ENGINE POWER

Η HONDA κυριαρχεί στην Suzuka

Οι ήρωες που τροφοδοτούνται και πίνουν δύναμη από την Honda κερδίζουν τον γεμάτο δράση αγώνα αντοχής EWC Suzuka 8 ώρες για την ομάδα HRC
Η HONDA κυριαρχεί στην Suzuka

Η HONDA κυριαρχεί στην Suzuka πίσω  από το Team HRC με την Japan Post, ο Yoshimura SERT Motul φαινόταν έτοιμος να βελτιώσει την τρίτη θέση του 2022, διεκδικώντας τη δεύτερη θέση, μόνο για τον Gregg Black να συντρίβει κοντά στο όριο των επτά ωρών. Έχοντας πρωτοστατήσει από νωρίς, η ομάδα με κινητήρα της Suzuki του Black ανταποκρίθηκε στη βροχή των τελευταίων αγώνων, αλλάζοντας τον γεννημένο στο Ηνωμένο Βασίλειο Γάλλο αναβάτη σε ελαστικά για βρεγμένο καιρό.

Επιστρέφοντας στην πίστα για κάτι που θα ήταν διπλό σε συνθήκες ζέστης και υγρασίας, ο Black γλίστρησε στις καμπύλες «S» και οκτώ λεπτά χάθηκαν στα pits ενώ γίνονταν οι επισκευές. Ο Sylvain Guintoli ολοκλήρωσε τον αγώνα για την ομάδα στο P12.

Η ατυχία του Yoshimura SERT Motul άφησε την TOHO Racing για τη δεύτερη θέση με τους Ikuhiro Enokido, Ryuichi Kiyonari και Takuma Kunimine επί της Honda της, αφού είχε σημειώσει τον τρίτο ταχύτερο χρόνο στο Top 10 Trial του Σαββάτου. Η SDG Honda Racing κατέλαβε την τρίτη θέση με τους αναβάτες Teppei Nagoe, Haruki Noguchi και Naomichi Uramoto να προκρίνονται δυνατά προς το τέλος.

Η AutoRace Ube Racing Team βασίστηκε μόνο σε δύο αναβάτες – τον ​​Dan Linfoot και τον Takuya Tsuda – μετά από έναν τραυματισμό του Hafizh Syahrin στις δοκιμές πριν τον αγώνα για να τερματίσει πέμπτος πίσω από το F.C.C. Η TSR Honda France, η οποία έπεσε εκτός αντιπαράθεσης με ένα πρόβλημα αισθητήρα που συνέβαλε στην πτώση του Mike Di Meglio την πρώτη ώρα.

ΠΩΣ ΕΚΤΥΛΙΧΘΗΚΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ  ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΞΑ του EWC ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ στην Suzuka

Ένα γρήγορο ξεκίνημα από τον Gregg Black μπροστά από την κατάμεστη κεντρική κερκίδα της Suzuka έδωσε στον Yoshimura SERT Motul το προβάδισμα μόνο στον Niccolò Canepa για να αρπάξει την πρώτη θέση για την επίσημη ομάδα Yamalube YART Yamaha EWC στον τελευταίο σικέιν που πλησιάζει στην ολοκλήρωση του τρίτου γύρου.

Έχοντας απομείνει από τη δεύτερη θέση, ο Takumi Takahashi πάλεψε πίσω από την πέμπτη θέση για να προηγηθεί στον έβδομο γύρο με το Team HRC Honda. Αλλά ο Canepa, στο #7 Yamaha, απάντησε μόνο για να ξαναπάρει ένα πλεονέκτημα ο Takahashi που δεν θα έχανε στον 12ο γύρο.

Και η διαφορά της Team HRC από τους αντιπάλους της αυξήθηκε σημαντικά όταν το #7 Yamaha, με τον Karel Hanika να ιππεύει, σταμάτησε στην πίστα στο τρέξιμο του Spoon Curve μετά από μία ώρα και 36 λεπτά.

Με τη βοήθεια δύο εθελοντών στρατιωτών, ο Χάνικα έσπρωξε ηρωικά την πληγείσα μηχανή του πίσω προς τα κοιλώματα όπου εντοπίστηκε και επιδιορθώθηκε ένα ηλεκτρικό πρόβλημα, αν και μετά από μεγάλη απώλεια χρόνου. Μια περαιτέρω επίσκεψη στο pit για να διορθωθεί ένα χαλαρό φέρινγκ άφησε το YART στην 40η θέση μετά από τέσσερις ώρες αγώνα. Πέρασε τη γραμμή του τερματισμού στην 23η θέση.

Η HONDA κυριαρχεί στην Suzuka: Εκτός από αρκετές μάχες στην πίστα για θέση, το επίκεντρο των τελευταίων ωρών ήταν η αναμενόμενη βροχή, η οποία υλοποιήθηκε μετά από έξι ώρες και 20 λεπτά αγώνα και οδήγησε σε πολλές αλλαγές θέσης και σε μυριάδες pit stop για αλλαγές ελαστικών.

Η BMW Motorrrad World Endurance Team εξασφάλισε σημαντικούς βαθμούς EWC στην έβδομη θέση, μία θέση πίσω από το Honda Dream RT Sakurai Honda. Η Honda Asia-Dream Racing με τη Showa τερμάτισε όγδοη και ακολουθούν οι S-Pulse Dream Racing -ITEC και Astemo Honda Racing Dream SI Racing, που ολοκλήρωσαν το προσωρινό top 10.

Η ομάδα Kawasaki Webike Trickstar τερμάτισε 13η αφού καθυστέρησε από δύο μη προγραμματισμένα pitstops. Η Honda Viltaïs Racing έφτασε στην 14η θέση καθώς η Motobox Kremer Racing ισοφάρισε τον προηγούμενο καλύτερο τερματισμό της στην 25η θέση. Ωστόσο, το KM99 καθυστέρησε περισσότερο από 20 λεπτά, όταν η Yamaha του έμεινε από καύσιμα.

ΤΙ ΕΠΕΤΑΙ?

Η απόφαση της σεζόν για το Bol d’Or λαμβάνει χώρα στο Circuit Paul Ricard στο Le Castellet, στη νότια Γαλλία, από τις 14 έως τις 17 Σεπτεμβρίου, όταν θα είναι διαθέσιμοι οι τίτλοι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIM και του Παγκόσμιου Κυπέλλου Αντοχής FIM.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Η HONDA κυριαρχεί στην Suzuka», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!