ENGINE POWER

Joan Mir: Η προσπέραση στο MotoGP πλέον ανήκει στο παρελθόν

Joan Mir: «Είναι πιο δύσκολο από τα προηγούμενα χρόνια να προσπεράσεις», Οι συσκευές και η αεροδυναμική που ενισχύουν την επιτάχυνση του ύψους της οδήγησης τα έξυπνα ηλεκτρονικά και η επίδραση «κρατήστε την απόσταση»

36-joan-mir-motgp-honda-2023-gp-grAND-PRIX
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Joan Mir: Προσπέρασμα στο MotoGP; Οι αναβάτες δεν μπορούν να κάνουν τη διαφορά στην έξοδο από τη γωνία τώρα

Το προσπέρασμα είναι ακόμα δυνατό φυσικά, το πιο πρόσφατο επισημάνθηκε από το πέρασμα του Aleix Espargaro στον τελευταίο γύρο στον Francesco Bagnaia για τη νίκη στο Silverstone.

Όμως, αγώνες όπως το Assen 2018, όπου σημειώθηκαν 175 προσπεράσεις και έξι διαφορετικοί ηγέτες σε 26 γύρους, φαίνονται σαν μια μακρινή ανάμνηση.

«Είναι πιο δύσκολο από τα προηγούμενα χρόνια να προσπεράσεις», είπε ο Mir στο Crash.net . «Και κάθε φορά γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Αυτό είναι το θέμα.”

Οι συσκευές και η αεροδυναμική που ενισχύουν την επιτάχυνση του ύψους της οδήγησης, τα έξυπνα ηλεκτρονικά και η επίδραση «κρατήστε την απόσταση» από την αύξηση της πίεσης των ελαστικών όταν ακολουθείτε στενά μια άλλη μοτοσυκλέτα θεωρούνται μεταξύ των βασικών παραγόντων.

«Πριν ήταν πιο εύκολο να δημιουργήσεις ένα πέρασμα γιατί στην έξοδο της γωνίας μπορούσες να κάνεις τη διαφορά με το στυλ οδήγησης σου, όταν έπαιρνες το ποδήλατο», συνέχισε ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2020.

«Αλλά τώρα φαίνεται ότι ό,τι και να κάνεις, αν έχεις καλό ποδήλατο, θα επιταχύνεις καλά. Και η επιτάχυνση είναι πλέον βασικά πολύ καλή για όλους.

«Δεν χρειάζεται να παίζεις τόσο πολύ με το γκάζι. Κάνεις ‘έτσι’ [ορθάνοιχτα] με το γκάζι και πας μπροστά. Και όλοι κάνουν το ίδιο πράγμα. Γι’ αυτό μέχρι το τέλος της ευθεία δεν μπορείτε να πλησιάσετε αρκετά».

Joan Mir – «Σκέφτηκα να εγκαταλείψω τους αγώνες»

Η μετά Suzuki εποχή μόνο εύκολη δεν είναι για τον Joan Mir, καθώς η μοτοσυκλέτα της Repsol Honda αφενός δεν είναι ανταγωνιστική, αφετέρου ο Πρωταθλητής του 2020 μετρά ήδη τραυματισμούς.

Όπως δήλωσε ο Ισπανός αναβάτης στο DAZN, απευθύνθηκε ακόμη και σε αθλητικό ψυχολόγο: «Φέτος, πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές, νομίζω ότι είπα στο μυαλό μου: Άκου, ηρέμησε, ας δώσουμε προτεραιότητα στα πράγματα. Έχω συνεργαστεί με έναν αθλητικό ψυχολόγο, έχω κάνει ό,τι θεωρώ απαραίτητο γιατί θέλω να συνεχίσω, να τα δώσω όλα. Θέλω να γυρίσω αυτή την κατάσταση με τη Honda, δεν είναι ότι ψάχνω εναλλακτικές, δεν θέλω άλλες εναλλακτικές. Τι είναι εδώ, αφήστε το να λειτουργήσει».

Ερωτηθείς εάν το τέλος της καριέρας του ήταν πιθανό, ο Mir επιβεβαίωσε: «Ναι, κατά κάποιο τρόπο το σκέφτηκα αυτό. Το σίγουρο είναι ότι είμαι πεπεισμένος ότι στο μέλλον θα το είχα μετανιώσει. Επομένως, την ημέρα που θα αποφασίσω να το κάνω, πρέπει να είμαι σίγουρος ότι δεν θα το μετανιώσω στο μέλλον. Κατάλαβα ότι δεν είναι η στιγμή γιατί ξέρω ότι θα μετανιώσω. Πρέπει να συνεχίσω να σφίγγω τα δόντια μου».

Είναι ξεκάθαρο ό,τι η πίεση για τους αναβάτες της Honda είναι μεγάλη και αυτό μπορεί να τους φέρει σε ακραίες σκέψεις. Ακόμα και αν αυτές έχουν να κάνουν με το να κρεμάσεις την αγωνιστική σου φόρμα στα 26 σου όπως ο Mir, φαίνεται πως η ψυχική υγεία δεν είναι δεδομένη για κανένα.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version