DAYTONA BEACH, Φλόριντα – Ο George Kurtz βλέπει τις ομοιότητες μεταξύ του ίδιου και του Jim Trueman ως κίνητρο για να επιδιώξει το βραβείο που πήρε το όνομά του από τον θρυλικό πρώην ιδιοκτήτη της αγωνιστικής ομάδας.

Όπως ο Kurtz, ο Trueman ήταν ένας επιχειρηματίας που μετέτρεψε την επιτυχία του στην επιχείρηση σε επιτυχία στους αγώνες. Όπως και ο Kurtz, ο Trueman είχε μερικές σημαντικές νίκες σε αγώνες στη διεθνή σκηνή.

Ο Kurtz (φαίνεται δεξιά) ηγείται επί του παρόντος στη βαθμολογία για το βραβείο Trueman, το οποίο πηγαίνει στον κορυφαίο σε πόντους μεταξύ των οδηγών με βαθμολογία Χάλκινο στην κατηγορία Le Mans Prototype 2 (LMP2) του Πρωταθλήματος IMSA WeatherTech SportsCar.

Ο Τρούμαν παρέταξε την επιτυχία του ως ιδρυτής της Red Roof Inns σε μια δεύτερη καριέρα ως οδηγός και ιδιοκτήτης ομάδας. Οδηγούσε σπορ αυτοκίνητα και αυτοκίνητα Can-Am για σχεδόν δύο δεκαετίες, κερδίζοντας ένα ζευγάρι εθνικών πρωταθλημάτων SCCA. Αγόρασε το Mid-Ohio Sports Car Course το 1982 και η οικογένεια το είχε στην κατοχή του για σχεδόν 30 χρόνια. Η αγωνιστική ομάδα του, Truesports, κέρδισε το 1986 Indianapolis 500 με τον Bobby Rahal. Ένας καρκινοπαθής Τρούμαν ήπιε το γάλα του νικητή μαζί με τον Ραχάλ στη λωρίδα της νίκης και πέθανε 11 μέρες αργότερα.

«Ο (Trueman) χρησιμοποίησε την επιτυχία του για να βοηθήσει πολλούς ανθρώπους και σίγουρα κατάφερε να προωθήσει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό», δήλωσε ο Kurtz, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κυβερνοασφάλειας CrowdStrike και συνοδηγός του No. 04 Crowdstrike Racing by APR ORECA LMP2 07 που οδηγεί στη συνολική κατάταξη της σεζόν LMP2. “Αν κοιτάξετε τι κάνουμε στο CrowdStrike και πώς είχαμε επιτυχία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε διάφορους τομείς … σίγουρα υπάρχουν πολλές ομοιότητες.”

Όπως και ο Kurtz, ο ηγέτης στην κατάταξη για το άλλο βραβείο οδηγού με βαθμολογία Χάλκινο είναι μια σημαντική προσωπικότητα στον κόσμο της τεχνολογίας. Ο Brendan Iribe, συνιδρυτής και πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της Oculus VR Inc. και της Scaleform, επιδιώκει το βραβείο Bob Akin, το οποίο απονέμεται στον νικητή με τους υψηλότερους βαθμούς μεταξύ των Bronze οδηγών στην κατηγορία GT Daytona (GTD). Εκτός από την πρώτη θέση στην κατάταξη του Akin, η Iribe (φαίνεται στα αριστερά) και ο συνοδηγός του No. 70 Inception Racing McLaren 720S GT3 Frederik Schandorff είναι τέταρτοι στους πόντους σεζόν GTD.

Με τρεις αγώνες LMP2 και τέσσερις αγώνες GTD να απομένουν στη σεζόν του WeatherTech Championship, ο Kurtz έχει προβάδισμα 90 πόντων έναντι του Ben Keating (Νο. 52 PR1 Mathiasen Motorsports ORECA) στη βαθμολογία Trueman. Η Iribe προηγείται του Alan Brynjolfsson (Νο. 77 Wright Motorsports Porsche 911 GT3 R) με 130 βαθμούς στη μάχη για το βραβείο Akin.

Και τα δύο βραβεία εξασφαλίζουν μια πρόσκληση για αγώνες στο 2024 24 Hours of Le Mans. Ο Kurtz ήταν μέλος της νικήτριας ομάδας Algarve Pro Racing τον περασμένο μήνα στο Le Mans στο LMP2 ProAm με συνοδηγούς τους Colin Braun και James Allen.

«Ήταν ένα μαγικό Le Mans για εμάς, με την πρώτη φορά να είμαστε εκεί και να καταφέρουμε να πάρουμε τη νίκη σε αρκετά δύσκολες συνθήκες», είπε ο Kurtz. «Η ικανότητα να κερδίσουμε (το βραβείο Trueman) και να εγγυηθούμε τη συμμετοχή στο Le Mans είναι ένα μεγάλο έπαθλο. Είναι υπέροχο να μπορείς να το κάνεις αυτό.

«Αυτό που ενσαρκώνει το βραβείο είναι πραγματικά ξεχωριστό. Αν μπορούσαμε να πετύχουμε μια εγγυημένη είσοδο στο Le Mans, αυτό θα ήταν το κερασάκι στην τούρτα».

Ο Akin, ένας ξεχωριστός οδηγός IMSA τις δεκαετίες του 1970 και του ’80, κέρδισε το Twelve Hours of Sebring το 1979 και το 1986, όταν διεκδίκησε και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής. Πέθανε αφού τραυματίστηκε σε έναν vintage αγώνα στο Road Atlanta το 2002.

Το ταξίδι των βραβείων για τον Kurtz και την Iribe συνεχίζεται την επόμενη εβδομάδα με το IMSA SportsCar Weekend στο Road America στη λίμνη Elkhart του Ουισκόνσιν. Η ζωντανή κάλυψη του αγώνα ξεκινά στις 11 π.μ. ET Κυριακή, 6 Αυγούστου στο USA Network.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: