ENGINE POWER

GP Αμερικής: Γιατί η COTA πηγαίνει προς το καλύτερο, όχι προς το μεγαλύτερο

GP Αμερικής: Η COTA φέτος δεν στοχεύει να έχει πάλι το ρεκόρ εισιτηρίων σε όλα τα Grand Prix της σεζόν αλλά στο να είναι το πιο κορυφαίο και αξέχαστο Grand Prix για το 2023
GP Αμερικής: Γιατί η COTA πηγαίνει προς το καλύτερο, όχι προς το μεγαλύτερο

GP Αμερικής : Αν υπήρχε τίτλος για να βγει από το περσινό Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών, ήταν το τεράστιο πλήθος που το Circuit of the Americas κατάφερε να προσελκύσει σε όλο το Σαββατοκύριακο του αγώνα.

Αν και οι χώροι δεν αναφέρουν μεμονωμένους αριθμούς, αλλά το άθροισμα των τεσσάρων ημερών που επιτρέπονται οι θαυμαστές στην πίστα, η COTA καλωσόρισε 440.000 άτομα και σημείωσε το ρεκόρ για τη σεζόν του 2022.

Για έναν αγώνα που δυσκολευόταν κατά καιρούς να βρει τη σωστή χρηματοδότηση και να προσελκύσει πλήθος χωρητικότητας, τα πρόσφατα γεγονότα είδαν τον αριθμό να αυξάνεται χρόνο με το χρόνο και να δημιουργούνται περισσότερες κερκίδες ή περιοχές γενικής εισόδου για να διασφαλιστεί η κάλυψη της ζήτησης. Αλλά η εστίαση στο να ξεπεράσει το περσινό νούμερο άλλαξε το 2023, ακόμα κι αν είναι απλώς μια μικρή παύση σε αυτό το μέτωπο, καθώς η προσοχή μετατοπίζεται ελαφρώς.

«Στην πραγματικότητα, όχι μεγαλύτερη αυτή τη φορά», λέει στο RACER ο πρόεδρος της COTA, Μπόμπι Έπσταϊν. “Αυτο ειναι καλυτερο. Πράγμα που για εμάς, ανεβάζοντας μια διοργάνωση, αφού δεν έχουμε καμία σχέση με το τι συμβαίνει στην πίστα. είναι πώς να βάζεις ανθρώπους μέσα και έξω. Πώς παρέχετε καλύτερο φαγητό, καλύτερη εξυπηρέτηση, υψηλότερη ποιότητα, περισσότερη ψυχαγωγία; και έτσι αυτό ήταν το επίκεντρό μας και συνεχίζει να είναι.

«Δεν προσπαθούσαμε να σημειώσουμε ρεκόρ προσέλευσης φέτος, και αν είχαμε… Νομίζω ότι πρώτα θέλουμε να συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε τόσο πολύ στις μεταφορές και στην είσοδο και έξοδο των ανθρώπων. Έτσι προσθέσαμε άλλους 15 σταθμούς φόρτωσης λεωφορείων, που ισοδυναμεί με 6.000 άτομα την ώρα.

 

COTA-Circuit-of-the-america-grand-prix-usa-gp-amerikis-grand-pri-united-states-f1-formula-one-formula1

AUSTIN, TEXAS – OCTOBER 23: Sergio Perez of Mexico driving the (11) Oracle Red Bull Racing RB18 on track during the F1 Grand Prix of USA at Circuit of The Americas on October 23, 2022 in Austin, Texas. (Photo by Peter Fox/Getty Images)

GP Αμερικής : «Αν μπορέσουμε να αποδείξουμε κάποια από τα πράγματα που προσπαθούμε φέτος, τότε στο μέλλον, μπορούμε να πάμε για ένα ρεκόρ προσέλευσης και να ξεπεράσουμε το δικό μας ρεκόρ προσέλευσης».

Το ορόσημο του μισού εκατομμυρίου έγινε σημείο συζήτησης κατά τη διάρκεια και μετά τον περσινό αγώνα, αλλά ακόμη και σε εκείνο το στάδιο υπήρχε ανησυχία για τον τρόπο με τον οποίο το πρωτάθλημα οδηγών είχε ήδη ολοκληρωθεί λιγότερο από ένα χρόνο μετά το έντονο ενδιαφέρον γύρω από τη μάχη του 2021 . Ένα παρόμοιο σενάριο έχει εκτυλιχθεί αυτή τη σεζόν με τη Red Bull και τον Max Verstappen να κυριαρχούν ακόμη περισσότερο από ό,τι πριν από 12 μήνες και οι δύο τίτλοι έχουν ήδη επιβεβαιωθεί, αλλά δεν είναι μια πτυχή που πιστεύει ο Epstein ότι έχει σημαντικό αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο η COTA μπορεί να κοιτάξει να αυξήσει τη χωρητικότητα ή να πουλήσει εισιτήρια .

«Τα περισσότερα από τα εισιτήριά μας πωλούνται πολύ πριν από τον διαγωνισμό στην πίστα. Άρα δεν επηρεάζει πολύ. Ίσως υπάρχουν κάποιοι αγοραστές της τελευταίας στιγμής που το περιμένουν, αλλά τα περισσότερα από τα εισιτήρια έχουν εξαντληθεί πολύ νωρίτερα για να γνωρίζει κάποιος πότε θα αποφασιστεί το πρωτάθλημα. Είναι ένα ωραίο μπόνους να το έχετε, αλλά δεν επηρεάζει πραγματικά τις πωλήσεις εισιτηρίων. Μάλλον επηρεάζει περισσότερο την τηλεθέαση παρά τις πωλήσεις εισιτηρίων».

Ένας άλλος λόγος για την έλλειψη διαφωνίας στον αγώνα στην πίστα είναι η εστίαση σε όλα εκτός από αυτό από τους διοργανωτές του αγώνα. Είτε μαίνεται μια εκπληκτική μάχη πρωταθλήματος είτε ο νικητής του τίτλου ήταν γνωστός πριν από μήνες, οι μεμονωμένοι χώροι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα γι’ αυτό. Αντίθετα, μπορούν μόνο να επικεντρωθούν στην παροχή μιας ευχάριστης εμπειρίας θαυμαστών, ανεξάρτητα από την παράσταση που κάνει η ίδια η F1.

«Έχουμε αισθανθεί έτσι εδώ και χρόνια που είναι ότι πρέπει να μεταβούμε για να δώσουμε στους θαυμαστές περισσότερη αξία για τα χρήματά τους, που σημαίνει περισσότερη ψυχαγωγία, περισσότερες δραστηριότητες, περισσότερες ώρες προγραμματισμού, έτσι ώστε αν η ψυχαγωγία και ο ανταγωνισμός πίστας δεν είναι» είναι υπέροχο, ο κόσμος θέλει ακόμα να έρθει.

«Ό,τι μάθαμε λειτούργησε και πρέπει να βασιστούμε σε αυτό. Έτσι, ο κόσμος ξέρει ότι αν αγοράσει ένα εισιτήριο εδώ, εξακολουθεί να έχει μεγάλη αξία. Και νομίζω ότι όταν κοιτάξετε τον πολύ παθιασμένο οπαδό των αγώνων που ενδιαφέρεται για το ένα έως το 20 – κάθε θέση κάτω από το πλέγμα – και εκτιμά το είδος της θηριωδίας του ανταγωνισμού, σε όλη τη διαδρομή του πλέγματος, τότε θα πάρουν αξίζουν τα λεφτά τους.

COTA-Circuit-of-the-america-grand-prix-usa-gp-amerikis-grand-pri-united-states-f1-formula-one-formula1

GP Αμερικής : «Το ξέρουν σε αυτή την πίστα. Αυτή η πίστα είναι φτιαγμένη για τον ανταγωνισμό και το πέρασμα και κάνει υπέροχους αγώνες. Και έτσι ο αληθινός θαυμαστής των αγώνων που λέει «Με ενδιαφέρει όλος ο ανταγωνισμός» και δεν κοιτούν απλώς την πρώτη θέση, αλλά θα το λατρέψουν».

Η COTA έχει γίνει ο παραδοσιακός αμερικανικός αγώνας, ο χώρος που αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον για τη F1 πολύ πριν το Drive to Survive εμφανιστεί στις οθόνες και το Μαϊάμι και το Λας Βέγκας προστέθηκαν στο πρόγραμμα. Ωστόσο, παρόλο που πιστεύει ότι έχει αντίκτυπο στο ότι η COTA είναι ελαφρώς πιο αργή στο ξεπούλημα από ό,τι πριν από ένα χρόνο, η τελευταία θεωρείται θετική για τον Epstein επειδή στοχεύονται πολύ διαφορετικά σημεία τιμών και κοινό, κάτι που μπορεί ακόμη και να ενισχύσει αυτό που παρέχει το Austin ως φαίνεται να χτυπήσει αυτά τα νούμερα ρεκόρ προσέλευσης στο μέλλον.

«Πιστεύω ότι αυτό είναι αποτέλεσμα της εμφάνισης του Vegas και του φαινομένου του πρώτου έτους. Νομίζω ότι υπάρχει πάντα η καινοτομία του πρώτου έτους και ελέγξτε το και εκτιμήστε και μάθετε τις διαφορές.

“Όπως με κάθε προϊόν, θέλετε να πουλήσετε το προϊόν σας και νομίζω ότι ο ανταγωνισμός σημαίνει ότι ο θαυμαστής θα είναι ο ωφελούμενος από αυτό.”

Αν και το Austin δεν προσπάθησε να αυξήσει τη χωρητικότητα φέτος, αυτό επέτρεψε στον Epstein να κάνει μια πιο ξεκάθαρη σύγκριση με τον περσινό αγώνα σχετικά με το τι λειτουργεί και τι δεν λειτουργεί. Ωστόσο, επισημαίνει ότι θα ήταν λάθος να περιορίσουμε την επιτυχία της COTA μόνο στη F1, καθώς η επιρροή άλλων μεγάλων σειρών αγώνων κατά τη διάρκεια της χρονιάς βοηθά ολόκληρη την πίστα να βρει ρυθμό στη φιλοξενία μεγάλων Σαββατοκύριακων και να βελτιώσει αυτό που προσφέρεται στους οπαδούς.

COTA-Circuit-of-the-america-grand-prix-usa-gp-amerikis-grand-pri-united-states-f1-formula-one-formula1

F1 GP Αμερικής : «Είμαι έκπληκτος με το πόσο έχει μεγαλώσει; Νομίζω ότι με ανακουφίζει το γεγονός ότι έχει γίνει πολύ πιο εύκολο! Και λόγω της ύπαρξης MotoGP και NASCAR καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και των μεγάλων γεγονότων, έκανε την ομάδα μας πιο δυνατή. Μας διευκολύνει πολύ να διοργανώσουμε μια εκδήλωση. Αν κάναμε μόνο ένα το χρόνο, θα ήταν πολύ πιο δύσκολο από το να κάνουμε τρία το χρόνο.

«Είναι κάπως ανανεωμένοι από εμάς εδώ, καθώς όσο γίνεται ευκολότερο, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερα πράγματα και αυτό είναι διασκεδαστικό. Και όταν απολαμβάνεις αυτό που κάνεις, σου δίνει ενέργεια και ενθουσιασμό.

«Είμαι περήφανος που φτάσαμε σε αυτό το σημείο, όπου μπορούμε να διασκεδάσουμε ερχόμενοι στη δουλειά και να το απολαύσουμε αυτό, να είμαστε ο ένας με τον άλλον και να είμαστε όλοι μαζί. Αυτό είναι λοιπόν πραγματικά το αποτέλεσμα. Απλώς το κάνει ανταποδοτικό και σας κάνει πιο ενθουσιασμένους για την εκδήλωση της επόμενης χρονιάς.”

Και ποιος ξέρει; Ίσως η διοργάνωση του επόμενου έτους να είναι η μεγαλύτερη από άποψη αριθμού θαυμαστών που έχει δει ποτέ η F1…

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power
Engine Power: Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Έντι Τζόρνταν αιτία θανάτου: Από τι πέθανε το ιστορικό αφεντικό της ομάδας F1 και ανακάλυψε τον Μίκαελ Σουμάχερ;

Ο ανακάλυψης του Michael Schumacher, πρώην ιδιοκτήτης ομάδας και νυν μάνατζερ, από φιλία, του Adrian Newey, θρηνεί την F1 στην Κίνα

Engine Power
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Πρώτη ματιά στο πρώτο ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο στον κόσμο που αναμένεται να ξεπουληθεί πριν ο κόσμος δει το εσωτερικό

Το Renault 5 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα χάτσμπακ που κατασκευάστηκαν ποτέ.το 5 Turbo ήταν η έκδοση ράλι – και ήταν πολύ αγαπητό. Η Renault το αναζωογόνησε, παράγοντας ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι υπεραυτοκίνητο τέρας

Engine Power
Engine Power: 1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

1961 Cadillac νεκροφόρα φορτηγό τέρας με 14 θέσεις προς πώληση στην Πενσυλβάνια για $100.000

Ένα φορτηγό τέρας νεκροφόρα Cadillac πωλείται στο Facebook Marketplace Η νεκροφόρα του 1961 βρίσκεται τώρα πάνω από ένα σασί φορτηγού τέρας Η κίνηση του φορτηγού νεκροφόρα είναι ένας κινητήρας Chevrolet V8

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power