκετά αυτοκίνητα. Από τη θετική πλευρά, κερδίσαμε έναν βαθμό, οπότε θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά για να σκοράρουμε περισσότερο στους επόμενους αγώνες».

Jody Egginton, Τεχνικός Διευθυντής

«Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας για εμάς. Και οι δύο οδηγοί πίεσαν σκληρά για να βγάλουν ό,τι μπορούσαν από το πακέτο, αλλά δεν καταφέραμε να κάνουμε τα αυτοκίνητα να προχωρήσουν όπως απαιτείται. Ο ρυθμός του αυτοκινήτου δεν ήταν εκεί σε όλες τις ενώσεις, και παλέψαμε για την ταχύτητα στην ευθεία, ως εκ τούτου, δεν μπορούσαμε να επιτεθούμε ούτε να κρατήσουμε θέση σε ορισμένες φάσεις του αγώνα. Αφήνουμε τη Μελβούρνη με πολλά δεδομένα να περάσουμε και πολλή δουλειά μπροστά μας για να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι για το Μπακού».

Ο Leclerc ήταν άτυχος – πάλεψε με τους Alonso, Stroll και Sainz στην αρχή και χτυπήθηκε σε ένα γύρισμα που τον έπεσε στο χαλίκι στον πρώτο κιόλας γύρο. Αυτό άφησε τον Sainz να κυματίζει τη σημαία της ομάδας. Ανέβηκε πίσω στο γήπεδο αφού ατυχώς σταμάτησε λίγο πριν την πρώτη κόκκινη σημαία και φαινόταν να έχει ρυθμό να καεί σήμερα. Αλλά στη δεύτερη επανεκκίνηση, χτύπησε τον Αλόνσο σε ένα γύρισμα, το οποίο του χάρισε ποινή πέντε δευτερολέπτων. Με την κόκκινη σημαία του αγώνα και να απομένει μόνο ένας γύρος σχηματισμού πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, εκείνη η χρονική ποινή μείωσε τον ταραγμένο Ισπανό από την τέταρτη θέση στην P12.

Charles Leclerc, DNF

«Ήταν ατυχές να τελειώσω τον αγώνα με αυτόν τον τρόπο σήμερα, αλλά ήταν ένα αγωνιστικό περιστατικό και δεν νομίζω ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Απογοητευτικό, αλλά στο επόμενο όπου ελπίζω τα πράγματα να κυλήσουν πιο ομαλά. ”

Carlos Sainz, 12ος

«Είχα μια καλή αρχή και ένιωσα σίγουρος για το μεσαίο ελαστικό, αλλά ήμασταν άτυχοι, κάναμε pitting λίγο πριν βγάλουν την πρώτη κόκκινη σημαία και έπεσα στην P11. Από εκεί κατάφερα να κάνω μια καλή επιστροφή με ωραίες προσπεράσεις και σταθερά ρυθμό, οπότε είμαι χαρούμενος για αυτό.

“Ήταν ένας καλός αγώνας συνολικά, αλλά η ποινή κατέστρεψε όλη την προσπάθεια και δεν συμφωνώ με αυτό. Η απογοήτευση που νιώθω αυτή τη στιγμή θα είναι δύσκολο να χωνευτεί, αλλά θα προσπαθήσω να σκέφτομαι μόνο τα θετικά από σήμερα και να επικεντρωθώ στα τον επόμενο αγώνα».

Fred Vasseur, Διευθυντής Ομάδας

“Το σημερινό αποτέλεσμα, χωρίς να σκοράρουμε βαθμούς, δεν αντικατοπτρίζει την πρόοδο που έχουμε κάνει ως ομάδα. Κάναμε ένα βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά τις καθαρές επιδόσεις και ακόμη πιο σημαντικό, είχαμε έναν αξιοπρεπή και σταθερό ρυθμό αγώνα στις διάφορες συνθέσεις ελαστικών, συμπεριλαμβανομένου του Σκληρού.Μόνο η χθεσινή πρόκριση δεν ταίριαζε στις δυνατότητές μας.

“Η αρχική μας αντίδραση είναι απογοήτευση, με τον Τσαρλς σαφώς άτυχο να εμπλακεί σε ένα αγωνιστικό περιστατικό στην αρχή. Ήταν μια καλή έκκληση να φέρουμε τον Κάρλος με το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά μετά την κόκκινη σημαία, έπρεπε να ξεκινήσει ξανά από την P11, από την οποία ανάρρωσε πολύ καλά. Το πέναλτι είχε καταστροφική επίδραση στο τελικό αποτέλεσμα για αυτόν, αλλά παρόλα αυτά, επιστρέφουμε στο Μαρανέλο γνωρίζοντας ότι κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση και τώρα έχουμε τρεις εβδομάδες για να συνεχίσουμε να δουλεύουμε. βελτιστοποίηση και ενημέρωση του SF-23 για τους επόμενους αγώνες.”

Ο Alpine μπορεί να θεωρηθεί άτυχος στη Μελβούρνη. Ο Gasly είχε έναν λαμπρό αγώνα, έτρεχε στην πέμπτη θέση για μεγάλο μέρος της ημέρας και επιδείκνυε εξαιρετικό αγωνιστικό ρυθμό καθώς ήταν σε θέση να κολλήσει με τη Ferrari του Sainz και την Aston Martin του Alonso, ενώ κρατούσε τον Stroll πίσω. Όσο για τον Ocon, ανέβηκε στο P10 και φαίνεται σίγουρος για έναν βαθμό τουλάχιστον. Αλλά στην τελική επανεκκίνηση, ο Γκάσλι έτρεξε έξω και χτύπησε τον συμπαίκτη του καθώς επέστρεφε στην πίστα. Αυτό τους έστειλε και τους δύο στον τοίχο σε κάτι που φαινόταν να είναι ένα περιστατικό αγώνων μετά το οποίο και οι δύο κλήθηκαν στους αγωνοδίκες.

Esteban Ocon, DNF

«Είναι πραγματικά κρίμα και για τα δύο αυτοκίνητα να μην τερματίσουν τον σημερινό αγώνα, ειδικά αφού έδειξαν εξαιρετικό ρυθμό όλο το Σαββατοκύριακο. Είχαμε την απόδοση να πολεμάμε τις Ferrari και την Aston Martins, οπότε το να φύγουμε χωρίς τίποτα είναι δύσκολο για όλους μας. Η επανεκκίνηση στο τέλος ήταν πολύ χαοτική και όλα πήγαν τόσο γρήγορα. Η σύγκρουση με τον Πιερ ήταν ατυχής και χαίρομαι που είμαστε και οι δύο καλά. Έχουμε μιλήσει για αυτό, και είμαστε όλοι καλά και δεν υπάρχουν δύσκολα συναισθήματα. Ανυπομονούμε και οι δύο ήδη για το επόμενο και ξέρω ότι όλη η ομάδα θα θέλει να αφήσει πίσω μας αυτό το Σαββατοκύριακο».

Pierre Gasly, DNF

«Είμαι πολύ απογοητευμένος από το αποτέλεσμα του σημερινού αγώνα. Ήμασταν στην πέμπτη θέση στο μεγαλύτερο μέρος του, κυνηγώντας τον Carlos [Sainz] για την τέταρτη θέση και δείξαμε πολύ καλό αγωνιστικό ρυθμό. Το να είμαστε τόσο κοντά στο να σκοράρουμε δέκα πόντους και να φεύγουμε χωρίς κανέναν είναι πολύ πικρό να πάρουμε. Αυτή τη στιγμή, πρέπει να επικεντρωθούμε στα θετικά και έτσι διαχειριστήκαμε τον αγώνα μας και μπορέσαμε να πάρουμε τον αγώνα μπροστά στους αντιπάλους μας. Χαίρομαι που και ο Εστεμπάν και εγώ είμαστε καλά μετά το περιστατικό. Ως ομάδα, θα προχωρήσουμε και θα παραμείνουμε συγκεντρωμένοι για τον επόμενο αγώνα».

Otmar Szafnauer, Διευθυντής ομάδας

«Αν και είναι απογοητευτικό να φεύγουμε από εδώ με μηδέν βαθμούς, μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι και θετικοί με την απόδοση του αυτοκινήτου μας σήμερα. Δείξαμε ότι μπορούμε να αγωνιστούμε με τους στενούς μας αντιπάλους μπροστά και, πράγματι, να κλείσουμε μονοθέσια και να είμαστε κλινικοί όταν μετράει. Ο Pierre οδήγησε πολύ καλά σήμερα, τρέχοντας μεγάλο μέρος του αγώνα στην πέμπτη θέση και στον αγώνα για ένα βάθρο δίπλα στις Mercedes, Aston Martin και Ferrari. Πρέπει να λάβουμε τα θετικά στοιχεία αυτού και να το χρησιμοποιήσουμε ως κίνητρο για τη συνέχεια. Ο Esteban ήταν σίγουρα άτυχος με τη σειρά των γεγονότων νωρίς στον αγώνα, αλλά έκανε καλή δουλειά για να ανέβει πίσω στους πόντους με μερικές καλές κινήσεις προσπεράσματος. Ήταν ατυχές το γεγονός ότι και τα δύο μας αυτοκίνητά συναντήθηκαν στην τρίτη εκκίνηση και χαίρομαι που και οι δύο οδηγοί είναι καλά, δεδομένης της φύσης του συμβάντος. Θα συνεχίσουμε να προχωράμε μπροστά και αυτές οι δύσκολες στιγμές είναι που φέρνουν την ομάδα πιο κοντά. Ήδη περιμένουμε με ανυπομονησία το Μπακού όπου σχεδιάζεται μια αναβάθμιση.»

Ο Άλμπον έφτιαξε θέσεις εκτός γραμμής και έψαχνε για έναν υπέροχο αγώνα από την έκτη στη σειρά. Αλλά στα πρώτα στάδια ξεπήδησε κάτω από το δικό του ατμό αφού έχασε το πίσω μέρος, βγάζοντας πρώτα το Safety Car και μετά τις πρώτες κόκκινες σημαίες λόγω χαλίκι στην πίστα. Ο Sargeant δούλευε σκληρά από το πίσω μέρος του γηπέδου, αλλά ήταν ένας από τους λίγους που χρειάστηκε άλλη μια στάση μετά από αυτές τις κόκκινες σημαίες που δεν βοήθησαν τον σκοπό του. Στη δεύτερη επανεκκίνηση, χτύπησε στην πλάτη του AlphaTauri του De Vries, κάτι που τον έστειλε στο χαλίκι και εκτός αγώνα.

Logan Sargeant, DNF

«Ο αγώνας σε γενικές γραμμές δεν μας έπεσε αρκετά, καθώς ήταν μια πραγματικά δύσκολη μέρα. Πετάξαμε στο λάστιχο μεσαίου μήκους μετά το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας, και απλά δεν ήταν το ελαστικό για να είμαι σήμερα και δυσκολεύτηκα πραγματικά με αυτό. Μόλις φτάσαμε στο σκληρό ελαστικό, ο ρυθμός δεν ήταν πολύ κακός, οπότε είναι ατυχές να το τελειώσουμε έτσι. Προσπαθήσαμε να ρισκάρουμε σήμερα και απλά δεν απέδωσε. Έμαθα πολλά από σήμερα, οπότε ελπίζουμε να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις γνώσεις στο μέλλον».

Alex Albon, DNF

Εξακολουθούμε να εξετάζουμε τα δεδομένα, αλλά δεν υπήρχε τίποτα ασυνήθιστο στην ίδια τη στροφή. Όταν έχασα το μονοθέσιο, περνούσα πιο αργά από τον προηγούμενο γύρο. Πήγα διάπλατα στη στροφή πριν και αύξησα τις θερμοκρασίες των ελαστικών, χάνοντας πρόσφυση και να πάω στην επόμενη γωνία λίγο ζεστό, οπότε νομίζω ότι αυτό συνέβη, αλλά πρέπει να το δούμε. Με όλα τα ατυχήματα, ήταν μια καλή ευκαιρία να κερδίσουμε βαθμούς αυτό το Σαββατοκύριακο, οπότε λυπάμαι πολύ για την ομάδα. Είμαι

απογοητευμένος, καθώς είχαμε ένα υπέροχο μονοθέσιο σήμερα και ήμασταν

πολύ δυνατοί».

Dave Robson, Head of Vehicle Performance

“Ήταν ένας αξιοσημείωτος αγώνας, αλλά τελικά ήταν μια χαμένη ευκαιρία για εμάς. Ο Alex βασίστηκε στην εξαιρετική επίδειξη κατατακτήριών του για να κάνει περισσότερες θέσεις στην εκκίνηση και φαινόταν καλός για έναν άνετο τερματισμό στην πρώτη δεκάδα. Δυστυχώς, αγγίζοντας το κράσπεδο με υψηλή ταχύτητα στο Η στροφή 5 οδήγησε σε ένα μικρό θραύση και μια απότομη αύξηση της θερμοκρασίας του ελαστικού, που τον οδήγησε να χάσει το αυτοκίνητο στην επόμενη στροφή.

«Δοκιμάσαμε μια διαφορετική αρχική στρατηγική με τον Logan, αλλά η πρώιμη κόκκινη σημαία το κατέστησε αναποτελεσματικό. Αν και είχε κάποιο αξιοπρεπή ρυθμό, δεν μπόρεσε να επωφεληθεί από τον ασυνήθιστο τρόπο που αναπτύχθηκε ο αγώνας.

“Φεύγουμε από τη Μελβούρνη απογοητευμένοι που δεν μπορέσαμε να εκμεταλλευτούμε τον καλό μας ρυθμό και να τον μετατρέψουμε σε βαθμούς. Ωστόσο, όλη η ομάδα μπορεί να ενθαρρυνθεί που το μονοθέσιο λειτούργησε πολύ καλά αυτό το Σαββατοκύριακο και θα μπορέσουμε να βρεθούμε σε παρόμοιες θέσεις στο μελλοντικούς αγώνες, ξεκινώντας από το Μπακού σε λίγες εβδομάδες».

Formula 1 :Pirelli

Mario Isola, Διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού

εκπλήρωση όλων των απαιτήσεων που του τίθενται. Το γεγονός ότι είδαμε και τις τρεις ενώσεις στο αρχικό πλέγμα υπογραμμίζει πώς η μεταφορά του ελαστικού C4 στη Μελβούρνη φέτος ήταν η σωστή επιλογή, καθώς κρίθηκε ότι ήταν ένα έγκυρο αγωνιστικό ελαστικό και έγινε ο πρωταγωνιστής της τελικής διαδρομής προς τη σημαία , χάρη σε δύο περιόδους κόκκινης σημαίας που ήταν σχεδόν διαδοχικές. Τόσο αυτή η ένωση όσο και το μέσο έδειξαν καλές επιδόσεις σήμερα, αν και σε σχετικά σύντομες περιόδους, με υψηλότερες θερμοκρασίες και πιο ελαστική επιφάνεια.”

Άρθρο από: Formula 1

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Formula 1 : Τι είπαν οι ομάδες – GP Αυστραλίας», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!